Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

[VvdM]Ivan Leko's Bruges/Bremen/Brazil-Valencia/Millwall-Italia Army


Pica

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 578
  • Created
  • Laatste reactie

Seizoen 17: de ene na de andere primeur voor Millwall

 

Jaja, een primeur voor Milwall, de eerste community shield!

Als ik wilde, moest ik er zelfs niet bij zijn:

 

L2cfXZ2.png

 

Maar ik wilde wel, werk nog niet af en zo :)

 

 

Community shield zelf was tegen het grote Manchester United:

 

Nl92zoS.jpg

 

Weer op fucking penalties zeg :happy:

 

 

Vorig seizoen waren we na het winnen van onze eerste topper buitenhuis helemaal gelanceerd, dit seizoen gaat dat alvast niet zo vlot:

 

5YDWiH4.png

 

RjYCIzg.jpg

 

44rLbJd.png

 

 

Het is niet allemaal kommer en kwel, we're in the champions league man!:

 

9EVv4Fp.jpg

 

HM6FP62.jpg

 

We staan meer dan ons mannetje!

 

 

Door de zware start ziet het er dan ook als volgt uit:

 

PhPAEkF.png

 

 

Met Italië kunnen we het WK bijna ruiken na de volgende match:

 

jc6yHjz.jpg

 

Zal weer een drukke zomer worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 17: karrevracht aan matchen, wie kan nog volgen?!?

 

Het is druk en iedere match lijkt wel een gevecht op leven en dood.

Je hebt van die periodes dat je gewoon kunt cruisen door het spel, dit is geen zo'n periode.

Een bloemlezing:

 

We beginnen met een ogenschijnlijk makkelijke thuismatch:

 

jpWZal2.jpg

 

Een talent die ik nog bij Club gelanceerd heb destijds die mij hier bijna 3 punten kost, alléhup!

Dankbaarheid bestaat niet meer int voetbal, das zeker.

 

 

Chelsea zit in een zware crisis, zo zwaar dat het volgende zomaar kon gebeuren:

 

LDOS1MV.jpg

 

Een "topper" die we uit winnen, maar dit Chelsea is niet top meer. Toch schoon 3 punten erbij natuurlijk :D

 

 

Nog zo'n match die we in principe vlotjes zouden moeten winnen:

 

70xIo6H.jpg

 

Na een halfuur 0-2 achter, jawadde dadde.

 

 

Een echte topper tegen Arsenal:

 

nmGvubo.jpg

 

Ik vloekte wel na 10 minuten, maar de eindscore maakt alles goed :D

 

 

Al deze matchen geeft volgend overzicht:

 

otfOwWh.png

 

Te weinig in de competitie, Europees top en haalbare lotingen voor de bekers.
Na vorig seizoen verwacht je toch meer, maar het blijft verre van slecht é.

 

Nog een leuk extraatje in de CL:

 

dVei09t.png

 

Zowel Bremen, Valencia als Club gaan door in de CL. Toch schoon om te zien, Bremen en Valencia in dezelfde poule zelfs :D

 

 

Tussen de competitie, de bekertoernooien en de CL door, hebben we nog internationale verplichtingen ook!

 

Eerst een leuk weetje:

 

2bBAki7.png

 

Jaja, na 17 jaar nog altijd de nummer 1 #legend

 

De einduitslag van de WK kwalificatiematchen:

enKc8Ls.png

 

Dat geeft uiteindelijk dan volgende loting voor op het WK:

 

MlPWoQh.png

 

Tegen België is minder natuurlijk, treffelijk ploegske met de Club jeugdacademie als voortrekker, maar we gaan volle bak voor de kwalificatie natuurlijk.

Het doel is niets minder dan de WK titel, dan moet dat ook gewoon lukken.

 

In functie van de loting kiezen we volgende vriendschappelijke matchen:

 

XAHWkYo.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Blup008 zei:

Als je een reeksje kan neerzetten met Millwall, zit de Champions League volgend jaar er zeer zeker in! Zeven punten op 'een hoop andere' ploegen is zeer doenbaar.

