Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Croky Cup


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, Brechtovic zei:

Eerste kwartier was echt zot van Club. Daarna kwamen we zowaar in de match met toch enkele kansen, maar efficiënt zijn we niet dit seizoen. 

De tweede helft deden we niet meer mee. Verdiende overwinning van Club, dat veel verder staat dan dit Anderlecht.

 

Met Van Crombrugge hebben we wel een uitstekende keeper. Lang gedacht dat hij overrated was, maar staat er wel.

 

Vergeet Sambi Lokonga niet. Stond meer dan zijn mannetje.

Ik vond Kompany ook goed eigenlijk, misschien is hij nu echt fit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste reactie

Mignolet :D

 

Club wederom niet super ( die vorte , maar nodige stage(!!)).

 

Goed werk van Dury om ons vast te zetten! Sommige van hun counters waren ook messcherp.

 

Openda en Vlietinck blijven voor mij niet goed genoeg. Je zag direct bal het verschil als Charles inkwam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Pica zei:

Mignolet :D

 

Club wederom niet super ( die vorte , maar nodige stage(!!)).

 

Goed werk van Dury om ons vast te zetten! Sommige van hun counters waren ook messcherp.

 

Openda en Vlietinck blijven voor mij niet goed genoeg. Je zag direct bal het verschil als Charles inkwam.

 

Koude avond op de boerderij.

Openda kan wel een mannetje voorbij gaan, maar wat daarna moet gebeuren is een probleem bij hem.

Trouwens opvallend hoe vaak een Deschacht zowel Okereke als Openda kon bijbenen op snelheid.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Brechtovic zei:

 

Koude avond op de boerderij.

Openda kan wel een mannetje voorbij gaan, maar wat daarna moet gebeuren is een probleem bij hem.

Trouwens opvallend hoe vaak een Deschacht zowel Okereke als Openda kon bijbenen op snelheid.

 

 

 

wel nen schonen akker é :D

Openda heeft snelheid, maar geen voetbalverstand, toch beetje nodig als spits. Hij loopt zelfs de gaten toe voor de rest. Zucht :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Pica zei:

 

Zou nog erger zijn dan dat, naart schijnt was Clement super pissed op Okereke en zou em gezegd heeft dat het gedaan is nu.

Dus ja, nieuwe spits.

 

In Antwerp loopt er nog wel eentje die jullie misschien wel interessant vinden..
Toont nogal wat gelijkenissen met de laatste spits die jullie aangetrokken hebben :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Pica zei:

 

Zou nog erger zijn dan dat, naart schijnt was Clement super pissed op Okereke en zou em gezegd heeft dat het gedaan is nu.

Dus ja, nieuwe spits.

 

Speelde een ongelukkige wedstrijd, maar werd ook totaal niet goed bediend.

Slechte voorzetten en random diepe ballen. Het hielp ook niet dat als Okereke diep liep, Openda het gat toeliep...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Brechtovic zei:

 

Speelde een ongelukkige wedstrijd, maar werd ook totaal niet goed bediend.

Slechte voorzetten en random diepe ballen. Het hielp ook niet dat als Okereke diep liep, Openda het gat toeliep...

 

Dat laatste kwam ik helemaal gek van gewoon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ale we mogen naar de finale! Zulte vond ik wel sterk met hoge pressing en goed voetbal.

 

Veel persoonlijke fouten bij Club Brugge en Vanaken vond ik wat verkrampt spelen met zijne gips.

Tegen Standard mag Dennis van mij wel is op de bank beginnen, zo egocentrisch dat hem bezig is. Geef dan maar een basisplaats aan Schrijvers en Charles. Krmencik mist duidelijk nog ritme en fysiek nog niet 100% in orde maar dat is normaal als je even hebt stilgelegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Brechtovic zei:

Dennis kon rood hebben gekregen.

Voor de rest een hele sterke Mignolet en een leuke invalbeurt van Charles.

 

Bedoel je met zijn voet op het scheenbeen? 

Was voor mij geel aangezien dit niet met een gestrekt been of met de voet vooruit was. Rood was overdreven geweest.

 

Ik denk als Vossen er was bij geweest, dat Zulte door was naar de finale :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Iker zei:

 

Bedoel je met zijn voet op het scheenbeen? 

Was voor mij geel aangezien dit niet met een gestrekt been of met de voet vooruit was. Rood was overdreven geweest.

 

Ik denk als Vossen er was bij geweest, dat Zulte door was naar de finale :D 

 

Was op het randje van rood imo.

Gaat ie toch eens moeten afleren, want is al lang niet de eerste keer meer dat hij dergelijke tackles doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

En wat te denken van dit bericht?

 

Uitnodiging finale Croky Cup

Gelet op de gevoeligheid van de wedstrijd tussen Club Brugge KV en R. Antwerp FC zijn er jammer genoeg geen tickets beschikbaar voor de houders van een C/C-doorstreept- of scheidsrechterskaart.

Wij hopen op uw begrip hiervoor.

 

:hmmz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Pica zei:

Dat is een zeer spijtige zaak.

Langs den andere kant: er gaan al niet genoeg tickets zijn voor alle abonnees van Club ook en die betalen daar nochtans het recht voor :)

 

Dat is net het belachelijke. Het probleem is niet het tekort aan tickets. Voor alle matchen is er een (beperkt) aantal gratis kaarten voor scheidsrechters. Dit jaar niet omwille van de "gevoeligheid" :think:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Superjef zei:

 

Dat is net het belachelijke. Het probleem is niet het tekort aan tickets. Voor alle matchen is er een (beperkt) aantal gratis kaarten voor scheidsrechters. Dit jaar niet omwille van de "gevoeligheid" :think:

 

een zware club fan en een zware antwerp fan kan je niet naast elkaar zetten in zo'n match. Als ze scheids zijn of niet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...