Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Croky Cup


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste reactie
  • 3 months later...

Zullen wel wat volk bij Mechelen wat mispeuterd hebben, maar als de gangsters van moeskroen en co ermee wegkomen, dan zou de club KV Mechelen niet zo zwaar gestraft mogen worden zoals men nu wil. De personen in kwestie heb ik geen goed woord voor natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Pica zei:

Zullen wel wat volk bij Mechelen wat mispeuterd hebben, maar als de gangsters van moeskroen en co ermee wegkomen, dan zou de club KV Mechelen niet zo zwaar gestraft mogen worden zoals men nu wil. De personen in kwestie heb ik geen goed woord voor natuurlijk.

 

Er van uitgaande dat Moeskroen en co(co = Eupen dan?), effectief erger uitsteken dan Mechelen en zij het dus slimmer aangepakt hebben en er geen (harde) bewijzen te vinden zijn. En men dus onschuldig is tot het tegendeel bewezen is, wat niet lukt in dit geval.

 

Waarom mag je dan een andere club en bestuursleden niet hard aanpakken? Waar wel bewijzen zijn van (pogingen tot) omkoping van tegenstanders? Waarom mag de omgekochte club niet gestraft worden? Omdat een ander er dan zogezegd mee weg komt? Het lijken me wel gevaarlijke veronderstellingen die de bevoegde instanties in geen enkel geval mogen maken.

 

Je kan natuurlijk ook moeilijk enkel de betrokken personen voor straffen, de clubs moeten ook gewoon hard aangepakt worden. De voorgestelde straffen voor KVM en WB zijn niet overdreven vind ik. Het is heel jammer voor de modale supporter, maar die gewone man is meestal de dupe van zo'n affaires. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Thomas zei:

 

Er van uitgaande dat Moeskroen en co(co = Eupen dan?), effectief erger uitsteken dan Mechelen en zij het dus slimmer aangepakt hebben en er geen (harde) bewijzen te vinden zijn. En men dus onschuldig is tot het tegendeel bewezen is, wat niet lukt in dit geval.

 

Waarom mag je dan een andere club en bestuursleden niet hard aanpakken? Waar wel bewijzen zijn van (pogingen tot) omkoping van tegenstanders? Waarom mag de omgekochte club niet gestraft worden? Omdat een ander er dan zogezegd mee weg komt? Het lijken me wel gevaarlijke veronderstellingen die de bevoegde instanties in geen enkel geval mogen maken.

 

Je kan natuurlijk ook moeilijk enkel de betrokken personen voor straffen, de clubs moeten ook gewoon hard aangepakt worden. De voorgestelde straffen voor KVM en WB zijn niet overdreven vind ik. Het is heel jammer voor de modale supporter, maar die gewone man is meestal de dupe van zo'n affaires. 

 

 

Feit is dat ik meer uit persoonlijke mening reageer dan feiten natuurlijk, moest het zwart op wit te bewijzen zijn dan was er misschien al gerechtigheid :D . Dat gezegd zijnde hoop ik dat het onderzoek naar Moeskroen apart toch iets zal opleveren, want koosjer is dat toch allemaal niet (of ben ik de enige? :D ).

 

Ik maak wel bewust distinctie tussen een club en leden van een bestuur. Als ik mij inkoop in Club en dan begin rond te bellen naar iedereen van gent om keer hun best niet te doen zondag, is Club dan verantwoordelijk? Ik mag hopen van niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Brechtovic zei:

3 bestuursleden betrokken en de voorzitter die plots een stap opzij zet na het uitbreken van de affaire.

Dan kun je imo niet meer apart gaan oordelen.

 

Als blijkt dat het enkelingen waren dan ben ik niet akkoord. Ik weet wel niet wat de 'wet' zegt op dat vlak..

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Thomas zei:

In deze is bestuur=club voor mij, ze handelen voor die club. 

 

Ik vrees dat je de wet en/of het bondsreglement aan je zijde hebt. Ik vind het wel een beangstigende gedachte dat één of twee personen zo'n schade kunnen brengen aan een ploeg zonder dat daarom de rest op de hoogte was of zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Pica zei:

 

Ik vrees dat je de wet en/of het bondsreglement aan je zijde hebt. Ik vind het wel een beangstigende gedachte dat één of twee personen zo'n schade kunnen brengen aan een ploeg zonder dat daarom de rest op de hoogte was of zo

 

De andere kant vind ik ook beangstigend, als een paar enkelingen per club kunnen doen en laten wat ze willen zonder daarbij de club schade te berokkenen. Dan is het nog meer het wilde westen in voetballand. Dan bel je toch elke week eens rond naar de tegenstander? Elke drie weken iemand anders indien nodig. 

 

Moeskroen lijkt me verder ook niet zuiver op de graat hoor, maar er zijn wel al enkele onderzoeken gedaan waar niets of te weinig concrete zaken zijn gevonden blijkbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Thomas zei:

 

De andere kant vind ik ook beangstigend, als een paar enkelingen per club kunnen doen en laten wat ze willen zonder daarbij de club schade te berokkenen. Dan is het nog meer het wilde westen in voetballand. Dan bel je toch elke week eens rond naar de tegenstander? Elke drie weken iemand anders indien nodig. 

 

Moeskroen lijkt me verder ook niet zuiver op de graat hoor, maar er zijn wel al enkele onderzoeken gedaan waar niets of te weinig concrete zaken zijn gevonden blijkbaar. 

 

Klopt ook natuurlijk. Ach ja we gaan het wel zien zeker :D . Hopelijk geven ze de Wagner show live uit :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...