Plaatsen voor het WK met Italië is een eitje, de eindzege zal een grotere uitdaging zijn :P

 

reeksjes zijn moeilijk in de PL precies :P

Ik hoop echt op CL opnieuw, maar voorlopig ziet het er niet goed uit.

 

Heb getekend bij Italië omdat het een land is met potentieel voor de eindwinst. Als ik het niet haal ga ik echt slecht komen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 17: jingle bells, jingle all the way

 

Einde van het jaar komt eraan, dus in PL termen is dat boxing day en nog wat extra matchen :D

Natuurlijk ook transfertijd, iets wat gezien de resultaten in de competitie, wel nodig kan zijn.

 

Eerst en vooral een loting waar ik al een 10 tal seizoen voor vrees:

 

Ic5b5Q1.png

 

Moest er ooit van komen natuurlijk

 

 

Transfers dan maar, mijn scouting draait op volle toeren en komen we plots deze tegen:

 

LMLbYKc.png

 

Een talent nog uit de jeugdacademie van...Club uit mijnen tijd. Man man man, 50M is natuurlijk veel te duur, maar tof om te zien :)

 

Pye6UQe.png

 

Deze lijkt mij een evidentie dat we halen :D

 

Om te eindigen, een specialeke:

 

Olcig92.png

 

Lucumi is een oud talent die ik nog gehaald heb voor Valencia, maar ongelukkig was en zo op het einde van het seizoen gratis overkomt.

Dikke stunttransfer voor ons!

 

 

De prijzen die worden uitgedeeld op het einde van het seizoen:

 

YiLxZR2.png

 

7c9XZq7.png

 

l9GZIEK.png

 

 

De matchen, hou je vast, tis niet goed:

 

J43dXfz.jpg

 

1kcabUd.png

 

Eruit tegen Arsenal, pijnlijk dubbel verlies

 

 

kuVAJ1g.jpg

 

Tegen het einde pas een gelijkspel thuis tegen Liverpool

 

mISaylE.jpg

 

Kansloos thuis tegen City

 

 

Dan weet je dat het moeilijk wordt natuurlijk:

 

yodrQoS.png

 

We blijven dan ook bengelen onder ons potentieel net buiten/net binnen de europese plekken.

Als titelverdediger is dat zuur en we zullen dan ook nog de kern versterken. Millwall moet europees spelen volgend seizoen!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 17: vallen en opstaan

 

Het verhaal dit seizoen is er één van vallen en opstaan, zoveel is duidelijk :) .

 

Om de trend van te vallen wat te keren zocht ik naar een killer vooraan. Eentje die er los 30 per seizoen inknalt alsof hij rambo is :D

De transferstrategie is gekend, talent halen en dan doorverkopen met meerwaarde (of indien mogelijk niet doorverkopen en houden omdat het beestachtige goeie spelers zijn).

Deze valt een beetje buiten de boot, maar kon ik niet laten liggen:

 

A9nV3CU.png

 

H0UwzDA.png

 

Wat een spits zeg voor ons :D . Ffkes CL geld erdoor knallen wel, maar met 200M op de bank is dat wel geen probleem :)

 

De heenmatch tegen Club:

 

CDuyqex.jpg

 

Vanaf minuut 50 wel maar met 10 man meer, zo kwam het nog spannend :D

 

 

Van de hemel gaan we terug naar aarde:

 

kVbmr1M.jpg

 

Wat een fucking sterke ploeg is dat eigenlijk zeg :rolleyes:

Onze nieuwe aanwinst scoort wel direct :)

 

 

Ik krijg ook een award voor deze peisk:

 

8XQKrhd.jpg

 

26 seconden! Zolang duurde het voordat die pipo rood pakt. Man man man.

 

 

Een knotsgekke match voor op den hoop:

 

eO5GNh5.jpg

 

Gelukkig winnen we nu wel :D

 

 

Ik speel niet teveel FM!

