Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

EK 2020


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie
56 minuten geleden, Superjef zei:

Zolang we in die pot 1 kunnen blijven zitten, mag kwalificatie NOOIT een probleem zijn... Doet toch wel een beetje pijn aan de ogen om Duitsland in pot 2 te zien. Je zal ze maar hebben bij de loting :tmi:

 

Graag! Kunnen we eindelijk stoppen met zagen dat we alleen maar tegen een topteam spelen op een eindtornooi.
Ik vermoed dat de eerste 2 zich plaatsen? Dan mag het zelfs in een poule met Duitsland geen probleem zijn om ons te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
3 uren geleden, Iker zei:

Tja weeral geluk zeker :D , wat een kutmatchen weer... Dan kom ik liever bij betere poule omdat de eerste 2 toch doorgaan.

 

Bwa... geluk? Behalve Duitsland zijn de ploegen in pot 2 toch gelijkwaardig? Zelfde in de andere potten... Ik denk niet dat Schotland veel makkelijker is dan een Finland, Israel, ....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Superjef zei:

 

Bwa... geluk? Behalve Duitsland zijn de ploegen in pot 2 toch gelijkwaardig? Zelfde in de andere potten... Ik denk niet dat Schotland veel makkelijker is dan een Finland, Israel, ....?

We hebben daar 0-4 gewonnen... in een match zonder inzet maar toch. Dan loot ik liever Duitsland 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Iker zei:

Tja weeral geluk zeker :D , wat een kutmatchen weer... Dan kom ik liever bij betere poule omdat de eerste 2 toch doorgaan.

 

Idd.. Rusland was zowat het zwakste land dat we konden treffen uit pot B.
Freewheelen door de kwalificaties en daarna weer tekort komen als we een topper tegenkomen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Voor de match Nederland-Duitsland werd de mascotte voor het EK voorgesteld. Meet Skillzy, a larger-than-life character inspired by freestyling, street and panna culture:

 

https://www.uefa.com/uefaeuro-2020/news/newsid=2596712.html?iv=true?utm_source=rec&utm_medium=email&utm_campaign=EURO-MD1-ACT90-ENG--190324&xtor=EPR-11-[20190324 EURO2020 rec EN ]-20190324-[CTA 1]-1153943471077@1

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...
  • 7 months later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...