Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

[VvdM]Ivan Leko's Bruges/Bremen/Brazil-Valencia/Millwall-Italia Army


Pica

Aanbevolen berichten

  • Reacties 578
  • Created
  • Laatste reactie

Seizoen 5: begin seizoen update en andere leute

 

cY7I1uo.jpg

 

BAM! Ffkes uithalen :P

 

 

RmECPZU.png


Competitie ook vrij goed gestart, CL zijn we met 3/9 onder ons normale niveau eigenlijk

 

 

OxzzlVX.png

 

De scouting blijft draaien, ziet er wederom een koopje uit dat we natuurlijk opspringen!

 

 

Anh7WpN.jpg

 

Een eerste accident de parcours kon niet uitblijven

 

 

Brengt ons bij het volgende overzicht:

 

3M8ftSX.png

 

Competitie is nog 'cva', maar je ziet toch meer puntenverlies dan normaal

Beker gaan we vrij vlot door naar een haalbare kwartfinale

CL met 7/18 en veel geluk door, maar toch ook weer nipt zunne!

 

 

E35rlag.png

 

Volgende ronde is dan nog keer tegen Man City, één van de beste ploegen van de wereld

 

 

gAjyszs.jpg

 

Eindigen doen we met een typische FM kutmatch :D

Als dat allemaal maar goed komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

Serieus kerel, hoe doet gij dat met die scouting :o 
Ik krijg meestal alleen brol voorgesteld dat dan nog eens tientallen miljoenen moet kosten ook :lol:

 

En ge zijt vet met zo'n ruime overwinning als ge voor de rest nog nauwelijks kunt winnen :P
Succes tegen Man City alleszinds ;) 

 

World packages en 18 scouts :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, stvvrules zei:

Degelijke prestaties, maar als je 10 1 wint in de cl en toch maar +2 doelsaldo hebt, dan heb je ook rammel gekregen ? :D

Je gaat door in de CL dat is al iets, competitie gaat vlot 

 

 

Shaktar is mijn zwarte beest enerzijds en anderzijds heb ik afgezien tegen athletico ook :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 5: vervolg

 

De situatie in de competitie:

 

tdaxiI9.png

 

We staan vooraan, maar de grote marge is er niet dit seizoen.

 

 

Man City is natuurlijk een klepper om te treffen, we trekken dan ook onze stoute, stoute schoenen aan en gaan zoals wel vaker volle gas:

 

WtJEnfY.jpg

 

PIJNLIJK. 2-1 was al geen top uitgangspositie en dan krijgen we nog die late tegengoal. Doeme!

 

 

Na een paar screens waarbij het geluk misschien niet aan mijn kant stond, is de FM god wel soms keer goedgezind ook precies :D :

 

kL6gM2P.jpg

 

Fucking Vossen dan nog :happy:

 

 

Tussendoor moeten we ook nog een bekerfinale spelen, gelukkig keer niet tegen een topper:

 

BtGcl4u.jpg

 

25-2 in schoten, loooooooooollll

 

 

Om dan over te gaan naar wederom de match van het jaar (voor mij toch), de CL KO fase:

 

AXYvTTW.jpg

 

1-0: fuck

1-1: yezzzzz

2-1: geen probleem, verlengingen zijn nog mogelijk

minuut 78...3-1: IK HAAT DAT FUCKING SPEL, BENDE FUCKERS IK GOOI ZE ALLEMAAL BUITEN!LOSERS!

minuut 82...3-2: JAAAAA. GODVERDOMME JAAAAAAAA

minuut 90...3-3: IK HOU VAN DIT SPEL EN MIJN SPELERS ZIJN DE BESTE OOIT

 

jup, 10 jaar dat ik dit spel speel en er wijzigt precies niet veel aan de beleving :D

Dat gezegd zijnde: gestolen gelijkspel, hoerenchance! Op naar Liverpool. Nog zo'n veel te rijke ploeg met veel te goeie spelers.

 

 

We eindigen met nog meer goed nieuws, want we zetten een reeksje neer en starten als volgt aan de play offs:

 

9BZn508.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 5: de ontknoping

 

CL tegen Liverpool, heruitgave van een finale in een ver ver verleden :)

 

tl76s5T.jpg

 

Een speelbare terugmatch gered!

 

nGFuSyC.jpg

 

Over naar verlengingen!!!! SPANNNEND!!!!!

 

oB6qSHO.jpg

 

Eeeeeeeeeeeeeeennnnnnn tis gedaan, natuurlijk geen schande tegen een superieure tegenstander als Liverpool. Spijtig dat we er zo dicht bij waren!

 

 

 

Ik gooi er ook graag keer een matchke tegen mijn paarse vrienden bij, zeker gezien ik in 5 jaar nog geen match verloren heb ertegen :D

 

JaD0GOy.jpg

 

DGmwuJe.jpg

 

Die laatste overwinning levert ons opnieuw een titel op  5/5 dus, feest!

 

 

 

Transfernieuws hebben we ook, eerst inkomend:

 

yEIzZp1.png

 

Kunnen we niet laten liggen é :D

 

 

Uitgaand ook!!!! Zalig dat we kunnen verhandelen, extra competities helpen wel!

 

TvYU3dV.png

 

RUUD RUUD RUUD wil nog niet in een stafrol kruipen en gaat zijn eigen weg. Bedankt voor alles kerel!

 

EW4ozjx.png

 

Een zeer winstgevende uitgaande transfer, deze keer wel door de grote poort :)

 

6dkC7Vw.png

 

Gewoon los 30M in het handje, niets aan te doen en een zeer mooi bedrag natuurlijk :D

 

 

 

Nu we meer competities hebben en toch al even bezig zijn deel ik graag ook eens de resultaten van andere landen de voorbije jaren:

 

BkkSc2N.png

 

Lb6gLKZ.png

 

ce62qI6.png

 

qiN2cF3.png

 

Weinig veranderingen bij nu eigenlijk, maar is ook nog maar 5 jaar ver in het spel natuurlijk :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Pica changed the title to [VvdM]Ivan Leko's Bruges/Bremen/Brazil-Valencia/Millwall Army
  • Iker unpinned this topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...