Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

[VvdM]Ivan Leko's Bruges/Bremen/Brazil-Valencia/Millwall-Italia Army


Pica

Aanbevolen berichten

Seizoen 7: en nu?

 

Van welke wolk of hemel we ook neergedaald zijn weet ik niet, maar de landing was hard :D .

Van autoritaire kampioenenmaker met aanvallend voetbal en Europese successen naar een idioot die echt brolspelers heeft en amper de degradatie kon ontlopen.

Ik krijg ook niet veel transferbudget, want door de slechte rangschikking was het geen topjaar op financieel vlak. Slechts 20% van de inkomsten komen ook maar terug.

Het doel is om in 4-5 jaar Bayern van de troon te stoten en zelf kampioen te zijn van Duitsland.

Vroeger mag ook, maar lijkt me gezien de sterkte van Bayern/Dortmund/RBL geen evidentie.

Ook de ervaring van het vorige seizoen maakt me euhm nederig :P

 

Weinig budget, geen overdreven grote/goeie kern. De basis is ongeveer ok, maar al de rest, jeugd inclusief (en dat is er al niet veel), trekt op niets of passen niet in het systeem. Tijd voor actie!

 

Eerste backup die ik haal is er eentje die  @Iker kent: 

 

rwgSRQF.png

 

Tweede nieuwe speler:

 

TDBBnF4.png

 

In tegenstelling tot bij Club heb ik geen tijd en geen uitgebreid netwerk om een positie in te vullen.

Ik scout dan ook zelf nog spelers wiens contract dat aflopen/op transferlijst staan.

Daarnaast maak ik gebruik van de kennis die er wel is om iets te doen.

 

Op uitgaand vlak is er veel te doen, sommige toppers hebben een clausule staan die afgekocht geweest is (dat zijn de dure transfers :happy:  )

 

Op inkomend vlak is er weinig geld dus moeten we het doen met goedkope spelers die potentieel hebben (mijn specialiteit dus :D )

 

Zo ziet het transferverhaal er dan ook uit:

 

I5qCxqy.png

 

Op zijn minst zijn alle posities dubbelbezet, is de loonkost desondanks gedaald en geef een paar van die jongens wat tijd en we zien wel waar we staan over paar seizoenen :)

 

 

Een van de eerste matchen was alvast weer een topper :hmmz::

 

fz2sESp.jpg

 

Dan denk je dat het binnen is, maar eigenlijk dan toch niet

 

 

Ik verlies wel mijn oude liefde niet uit het oog, met een bank gevuld met bijna 300M, contracten die waterdicht zijn en een nieuw stadion kunnen ze maar zien dat ik niet te snel moet terugkomen om dat spel daar te gaan redden.  Transfers van Club:

 

t8jnmwp.png

 

Voorlopig cva eigenlijk nog. Wel dom om Busquets te halen natuurlijk.

Anderzijds ga ik Claudy De Groote tegenkomen bij RBL, beest van een back, ben ik niet happy mee :P

Wel grappig dat Club koopt bij Bayern en verkoopt bij RBL, wereld op zijn kop!

 

Om te eindigen geven we nog een overzicht van onze competitiestart:

 

q9XEoTj.png

 

Geen europees voetbal is wel saai, geeft toch pigment aan je seizoen :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 578
  • Created
  • Laatste reactie
1 uur terug, Dogfacedgremlin zei:

Goed gestart aan de competitie :)

 

En bij Brugge vangen ze meer geld voor Mechele dan voor Vanaken? :blink:

 

Vanaken is al 30 of zo, Mechele nog maar 28 dacht ik + allebei veel te goedkoop verkocht gewoon :D .

Heb voor beide nog 10+M boden niet willen aanvaarden (omdat ik genoeg Homegrown spelers wilde houden), maar kijk: nieuw management, nieuwe regels :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 7: wisselvalliger dan het belgische weer

 

Eerst eentje waar ik wel mee kon lachen:

 

86qVchk.png

 

 

68vL6ct.png

 

Onze nieuwe spits, komt in de winter over!

 

 

pWVib5z.jpg

 

Klassieke match, op de valreep halen we dan toch nog iets (of verliezen we het uit handen :D )

 

 

vNh6XfL.png

 

Club haalt ff uit in de winterstop, staan er nochtans goed voor in mijn afwezigheid :)

 

 

pjo3fQk.png

 

7bbGkMr.png

 

De uitverkoop gaat verder! Gelukkig krijgen we ondertussen wel 100% terug van uitgaande transfers, vooruitgang!

 

 

SMSbrbH.png

 

Zoals gezegd, wisselvalligheid troef! Ook qua prestatie op het veld, soms lukt het en soms mja totaal niet :P

 

 

gmeTfUc.png

 

Met zo'n stand mis je de play offs bijna :rofl:

 

 

Uiteindelijk allemaal niet slecht voor een degradatiekandidaat, maar het is frustrerend om te zien hoe er geen lijn in komt.

Soms winnen we 5 matchen op rij en dan verliezen of spelen we er vijf gelijk.

Op den duur begin je te twijfelen aan alles (heb al paar rare tactische keuzes gemaakt ondertussen :D )

Denk dat we vooral een goalgetter missen, maar in de winter waren er niet veel die wilden komen.

Den Bobby, maar die heeft precies toch ook nog geen potten gebroken qua goals, goeie speler wel, maar eigenlijk geen pure spits.

Hopelijk halen we Europees voetbal (zal wel zeker :P ) zodat er meer volk wil komen!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Politico zei:

Ik zou mij eerlijk gezegd niet hebben kunnen inhouden en zelf wat spelers van Club gehaald hebben als ze dan toch uitverkoop hielden...

 

Met zo een budget zou ik naar de echte wonderkinderen van 16 jaar zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Politico zei:

Ik zou mij eerlijk gezegd niet hebben kunnen inhouden en zelf wat spelers van Club gehaald hebben als ze dan toch uitverkoop hielden...

 

Veel te duur voor Bremen, Club is een Europese subtopper geworden die verkopen hun goeie spelers voor 40-60M desnoods :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Pica changed the title to [VvdM]Ivan Leko's Bruges/Bremen/Brazil-Valencia/Millwall Army
  • Iker unpinned this topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...