Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
stvvrules

Brexit moet de jeugd kansen bezorgen !

Aanbevolen berichten

Knappe start in de championship. Straf wat je op korte tijd bereikt met enkel eigen jeugd. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toch opmerkelijk aan wat tempo Telford blijft doorstomen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Iker @ivago @Piussi @Linkert @Rosse @Dogfacedgremlin @Blup008 @Brechtovic @Rhand @Politico @Rosse @Superjef

Wederom bedankt voor al de reacties

De competitie

Geen League Cup meer en als championship team begint de FA Cup pas in januari, dus konden we alles op de competitie zetten. Tegen de rijkste ploeg uit de reeks kregen we begin oktober een lesje in efficientie, al was Bristol ook wel zeker beter, de 4 andere matchen in oktober werden telkens gewonnen, al viel het beslissende doelpunt tot 3 maal toe in de 90ste minuut (of extra tijd). Tegen Sunderland en Sheffield had het weinig met geluk te maken, we domineerden beide wedstrijden. Tegen Bournemouth daarentegen koos dame fortuna wel onze kant, de thuisploeg was zeker iets beter dan ons, maar kon niet zo efficent scoren.

De maand november werd een maand om snel te vergeten, tegen Nottingham Forest stonden we nochtans 2 0 voor na amper 13 minuten spelen, maar daarna zakte mijn ploeg in als pudding. We slikten een rode kaart op het moment dat het 2 2 stond, maar Forest was efficientier en beter. Ook tegen Brentford smeten we een 0 2 voorsprong weg, ook hier zakte ons team in na de dubbele voorsprong. Denken de spelers dat het dan wel vanzelf loopt ?

Middlesbrough was de grootste teleurstelling van deze maand, de bezoekers kwamen na 22 minuten op voorsprong, maar nauwelijks 4 minuten later mochten ze met hun 10 verder. We domineerden, we drukte middlesbrough terug op eigen helft, maar de efficientie was ver zoek. De afwerking was tevens ook niet goed. 30 - 8 in kansen, de bal wou er niet in gaan. En ook tegen Reading leek het op puntenverlies af te stevenen, we hadden het betere van het spel, maar konden pas in minuut 73 op voorsprong komen, toen Reading even later weer langszij kwam leek het dus 1 1 te worden, tot onze 16 jarige Warren Morris alsnog toe sloeg in minuut 94. De goal van de ommekeer ?

598326aa96d6795f2118151d2ea50dc1.png

De stand

Tegen zowel Nottingham als Brentford stonden we met onze voorsprong virtueel op de eerste plaats, maar gaven we het 2 maal weg. Ondertussen staan we op een 5de plaats op 5 punten van de leiders ondanks de 1 op 9. Houden we dit vol?

f07bab72fc180a09c97e3fbd8072bc06.png

De overname - De toekomst

Het heeft even geduurd, maar de overname van Telford is ondertussen in kannen en kruiken. Een consortium deed een bod op de club en heeft na lang onderhandelen een akkoord bereikt. De nieuwe investeerders staken tevens bijna 5 miljoen in de club maar besloten wel dadelijk enkele beslissingen te nemen. Zo werd er besloten om de nutteloze moederclub Wolves af te snijden, het enige wat we daar uit haalden was een éénmalige oefenwedstrijd per jaar,voor de rest had die samenwerking weinig tot geen nut.

Ook besloten ze om de clubfilosofie van eigen jeugd te ontwikkelen uit mijn beoordeling te halen, het nieuwe bestuur wou liever zonder filosofieen mij beoordelen, maar na onderhandeling wist ik dit alsnog erbij te krijgen. Een zeer belangrijk feit, want als de nieuwe eigenaars gingen verwachten dat ik aankopen gingen doen, dan waren ze mis. Toen ik toch met het bestuur samen zat, trok ik ineens mijn stoute schoenen aan. Ik vroeg de club of het geen goed idee was om een nieuw stadion te bouwen, een stadion dat volledig van ons ging zijn, in plaats van de stad. Een stadion dat meer toeschouwers kon herbergen. Ze gingen onmiddellijk akkoord, een stadion van 13 000 plaatsen zou er moeten komen. Time will tell.

8cf6fc1463b84e854d77a01a3ea4426c.png

2d342e5b2fe801814c3a7aeead69800f.png

af0105441f85a03464c5ad689147cad6.png

5962e31fe8b6de2ae13dad0fe1c135dc.png

259ef76bad22ba03589c31ae570978f7.png

Onze 2 goudhaantjes die in de premier league zouden moeten mee kunnen trokken heel veel aandacht op de transfermarkt en dus moest ik kost wat kost de contracten verlengen. Het doet dan ook deugd om zowel King-Harmes als Bailey tot 2027 aan ons te binden met zware nieuwe contracten. Op deze manier konden wij er wel voor zorgen dat er geen ontsnappingsclausule in de contracten kwamen. Het zijn onze spelers en ze moeten met ons mee naar de premier league.

