Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

[VvdM]Ivan Leko's Bruges/Bremen/Brazil-Valencia/Millwall-Italia Army


Pica

Aanbevolen berichten

  • Reacties 578
  • Created
  • Laatste reactie
38 minuten geleden, Blup008 zei:

Ziet er goed uit!

 

28 minuten geleden, Politico zei:

Wie weet zit er wel een titel in. Op zijn minst een ticketje voor de CL!

 

22 minuten geleden, Linkert zei:

Ziet er inderdaad goed uit, ondanks dat Real zo ver voor staat, ze toch even met 7-2 inblikken :D

 

Was zo'n match waar alles mee zit, maar is een statement waar ik zelf van verschoten ben :D

 

Titel in Spanje is nog moeilijker dan in Duitsland, daar heb je enkel Bayern die de meeste seizoenen zotte punten haalt, hier is dat elk om beurt en soms meerdere clubs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 12: korte update

 

Een van de eerste aankopen die ik bij Club gedaan heb was Szrecko Vizinger, heeft bij mij nooit gespeeld, maar zijn carrière gaat vlot:

 

YP1F8Mi.png

 

Niet de enige 'Brugse' link deze transferperiode:

 

4hbPkY7.png

 

Was op de transferlijst komen te staan en dus een koopje :D

 

 

In de competitie wisselen we toch heel goed af met een offday:

 

AXttN8p.jpg

 

Dat brengt ons bij volgend overzicht:

 

EAgGMIv.png

 

Aberdeen was een makkie zoals verwacht en de kloof met Real blijft haalbaar, al hebben zij beduidend minder off days :happy:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 12:  de ene verassing na de andere

 

Europa League is een doel dit seizoen, Lille moet voor de bijl gaan. Na een 2-0 winst in de heenmatch doen we dit in de terugmatch:

 

aKjVxrl.jpg

 

Zware bummer! Een ongeluk komt nooit alleen natuurlijk:

 

t2d2sZF.png

 

Onze topper op de wingback out voor de rest van het seizoen. Zucht!

 

 

We doen het wel heel goed qua aantal gescoorde goals blijkbaar:

 

XoNs0pV.png

 

Altijd leuk om records te breken :D

 

 

Bekerfinale tijd! Eerste prijs in al die jaren voor Valencia? Dan moet het grote Barcelona voor de bijl:

 

sKmWlno.jpg

 

vg1JX3u.png

 

Feest!! Zowaar een verdiende zege tegen een absolute topclub. Eerste prijs is binnen en de EL kater doorgespoeld :)

 

 

 

In de competitie hebben we wat averij opgelopen op Real, met nog slechts drie wedstrijden te gaan staan we op 5 punten van hen.

De volgende match is op Real en dus kunnen ze zomaar kampioen spelen tegen ons, iedereen weet dus wat er moet gebeuren:

 

bfLXi2x.jpg

 

We grijpen ons vast aan de laatste strohalm!

 

 

Zo is de stand met nog twee speeldagen te gaan:

 

F7kJOP3.png

 

We moeten nog tegen Athletico en Huesca, niet gemakkelijk dus, maar we gaan ons vel duur verkopen!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Blup008 zei:

Screens komen er niet door bij mij (maar dat kan misschien aan de PC op mijn werk liggen). Proficiat met de beker, laten we hopen dat de titel ook nog lukt. Maar als je het niet in eigen handen hebt, wordt het moeilijk.

 

Bij mij komen ze ook niet door...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/4/2019 om 11:27, Pica zei:

We moeten nog tegen Athletico en Huesca, niet gemakkelijk dus, maar we gaan ons vel duur verkopen!

 

Lieve Pica, het is Athletic (Club de Bilbao) of Atletico (de Madrid). Niet Athletico.

 

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Pica changed the title to [VvdM]Ivan Leko's Bruges/Bremen/Brazil-Valencia/Millwall Army
  • Iker unpinned this topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...