 

GSCMYbB.png

 

Echt niet eigenlijk :D

 

 

 

In tijden waar een kleine crisis om de hoek loert doet deze wel deugd:

 

CU9D3y9.jpg

 

Opluchting dat we 'het' nog kunnen, al te vaak scoren we niet genoeg in vergelijking met het aantal kansen dat we krijgen.

 

 

dq1vWIB.png

 

6de plaats is geen europees voetbal, tenzij de FA cup gewonnen zou worden door een ploeg uit de top 5.

De league cup werd gewonnen door arsenal, die staan 8ste.

We hebben dus 8 matchen om 6 punten in te halen (tenzij tottenham zijn inhaalmatchen niet wint natuurlijk).

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 17:  Champions League stunt? Europees voetbal?

 

Zoals je in de vorige update kon zien zijn we nog actief op twee fronten:  Champions League en de competitie.

Champions League gaan we door tegen Club, ben de screenshot vergeten te nemen, volgende tegenstander is Real Madrid!

Competitie gaat voorlopig slecht, we presteren als uittredend kampioen onder de verwachtingen en moeten bikkelen voor europa league deelname.

 

 

Gezien we vanavond CL voetbal hebben begin ik met de clash tegen het grote Real!

 

pEmBn1e.jpg

 

Wat een stunt zeg! De score was overdreven, maar de winst was verdiend!

 

 

GJBC9yW.jpg

 

Op de counter gespeeld en weinig weggegeven. Spijtig verlies, maar was enkel de kwalificatie dat telde natuurlijk!

 

Halve finale CL tegen ManU! (wtf trouwens :D )

 

32G4HSu.jpg

 

Een gunstige uitgangspositie, al was de uitgoal wel leuk geweest (en niet geheel onverdiend).

 

9ZfWezM.jpg

 

Na de goal van ManU voluit gegaan voor de overwinning, maar het mocht niet zijn. Op de counter moeten we dan nog een keer een penalty toestaan.

Pijnlijke uitschakeling, na Real had ik toch gedacht dat het moeilijkste voorbij was :D .

Toch nog steeds een knappe prestatie!

 

 

Over naar de competitie!


In de strijd om europees voetbal was de match op Arsenal natuurlijk een belangrijke.

 

oOtPtYW.jpg

 

Zoals wel vaker dit seizoen, laten we het net op die momenten volledig liggen :D .

Zelf een penalty missen in de slotfase op de 1-1 en de 2-0 krijgen op de counter die daarop volgt. I hate this game :happy:

 

 

3WVdEBc.jpg

 

We laten in de laatste matchen nog een keer punten liggen, maar we waren niet alleen:

 

8pSDytx.png

 

De situatie op 3 matchen van het einde was al een stuk beter, we zitten in volle strijd voor europees voetbal!

 

Uiteindelijk ging de laatste speeldag beslissen over het slagen/falen van het seizoen:

 

Minuut 49:

 

seELbkc.jpg

 

CHAMPIONS LEAGUE VOETBAL!

 

Minuut 54:

 

IRhr9SG.jpg

 

Europa league voetbal...

 

Minuut 90:

 

YZ9jhcw.png

 

Blij met het europese ticket, maar zo dichtbij opnieuw een jaartje CL.

Met een serieuze eindsprint toch nog europees voetbal kunnen afdwingen, moeten we uiteindelijk tevreden mee zijn :)

 

Ook nog een leuk record om te hebben:

 

ijq4CeZ.png

 

 

We eindigen nog met slecht nieuws:

 

zc1NBWz.png

 

Club is zijn winning streak verloren! Slechts tweede dit seizoen :o . Hopelijk zat de pandoering van ons daar voor niets tussen :D .

 

Het seizoen zit er weliswaar nog niet op! We spelen nog het WK met Italië!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/10/2019 om 15:26, Superjef zei:

Mooie prestatie in de CL zeg! Nu in de EL vol voor de overwinning gaan :mm:

 

We zullen moeten zien, had ergens gehoopt op CL finale, beetje te verwend geweest de voorbije decennia :D

Ging ook het perfecte ticket zijn om in de CL te geraken, maar bon, een minder seizoen toch desondanks de late terugkeer in de competitie en de halve finale CL.