031553ed35c87074d79cd2bdef83dab0.png

f32e26f49a9c0e7722c1654f8894070a.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nieuw stadion, altijd leuk! Je blijft ook nog goed bovenaan staan, hopelijk hou je het vol idd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Huidig stadionscapaciteit ligt maar op 5.622 aan de toeschouwersaantallen te zien :)

Knappe prestaties weer, zeker gelet op de kwaliteit van de spelerskern. Keep it guuing.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Blijft zeer goed gaan! En dat nieuwe stadion gaat voor extra inkomsten zorgen wat de jeugdopleiding ten goede zal komen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ondanks de wisselvalligheid toch maar 5 ptn achter de leider, nice!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog altijd goed bezig in je eerste jaar championship. Ben ook benieuwd naar de stadionplannen. 13.000 lijkt me wel klein

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De club blijft zich mooi uitbreiden en ontwikkelen, en de zoveelste promotie blijft binnen handbereik. Netjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ivago @Piussi @Superjef @Blup008 @Iker @Brechtovic @Politico @Rhand @Dogfacedgremlin @Linkert Bedankt voor de reacties, het stadion heeft momenteel inderdaad 5622 plaatsen en is voor het eerst altijd uitverkocht, 13 000 plaatsen zijn nog niet de officiele plannen,dus geen idee of dat nog uitgebreid gaat worden. Time will tell.

De competitie

We kennen onze weerslag, we begonnen zwak aan de maand en eindigen met een 0 op 9 in de zeer drukke periode. Het zit allemaal ook wel een beetje tegen, maar het voetbal is ook minder op dit moment, het gebrek aan kwaliteit in de breedte, speelt ons door het schema en de blessureparten op dit moment. Daar de tegenstand nog steeds een degelijk elftal op de mat kan zetten, moeten wij roeien met de riemen die we hebben. Zo misten we met Marc Plant en Danny King een groot deel van ons middenveld. Natuurlijk zijn er ook af en toe van die scheidsrechterlijke beslissingen die vragen doen opwekken:

Hoezo is dit geen terugspeelbal ? En 20 seconden later staat de 1 2 dan ook nog eens op het bord voor Derby

25bf0fc4890a899cf934ea5b03705022.png

FA Cup

Al bijna elk jaar is de loting van de FA Cup voor ons een team dat in een hogere reeks speelt en dus ook dit jaar, met een verplaatsing naar de Spurs kregen we één van de zwaarst mogelijke lotingen. En alsof dat nog niet moelijk genoeg was mochten we met een gebrek aan vertrouwen de verplaatsing maken na de 0 op 9. Wij misten Dean Bailey, onze linksback had rood gekregen tegen Barsnley en mocht automatisch 2 wedstrijden geschorst toekijken, de geschillencommissie besloot die schorsing zelfs te verlengen met nog 2 extra wedstrijden. Een zware aderlating, Plant en King keerden wel terug uit blessures, Hampson daarentegen moest ditmaal afhaken met een blessure.

24b1444b96af572b4601029c78a61bfe.png

De Spurs hadden duidelijk hun les getrokken uit het verleden, ditmaal geen B elftal op Son en Dier na,stonden de beste 11 aan de start van dit bekertreffen.  NA 6 minuten mochten we al achter volgen. Lee schoot op de paal, via de rug van Campion kwam de bal voor de voeten van Alli die gewoon moest binnentikken. Wij waren echter niet naar hier gekomen om ons in te graven en dus veranderde er niets aan onze tactiek, we kozen voor de aanval en na 18 minuten kwamen we langszij. Een voorzet van Beale werd door Field heerlijk voorbij doelman Young gejaagd. 3 minuten later doorprikte Lee onze droom al terug, hij maakte er onmiddellijk 2 1 van. We probeerde nog voor rust om terug langszij te komen, maar Young kon een pegel van Plant weren. Het slechtste nieuws wat we terug te verwerken kregen was de blessure van King-Harmes, hij liep een verstuikte knie op. Gee kwam in zijn plaats.

De tweede helft kon niet slechter beginnen want na balverlies van Beale op het middenveld, ging de bal razendsnel naar Lee, die na een solo de bal keihard in de hoek trapte. 3 1, we probeerden nog om de score te verkleinen maar de lat en een ijzersterke Sean Young (20 jaar) hielden ons van de aansluitingstreffer.  Ons verhaal eindigt nog voor het gestart was, toch gaf ik mijn jongens een compliment, want ondanks het resultaat waren we zeker niet veel slechter dan Tottenham.

780436c5a05e865e4c7afc2df1a193d5.png

e179da50e9752f6756bdd835d045f1de.png

De absolute uitblinker bij Tottenham was een niveautje of 5 te groot voor onze ploeg.

In de stand zijn we ondertussen weg gezakt nar de 8ste plaats, maar hebben we wel nog maar een punt of 10 nodig om zeker te zijn van het behoud. Het belangrijkste doel van het seizoen.

44946395275947920dc9266ef94f2da4.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een mindere periode, maar het komt wel goed! 8e is trouwens nog steeds een schitterende positie!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tkan nie alle dagen feest zijn hee en gezien van waar telford komt en aan wat tempo ze nu hier staan kundet hen nie bepaald kwalijk nemen.

Promotiekansen zijn er ook nog altijd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden, Superjef zei:

Lijkt me inderdaad wel een overduidelijke terugspeelbal :shake:

Ook scheidsrechters maken fouten. Dat laten ze ons toch beweren ;) 

Mooie achtste plek toch :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.