Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Nieuws :FM19 # Football Manager


Darkness-SI-

Aanbevolen berichten

Football Manager 2019 is vanaf 2 november op pc verkrijgbaar. Dat heeft ontwikkelaar Sports Interactive aangekondigd.
    Op dezelfde dag komen ook Football Manager 2019 Touch voor PC, Mac, iOS en Android en Football Manager 2019 Mobile voor iOS en Android uit.
De game bevat nieuwe en verbeterde features, waaronder de BFL Bundesliga-licentie. 

In september maakt ontwikkelaar Sports Interactive meer details bekendmaken. Mensen die de game reserveren krijgen vanaf 19 oktober toegang tot een bèta en kunnen dus al eerder aan de slag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Darkness-SI- zei:

 

Ik vind het een goede toevoeging standaard logos en correcte naam.

Veder denk ik dat we opnieuw veel verbeteringen kunnen verwachten.

 

Bwa, is toch iets wat met een simpele downloadupdate kan gefixt worden. Ik hoop vooral op echte verbeteringen in de spelervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter en realistischer beheer van de financiën (sponsor contracten, investeringen, hospitality, business, merchandising, ...) . Idem van de faciliteiten.

 

Ook de transfer AI kan beter; uitgaande transfers gaan in 99% niet veel hoger dan de marktwaarde terwijl je inkomend maar al te vaak zwaar moet doortellen en een bod pas geaccepteerd wordt bij een veelvoud van de eigenlijke spelerswaarde.

 

Meer variatie in de persconferentie; heb je er drie gehad, dan zijn alle mogelijke vragen en antwoorden al eens gegeven geweest en worden die persconferenties al snel overgelaten aan de assistent dus meerwaarde is 0.

 

Impact en echte meerwaarde van data-analyse en vooral sportwetenschap is me ook niet altijd duidelijk. Of je nu een goede data analist hebt of een slechte, in mijn ogen ziet het rapport er altijd hetzelfde uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...