Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Croky Cup


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

 

 

1 uur terug, Brechtovic zei:

Pas als de VAR er niet is, zien we hoe noodzakelijk ze zijn geworden.

Al heeft die ouderwetse commotie ook wel iets natuurlijk.

 

Blijkt nu toch dat het effectief hands was, dus dat was wel heel erg goed gezien van Verboomen.

Spijtig genoeg blijkt nu ook dat de goal van Standard voorafging door buitenspel.

 

De bagarre op het veld was wel hilarisch.

 

 

6 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Volgens mij heeft Verboomen het niet zelf gezien hoor. Je ziet hem zo tegen Mignolet zeggen 'ik heb het niet gezien'  (En Mignolet 'ik zweert het, ik zweer het :lol: )
Maar de assistent heeft het aangegeven. Wel bizar dat je de goal eerst afkeurt, daarna goedkeurt en uiteindelijk toch weer afkeurt..
Overigens was het voor mij op de beelden ook totaal niet duidelijk of het wel of geen hands was.

Er zullen wel wat boetes uitgedeeld worden ook zeker? Echt corona-proof was dat niet :D 
 

 

Als je met beelden al 10 beelden moet doorlopen om te zien of er effectief een arm tussen zat, dan kan je niemand iets kwalijk nemen.

Gelukkig is er toch 1 beeld dat uitsluitsel geeft maar ik denk dat Simon wel effectief eerlijk was en niet besefte dat hij de bal heeft geraakt.. Ze trokken en vielen daar allemaal dus op het moment dat hij kopte maakte hij geen hands.

 

Nu, goed voor Verboomen dat hij de goal afkeurde anders was die weeral de kop van jut.

Die offside goal vind ik dan belangrijker, wat een beslissing ook. In Eupen is er gene dus we trekken dit door naar de andere match :D 

 

Bij Club liepen er wss nog een paar rond met het virus, even die van Standard besmetten als we verliezen , check :D 

 

Ik had ergens wel gedacht dat Club niet ging winnen. Die match tegen Kiev en pas je spelers recupereren helpen daar niet aan.

Dan nog die rode kaart er nog is bij. 

 

Nuja, finale Standard - Anderlecht, El finale classico!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste reactie
1 uur terug, Brechtovic zei:

Pas als de VAR er niet is, zien we hoe noodzakelijk ze zijn geworden.

Al heeft die ouderwetse commotie ook wel iets natuurlijk.

 

Blijkt nu toch dat het effectief hands was, dus dat was wel heel erg goed gezien van Verboomen.

Spijtig genoeg blijkt nu ook dat de goal van Standard voorafging door buitenspel.

 

De bagarre op het veld was wel hilarisch.

 

Tis erg geworden, ik denk dat het gewoon aanpassen is voor de scheidsrechters om zonder VAR te spelen.

De reden waarom er zonder VAR gespeeld werd is dan weer te gek voor woorden :D 

 

Club mag misschien terecht de arbitrage aanhalen, maar we waren ook nog niet goed genoeg é. Vanaken/Denswil/Lang waren echt niet op hun normale niveau. 

 

Het zit nu ffkes tegen, maar vanaf vandaag bouwen we opnieuw verder aan een ploeg die hopelijk volgend seizoen een stap vooruit kan zetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Pica zei:

 

Tis erg geworden, ik denk dat het gewoon aanpassen is voor de scheidsrechters om zonder VAR te spelen.

De reden waarom er zonder VAR gespeeld werd is dan weer te gek voor woorden :D 

 

Club mag misschien terecht de arbitrage aanhalen, maar we waren ook nog niet goed genoeg é. Vanaken/Denswil/Lang waren echt niet op hun normale niveau. 

 

Het zit nu ffkes tegen, maar vanaf vandaag bouwen we opnieuw verder aan een ploeg die hopelijk volgend seizoen een stap vooruit kan zetten. 

 

Zo snel mogelijk kampioen spelen en al bouwen aan het nieuwe seizoen door jeugd etc in te zetten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Brechtovic zei:

Spijtig genoeg blijkt nu ook dat de goal van Standard voorafging door buitenspel.

 

Volgens Sporza wel, volgens ClubRTL dan weer niet.

 

"D'après notre équipe en équipe en plateau, composée d'Anne Ruwet, Georges Grün et Philippe Vande Walle, le but des Rouches est valable, le ou les joueurs concerné(s) par les propos de Clement étant partis à la limite du hors-jeu."

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Blup008 zei:

 

Volgens Sporza wel, volgens ClubRTL dan weer niet.

 

"D'après notre équipe en équipe en plateau, composée d'Anne Ruwet, Georges Grün et Philippe Vande Walle, le but des Rouches est valable, le ou les joueurs concerné(s) par les propos de Clement étant partis à la limite du hors-jeu."

