Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Expeditie Robinson


Superjef

Expeditie Robinson  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. Samensmeltingspoll

    • "Brechtovic"
    • "EchtEenVoetballer"
    • "hjs666"
    • "M0n3y"
    • "Pica"
      0
    • "Rosse"

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll gesloten op 02/01/19 om 21:00

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Sorry ik zat op cafe

En jullie mochten helaas niet mee.

Ik dacht ik post snel een gedicht

Maar dat was ook geen zicht.

Dus heb ik gewacht

Tot laat in de nacht.

Ik wou jullie vertellen

Dat ik niemand kon bellen.

Ik bied mijn excuses aan

En zou nu best wel door willen gaan.

Het bier is echter nog niet op

Dus we gaan voor een dubbele dop. 

Dat eiland van zuid is zwaar verkloot

Daarom spring ik straks op die boot.

Samensmeltings eiland is vast niet rottnest.

Dat is het gevolg van iker zijn gepest.

Vroeger was het een paradijs,

Nu is het eerder iets voor de man met de zeis.

Een voor een zal iedereen vertrekken

Maar ik zal het eiland op het eind nog alleen betrekken.

Ik wens jullie allen nog een goede nacht

En slaap zacht

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eindstand van proef 6:

 

06d64fbe0706d514092cb8e72b49a942.png

 

Proficiat, @Iker! Je was duidelijk de beste helper in deze opdracht en mag dus een puzzelstuk van het finale-eiland verwachten! Voor @Rosse en @hjs666 werd het echter een proef om snel te vergeten. Zij nemen afscheid van de anderen!

 

Het vervolg van de samensmelting heeft even wat voorbereiding achter de schermen nodig, dus de 6 finalisten kunnen even genieten van wat ontspanning op het eiland... of kunnen de tijd gebruiken om snode plannetjes te smeden :ph34r:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets is wat het lijkt!

 

Zoals jullie ondertussen wel al weten, verloopt het spel op Expeditie Robinson altijd anders dan je zou verwachten. Zoals sommigen al opmerkten, is een samensmelting met 6 personen maar povertjes. Niets is echter wat het lijkt, want in plaats van met 6 gaan jullie de samensmelting in met 8 personen! Inderdaad, twee oud-deelnemers komen jullie dus nog vergezellen. Gezellig toch? De vraag is natuurlijk welke twee deelnemers dat gaan zijn. Wel, dat hebben jullie voor een deel zelf in de hand!

 

Hierboven aan het topic zien jullie een poll met de 6 genomineerden die kans maken om terug te komen. Iedereen mag daar zijn stem uitbrengen. Met iedereen bedoel ik dus: de huidige deelnemers, de ex-deelnemers, de volgers van dit topic, de andere forumleden, ... 

 

Enkele afspraken:

 

- De poll is openbaar, dus je kan zien wie op wie stemt , en dat kan wel eens van belang zijn...

- De deadline voor het stemmen is vrijdag 01 februari 22u00.

- Tot de deadline kun je ook nog altijd van stem veranderen.

- De huidige 6 eilandbewoners mogen, als ze dat willen, met elkaar overleggen achter de schermen

- Met de genomineerden kan uiteraard niet overlegd worden, aangezien zij op een ander deel van het eiland zitten!

 

Tot vrijdag!

 

 @Stef @Dogfacedgremlin @Iker

@stvvrules @Vince123 @ivago

@Brechtovic @M0n3y @EchtEenVoetballer @Pica @Rosse @hjs666

@Politico @Blup008 en anderen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Stef zei:

Waarom kan er niet op Rosse gestemd worden? 

 

Woeps, foutje van de zaak. Stond er in de eerste versie wel in, maar heb toen de poll gewijzigd om ze alfabetisch te rangschikken en daarbij de 6de optie vergeten toe te voegen :tmi:

 

Bij deze rechtgezet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De stemmen zijn geteld!

 

Maar liefst 13 stemmen werden uitgebracht in de poll en die leverden een duidelijke winnaar op: Rosse kreeg 5 stemmen, proficiat! Ook de tweede plaats was vrij duidelijk: 3 stemmen voor EchtEenVoetballer. Ook proficiat!