We gaan moeten met geld smijten zodat we een competitieve ploeg hebben om volgend seizoen CL voetbal af te dwingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 17: WK Italië

 

Voor we aan het WK beginnen komt er een Italiaanse club aankloppen om te zien of ik interesse had om deze grootheid die een barslecht seizoen achter de rug had, opnieuw op de rails te zetten.

 

F1WAjOg.png

 

ApgB9U8.png

 

Ik was nog niet klaar om te beslissen dus ben ik het gesprek aangegaan met hen in een 'hard to get' attitude.

 

Millwall was er snel bij om mij een nieuw contract aan te bieden hierdoor:

 

CxTGmW1.png

 

Uiteindelijk ben ik naar Millwall gekomen om iets op te bouwen, Serie A loopt niet weg, dus we blijven!

 

 

Over naar het WK:

 

c5zpMQZ.jpg

 

Direct winnen tegen de mede favoriet, al was het krap!

 

AwhY494.jpg

 

Ook Chili gaat voor de bijl, waardoor we geplaatst zijn voor de tweede ronde:

 

e50JwEO.png

 

De uiteindelijke groep uitslag:

 

vU4gbb0.png

 

 

Tweede ronde is tegen Uruguay, geen hele grote klepper, maar een stevige tegenstander:

 

upoLPrz.jpg

 

Zoals verwacht een moeilijke match, maar we zijn opnieuw door!

 

 

De kwartfinale dan....Portugal is de tegenstander van dienst!

 

6xNhpUf.jpg

 

No Cristiano, no party! We gaan door naar de halve finale!!

 

 

Halve finale tegen Engeland, één van de favorieten van het toernooi.

 

K6cR1rZ.jpg

 

We komen 0-1 achter na 8 minuten, maar we zijn overduidelijk de betere ploeg, hebben de meeste, maar ook de beste kansen.

Kean mist een dure penalty, maar uiteindelijk komen we toch nog op 2-2.

In de extra tijd van de tweede helft valt er dan ook nog eens een Engelse speler uit met blessure en hun wissels zijn op.

Dan weet je dat de buit bijna binnen is!

 

ZA9JuNH.jpg

 

Dan loop je tevens tegen een belachelijke counter en verlies je uiteindelijk tegen 10 man :mad:

Verliezen tegen een betere ploeg, heb ik geen probleem mee, maar deze moesten we altijd gewonnen hebben.

Ongelooflijke pijnlijke nederlaag.

 

We spelen voor de derde plek nog:

 

lmXSVj6.jpg

 

Waar we met een halve B ploeg nog winnen, maar geen WK winst.

Dit WK gaat naar Engeland en dit spel kan mijn kloten kussen :D

 

Rage quit: check!

 

YnKRGYP.png

 

EN NOOIT GA IK NOG EEN LANDENTEAM COACHEN

 

Serieus, wat een klote gedoe. Je spelers zijn altijd maar half fit, als ze naar de nationale ploeg komen.

Zelfs al spelen ze in je systeem bij je club, kennen ze zogezegd het systeem nog niet.

Koppels op het middenveld, verdediging of in de spits kennen elkaar niet meer als ze bij de nationale ploeg komen.

Het aantal rustdagen op een EK/WK zijn een lachertje, je moet al bijna 2 volwaardige ploegen kunnen opstellen.

 

En daarbovenop verlies je een match die je 100 keer mag spelen en 99 keer zou winnen.

Fuck it zu :D

 

En om het allemaal nog wat toffer te maken:

 

vt81hwx.png

 

Zal mij nog mogen reppen om een deftige ploeg samen te stellen ook, transferverbod zal wel niet lang uitblijven :D

 

Zo eindigen we seizoen 17 in absolute mineur. Hopelijk is seizoen 18 beter, want ik kan met plezier delen dat er een seizoen 18 komt.

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Iker unpinned this topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...