Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De Assistent Manager


Iker

Aanbevolen berichten

Assistent Manager

 

Introductie

 

Een goede assistent manager (AM) is onmisbaar bij elke club. Hij speelt een belangrijk rol in jou carrière en moet je rechterhand zijn bij je club. Persoonlijk fixeer ik mij altijd op 1 AM tijdens mijn FM-spel en sleur hem overal mee naar toe. De band, de chemie tussen Manager en AM moet goed zitten, hier zal je veel voordeel uithalen.

 

Afbeeldingsresultaat voor assistent manager football

Zidane heeft zich opgewerkt van assistent tot hoofdcoach

 

Zijn taken

Een AM kan veel (vervelende) functies van jou wegnemen en zo de werklast verlagen.

Hieronder de belangrijkste functies:

 

- Neemt toespraken over: voor de match, tijdens de rust en na de match

- Stelt instructies in van je tegenstander

- Geeft feedback tijdens en na de wedstrijd

- Regelt vriendschappelijke wedstrijden + kan deze leiden.

- Wanneer je in vakantiemodus stapt, zal hij de taken overnemen

- Geeft rapporten over je spelers (Zowel huidig als toekomstig potentieel)

- Geeft feedback over het moreel binnen je ploeg;

- Geeft trainingsrapporten over de prestaties van je spelers

 

shNPeTQ.png

Graeme Jones, de nieuwe assistent van België

 

Belangrijkste eigenschappen

 

Waarop moet je letten als je een AM aanwerft:

 

Vastberadenheid: Belangrijk als hij dingen gedaan wilt krijgen!

Discipline: Luisteren de spelers naar je assistent of niet?

Motivatie: Laat je de assistent toespraken doen, zorg dat deze eigenschap hoog is.

Spelerskennis: Je assistent bezorgt rapporten, hoe hoger de eigenschap, hoe beter de rapporten.

Tactiek: Je assistent kan tactisch veel informatie verschaffen. Als je op vakantie gaat, kan hij jou taken ook overnemen, erg belangrijk!

Aanpassingsvermogen: Kan hij zich snel aanpassen aan een buitenlands avontuur of niet?

People-management: Doet hij voor jou persconferenties, dan is deze eigenschap belangrijk.

 

Mauro+Tassotti+AC+Milan+v+Malaga+CF+UEFA+Champions+Rb4KADiuyvLl.jpg

Tassotti, een trouwe en goede assistent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...