Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

[VvdM]Ivan Leko's Bruges/Bremen/Brazil-Valencia/Millwall-Italia Army


Pica

Aanbevolen berichten

  • Reacties 578
  • Created
  • Laatste reactie

Seizoen 13: brasilll lalalalalala

 

Voor ik het WK avontuur met Brazilië verder uit de doeken doe, alvast een overzicht van wat er nog gebeurt is na mijn ontslag bij Valencia:

 

e8N62HO.png

 

Leko trekt opnieuw mee :D . Die kerel!

 

 

 

Een vrije trainer die de CL gewonnen heeft, dan staan ze (gelukkig) in rij te wachten:

 

Iic0HaQ.png

 

A2EqCMf.png

 

 

OwpS9qK.png

 

Valencia haalt de trainer van Club (goeie ervaring mee natuurlijk), dus zoekt Club een nieuwe trainer:

 

yggJuog.png

 

Ik bedank Vince opnieuw voor de interesse, maar we moeten beetje serieus blijven.

 

Club doet het zonder mij ook goed:

 

VBzmjUN.png

 

Wel nen nipten nu :D

 

 

 

Op naar het WK! We krijgen een haalbare groep in de groepsfase en halen dan ook 9 op 9:

 

AXRbobE.png

 

Volgende ronde is ook kat in het bakkie:

96IaGIo.png

 

Wanneer er plots het volgende gebeurt in de halve finale:

 

84n4Fvh.jpg

 

Italië komt voor, maar het is pas na de rode kaart van onze aanvoerder dat we een pandoering krijgen.

Ongelooflijke pijnlijke ervaring moet ik zeggen :D

 

Nu ja op een WK kan het wel eens gebeuren voor Brazilië :happy:

 

We spelen dan de troostfinale :

 

VopCpHl.jpg

 

En opnieuw een slechte prestatie en dito resultaat. Een WK in mineur voor mijn ploeg.

 

Ik heb dan ook het volgende gedaan:

 

U87xLNs.png

 

Het equivalent van een rage quit in FM :happy:

 

Op deze manier zitten we nu zonder club en is het spannend afwachten wat het volgende seizoen zal brengen...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 14: een nieuwe uitdaging

 

Waar ik na Club en Bremen het ietwat moe was om telkens opnieuw te moeten bouwen, ben ik na Valencia/Brazilië opnieuw gemotiveerd om ergens iets uit te bouwen.

 

Sinds juni is de Championship erbij gekomen, gezien het een 'nieuwe' competitie is, zijn er vrij veel vacatures en het duurt dan eigenlijk niet lang voor de volgende club wil gebruik maken van mijn diensten:

 

OjBqlkF.png

 

The lions, stevige firm, crappy team :happy:

 

 

De verwachtingen voor het eerste seizoen zijn nogal matig:

 

BgvEKhf.png

 

Middenmoot, dat geeft de ruimte om te groeien, iets wat we dan ook willen doen!

 

 

De eerste match:

 

UAMPzoc.jpg

 

Een matige start, maar 1 punt is beter dan 0 zeker :D

 

 

E6Y0Nin.jpg

 

Deze vond ik wel schoon, 2 rode kaarten toont wel aan dat de championship euhm hard is :P

 

 

LBBf9V5.jpg

 

Zuur! Overtuigend de beter, maar in minuut 85 een tegengoal. Zucht :)

 

 

Desondanks alles zitten we wel in het peloton:

 

eHRxEVS.png

 

Er zit muziek in de groep die we grotendeels behouden hebben (met het WK weinig tijd om volk bij te halen en scoutingsysteem moest nog opgezet worden :D )

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Politico zei:

Succes! En weer een nieuw land aandoen... uwen toer d'europe is nog niet afgelopen!

 

Heb enkel nog Frankrijk hierachter, misschien dat ik op termijn nog nederland, Italië of portugal toevoegen. Heb het nog niet als tour d'europe bekeken eigenlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 14: Millwall in een rollercoaster

 

Onze aanpak bij Millwall kan desondanks een hoge reputatie van mezelf niet altijd op bijval rekenen.