 

Mja als ge dit beeld ziet, dan is er toch geen twijfel over? Nuja, als er een VAR was, dan was dit niet nodig geweest :D

 

Het is wat het is, vroeger had je 20 van die fases op ne speeldag.

Zonder supporters is er niets aan en boeit het spelletje mij niet zo hard meer om eerlijk te zijn. 

 

De beker is trouwens toch voor janetten :D 

 

Afbeelding

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Iker zei:

Mja als ge dit beeld ziet, dan is er toch geen twijfel over? Nuja, als er een VAR was, dan was dit niet nodig geweest :D

 

Op CLubRTL hebben ze ook een lijn getrokken, en daar was het geen offside. Daar heb ik spijtig genoeg wel geen beelden meer van, ik kan ze online nergens vinden.

Het zijn ook maar regisseurs die deze lijn trekken he. Trek je de lijn op 0.2 sec vroeger, dan is het geen offside, want dan staat Klauss nog achter de defensie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Blup008 zei:

 

Op CLubRTL hebben ze ook een lijn getrokken, en daar was het geen offside. Daar heb ik spijtig genoeg wel geen beelden meer van, ik kan ze online nergens vinden.

Het zijn ook maar regisseurs die deze lijn trekken he. Trek je de lijn op 0.2 sec vroeger, dan is het geen offside, want dan staat Klauss nog achter de defensie.

 

En zo zal het altijd iets zijn. Match is gespeeld, niets meer aan te doen. Dan kunt ge er nog over klagen en zagen hoeveel ge wilt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierse nieuwe regels vanaf vandaag :D

Maar scheids.. het was per ongeluk!

 

Het is handspel als een speler: 

  • met opzet de bal raakt met de hand of arm. Bijvoorbeeld door de hand of arm naar de bal te bewegen.
  • de bal raakt met de arm of hand wanneer hij of zij zich onnatuurlijk groter maakt. Een speler maakt zich onnatuurlijk groter als de positie van de hand of arm niet consequent of verdedigbaar is in een specifieke situatie. 
  • scoort met de hand of arm, ook al is dat niet met opzet. Of scoort onmiddellijk na het raken van de bal met hand of arm, zelfs per ongeluk.

    Handspel dat per ongeluk gebeurt en leidt tot een medespeler die scoort of een kans krijgt om te scoren, zal niet langer wordt beschouwd als een overtreding.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voetbalregels zijn zelden zwart - wit, zelfs buitenspel (bovenlichaam telt dat nu mee :D ?) is al geen gemakkelijke meer.

 

Door toch te blijven proberen en morrelen aan die regels krijg je een wirwar van situaties en een scheids die het ook niet meer weet :happy: 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pica zei:

 

Terechte uitschakeling?

 

Kon eigenlijk beide kanten uit, maar zoals zo vaak schieten ze te laat in gang en schieten ze zichzelf in de voet.

Anderlecht heeft de tweede beste verdediging van de competitie, maar ik denk dat 3/4 van de tegendoelpunten een rechtstreek gevolg is van een individuele flater...

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Brechtovic zei:

 

Kon eigenlijk beide kanten uit, maar zoals zo vaak schieten ze te laat in gang en schieten ze zichzelf in de voet.

Anderlecht heeft de tweede beste verdediging van de competitie, maar ik denk dat 3/4 van de tegendoelpunten een rechtstreek gevolg is van een individuele flater...

 

Dat is inderdaad frustrerend...als je tegengoal krijgt omdat de tegenstander je uit verband speelt met een mooie actie, dan is dat nog altijd niet leuk, maar toch beter dan die flaters. Als het een troost mag zijn, bij Club hadden we daar zeker in het begin van het seizoen ook nog altijd last van :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel mij week na week toch steeds meer vragen bij de wissels die Kompany doorvoert ook..

Wat hij in Dauda ziet; geen idee, maar ik zie het er absoluut niet in. Zijn inzet is dik ok, maar als iedereen die zich inzet bij Anderlecht mag voetballen, mogen zij mij ook een contract aanbieden.

 

En daarna sta je 2-0 achter en hij doet 3 positionele wissels.. 
Bruun Larsen heeft er nog niks van gebakken, maar toch blijven Mukariu en Verscharen op de bank terwijl hij Amuzu komt vervangen.


Daarnaast wissel je een linksachter voor een andere.. Gaat die dan het verschil maken?

 

De enige ietwat begrijpelijke wissel was Trebel voor de Cullen, aangezien die al geel gepakt had.

 

 

En het meest onbegrijpelijke vond ik dan nog dat Cobbaut bij de 3 wissels al stond te trekkebenen.. Is Kompany dan te koppig? Of Cobbaut om te denken dat de blessure plots zou overgaan? 

Hij moet er nadien alsnog af en dan is het derde en laatste wisselmoment ook foetsie.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...