 

Spoiler

Maar dachten jullie nu echt dat het zo simpel ging zijn? Ik dacht dat het toch al langer duidelijk was dat dit spel heel wat wendingen kent. Voor degenen die het nog niet wisten, had ik het nochtans op verschillende manieren aangekondigd...

 

- In de titel: "Niets is wat het lijkt".  

- In de tekst: "altijd anders dan je zou verwachten"

- In de tekst: "niets is echter wat het lijkt"

- In de tekst: "dat hebben jullie voor een deel in de hand"

 

Maar ja, blijkbaar zijn 4 waarschuwingen in zo een kort stukje nog niet genoeg... Hoe zit de vork dan wel in de steel? Please continue...

 

Spoiler

Er zat nog een erg belangrijke vijfde aanwijzing in de tekst. Raar dat niemand deze opgemerkt heeft of er iets over gezegd heeft, zowel niet in het topic als in de kokers. Er stond namelijk het volgende:

 

- De poll is openbaar, dus je kan zien wie op wie stemt , en dat kan wel eens van belang zijn...

 

Voor de slechtzienden onder ons vergroot ik even de kleine lettertjes:

"en dat kan wel eens van belang zijn..."

 

Hoezo kan het van belang zijn dat je kan zien wie op wie stemt? Waarom stemt geen enkele ex-deelnemer op zichzelf? Zijn het zulke charmante of sympathieke heren die niet op zichzelf willen stemmen voor de eer? En dat in een keihard spel met zo een grote inzet? Toch een beetje te mooi om waar te zijn... Dat heeft alles te maken met de grote draai in deze poll...

 

Spoiler

Als je de tekst goed gelezen had, was het je misschien opgevallen dat er nergens staat dat de twee namen met de meeste stemmen terug zouden keren! Bij deze stemming is het net andersom: Degenen met de minste stemmen keren terug!

 

Dat betekent dus dat Pica met 0 stemmen deze stemming wint, gevolgd door hjs666 met 1 stem. Proficiat, heren!

 

"Oneerlijk" zeg je? 

 

Niet waar, want de zes kanshebbers wisten dit op voorhand!

 

"Nog steeds oneerlijk dat zij het wisten en wij niet?"

 

Niet waar, want jullie hadden het zelf misschien wel kunnen ontdekken!

 

"Hoe dan" vraag je?

 

Lees verder...

 

Spoiler

Kijk nog eens even naar de poll. Je ziet dat de namen tussen aanhalingstekens staan en die staan er natuurlijk niet voor niets! Die stonden er omdat de namen die jullie zagen ‘schuilnamen’ waren! De kanshebbers mochten namelijk niet hun eigen naam gebruiken en moesten dus één van de andere afvallers hun naam gebruiken! Het was voor hen dus een kwestie om in te schatten welke afvaller de minste stemmen zou krijgen en diens naam dus te kiezen!

 

Achter de schermen gingen de afvallers namelijk telkens niet naar huis maar verbleven ze op Verliezerseiland. Daar speelden ze dezelfde opdrachten als de overwinnaars (balletjesspel, rots kiezen, Route 66, gedicht). De beste spelers daar mochten als eerste een pollnaam kiezen.

 

Dit was de keuzevolgorde:

 

hjs666 (afvaller)

Rosse (voorlaatste afvaller)

Pica

Brechtovic

M0n3y

EchtEenVoetballer

 

Maar wie koos nu wie? Wie gaat er schuil achter "Pica" en wie achter "hjs666"?

 

Spoiler

Dit waren de keuzes van de afvallers:

 

Spoiler

 

cee7e807edee75b6f6a1e055562950be.png

 

Goede keuze dus van hjs666 om voor Pica te gaan! Goede keuze dus voor Pica om voor hjs666 te gaan! Om één of andere bizarre reden, maakte Pica het zichzelf nog moeilijk door op zijn eigen schuilnaam te stemmen... Zij keren dus terug naar de samensmelting. Voor de andere 4 is het nu officieel over en out!

 

De stemmers op Rosse en EchtEenVoetballer zien hun stemmen dus verloren gaan.. 

 

 

 

 

 

 

 

 @Stef @Dogfacedgremlin @Iker

@stvvrules @Vince123 @ivago

@Brechtovic @M0n3y @EchtEenVoetballer @Pica @Rosse @hjs666

@Politico @Blup008 en anderen...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...