Bij Nathan Smith (die als zesde/zevende CV moest fungeren), was de maat vol bij mij en hij mocht beschikken:

 

vlHvkdh.png

 

Groot was mijn verbazing dat hij zelf geen vergoeding vroeg :D . Idioot :happy:

 

 

RJmKQvO.png

 

Een tussentijdse statusupdate, met als blikvanger de match tegen Newcastle.

We zijn al een ronde verder dan we zouden moeten zitten en gaan dan ook vol voor de winst tegen een PL ploeg:

 

E3oxaYK.jpg

 

Direct voetjes op de grond weer, we zijn en blijven een middenmotor uit de Championship en we vechten dan wel voor meer en beter, tegen zo'n overmacht aan kwaliteit kan je niet veel beginnen.

 

 

Eenzelfde gevoel bij onze match tegen Reading drie dagen later:

 

CZRX9ev.png

 

We speelden natuurlijk eerder met een B ploeg, gezien de A ploeg vollen bak tegen Newcastle gespeeld had.

 

 

Ondertussen spelen we al 14 seizoenen en dat wil dus blijkbaar zeggen dat we een mijlpaal bereiken:

 

iHcIw0W.png

 

De lijst van prijzen is wel al wat lang aan het worden, tegen 1000 matchen moet dat scherm volstaan :rofl:

 

 

Een overzicht na 20 matchen in de competitie:

 

OF4jFE9.png

 

Zoals je kan zien doen we het heel goed, promotie plaatsen en bij momenten zelfs beter!

Alleen komen we tegen betere ploegen zoals Huddersfield  tekort en zakken we dan weer even weg in de rangschikking.

Door de mindere vormcurve staan we plots op 7 punten van promotie en slechts 1 punt boven de eindronde plaatsen.

 

De komende matchen zullen dus bepalen welk soort seizoen we tegemoet gaan, maar sowieso is het beter dan verwacht (ook al wist ik niet wat te verwachten eigenlijk).

 

Voor de mannen met ervaring in de engelse competitie: que pasa met die work permits? Ze worden geweigerd, maar de speler kan toch tekenen/spelen/... Zonder probleem precies :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe je lang niet slecht!

 

Aangaande die werkvergunningen enzo: hangt er vanaf wat voor Brexit deal je in je spel hebt gehad. Kan zijn dat zolang je met een minimum aantal buitenlanders speelt er geen restricties worden opgelegd (in één van mijn spelletjes mocht je bv zonder bijkomende maatregelen 7 buitenlanders hebben).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 14: stilte voor de storm

 

We bestormen op verschillende vlakken de hemel, maar als je valt, beland je in de hel :D

 

We verdedigen op een bepaald moment onze leiderspositie en dan gebeurt er dit:

 

6pCnn6b.jpg

 

 

Waarna we reageren in een andere match als volgt:

 

H0xyGvI.png

 

 

Tegen rechtstreekse concurrenten blijft het zeer moeilijk toch:

 

ghAMZAx.jpg

 

Al hielp die rode kaart niet! In seizoen 14 speelt Lokilo (is dat geen U17 nu?) in de championship trouwens :D

 

 

Dat geeft alvast volgende tussenstand:

 

5u9S91f.png

 

 

De FA cup tegen eersteklasser Leicester is normaal gezien het einde:

 

Dv79xe6.png

 

Maar daar trekken we ons niets van aan :D

 

 

We versterken ons ook met het oog op volgend seizoen:

 

mPGg0b9.png

 

Fuck work permits :happy:

 

 

Met money time voor de boeg geven we nog een laatste overzicht ook:

 

rheQ7pD.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Pica changed the title to [VvdM]Ivan Leko's Bruges/Bremen/Brazil-Valencia/Millwall Army
  • Iker unpinned this topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...