Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Wat zien jullie graag in Fm19?


EchtEenVoetballer

Aanbevolen berichten

Betere, logische, realistische  interacties met je spelers.

 

- Speler A: Ik wil weg!

- Trainer: Je mag niet weg!

- Speler A: Ik ben boos, ik wil op de transferlijst

- trainer: Nee, dat laat ik niet toe

 

Dag erna:

 

- Speler A: Ik ben terug gelukkig bij de club

 

------------------------------

 

Transfers trekken nog altijd op geen klote zowel in- als uitgaand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Fifa Manager vond ik het ook wel leuk dat je als manager een privé-leven had waar je bijvoorbeeld het geld dat je verdiende kon besteden. Heeft natuurlijk weinig met voetbal te maken, maar ze zouden dat bijvoorbeeld optioneel kunnen maken.

 

Ook vind ik dat je meer inspraak zou moeten kunnen hebben in stadion, merchandising, ... Een managerspel van een 15-tal jaar geleden kon dit al (ben de naam ff kwijt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Superjef zei:

Bij Fifa Manager vond ik het ook wel leuk dat je als manager een privé-leven had waar je bijvoorbeeld het geld dat je verdiende kon besteden. Heeft natuurlijk weinig met voetbal te maken, maar ze zouden dat bijvoorbeeld optioneel kunnen maken.

 

Ook vind ik dat je meer inspraak zou moeten kunnen hebben in stadion, merchandising, ... Een managerspel van een 15-tal jaar geleden kon dit al (ben de naam ff kwijt).

 

Gaan ze nooit doen, ben is naar Londen geweest en met Miles zelf gesproken.

Die vraag werd door ook gesteld en zoiets gaan ze nooit invoeren omdat het eigenlijk geen meerwaarde heeft voor het spel zelf.

Merchandising idem.

 

Stadion in 3D en de uitbreidingen zouden wel tof zijn natuurlijk.

 

Zou wel leuk zijn als je er een optie was dat je een academie kon openen in Afrika en Zuid-Amerika ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Iker zei:

 

Gaan ze nooit doen, ben is naar Londen geweest en met Miles zelf gesproken.

Die vraag werd door ook gesteld en zoiets gaan ze nooit invoeren omdat het eigenlijk geen meerwaarde heeft voor het spel zelf.

Merchandising idem.

 

Stadion in 3D en de uitbreidingen zouden wel tof zijn natuurlijk.

 

Zou wel leuk zijn als je er een optie was dat je een academie kon openen in Afrika en Zuid-Amerika ofzo.

 

Snap ik, maar merchandising heeft toch wel meerwaarde voor het spel? Om de financiën beter te kunnen organiseren en controleren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Superjef zei:

 

In FM moet je toch nog andere dingen doen die José en Pep ook niet doen?

 

Zoals? 

 

Denk dat er in die dingen gewoon veel te veel kruipt. Ze zouden beter eerst de basis is fatsoenlijk krijgen voor met randdingen te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de AI verbetert wordt.

Ze beweren altijd dat die onder handen genomen wordt,maar ik merk amper verandering daarin.

 

De keepers bvb

Ballen die buiten het doelkader belanden pakken ze probreemloos,ballen die centimeters van hun af zijn laten ze vliegen of springen eronder/erover.

 

De spelers:

Ballen die aan de zijlijn/achterlijn uitgaan in uw voordeel nog proberen in te houden.

Onnodig balverlies tot gevolg.

Dat ze in staat zijn om beter in te schatten om ballen al dan niet te laten gaan.

Tegenstrijdig is soms ballen die paar centimeter van hun af zijn ze gewoonweg laten gaan.

Enfin kan misschien ergens instelling zijn maar bon,vind dit heel vervelend.

Nog voetnoot,in realiteit gebeurt het ook wel eens,maar in game overdrijven ze er toch mee imo.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Iker zei:

 

Zoals? 

 

Denk dat er in die dingen gewoon veel te veel kruipt. Ze zouden beter eerst de basis is fatsoenlijk krijgen voor met randdingen te komen.

 

Het feit dat je zelf heel de transferpolitiek beheerst? Denk dat er geen enkele club is waar de trainer die taak krijgt :smirk: Ook het aanwerven van staff bijvoorbeeld, de scouting regelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Superjef zei:

 

Het feit dat je zelf heel de transferpolitiek beheerst? Denk dat er geen enkele club is waar de trainer die taak krijgt :smirk: Ook het aanwerven van staff bijvoorbeeld, de scouting regelen...

 

Bij sommige teams toch... wss niet van A tot Z maar kan toch ver gaan.

 

Nu het aanwerven van een speler of kiezen wat de prijs is voor een sjaal... :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
On ‎13‎-‎8‎-‎2018 at 14:11, Superjef zei:

Bij Fifa Manager vond ik het ook wel leuk dat je als manager een privé-leven had waar je bijvoorbeeld het geld dat je verdiende kon besteden. Heeft natuurlijk weinig met voetbal te maken, maar ze zouden dat bijvoorbeeld optioneel kunnen maken.

 

Ook vind ik dat je meer inspraak zou moeten kunnen hebben in stadion, merchandising, ... Een managerspel van een 15-tal jaar geleden kon dit al (ben de naam ff kwijt).

Dit zou super zijn maar jammer dus dat ze het niet willen :( 

On ‎10‎-‎8‎-‎2018 at 14:13, Superjef zei:

Spelers die uit de kast komen? :happy:

Ja dat gebeurd in fm18 :P

On ‎13‎-‎8‎-‎2018 at 14:18, Iker zei:

 

Gaan ze nooit doen, ben is naar Londen geweest en met Miles zelf gesproken.

Die vraag werd door ook gesteld en zoiets gaan ze nooit invoeren omdat het eigenlijk geen meerwaarde heeft voor het spel zelf.

Merchandising idem.

 

Stadion in 3D en de uitbreidingen zouden wel tof zijn natuurlijk.

 

Zou wel leuk zijn als je er een optie was dat je een academie kon openen in Afrika en Zuid-Amerika ofzo.

Zou zeker leuk zijn om academies ergens te kunnen openen :) 

Zeker in wat minder bekende voetballanden. Ik ga binnenkort weer een club toevoegen bij scouting--> Clubs en dan zie je wat het kan opleveren om in onbekende voetballanden te scouten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zelf ook nog niet gezien maar anderen hebben het wel is gehad en fm zelf heeft het ook is aangekondigd. En ja, je krijgt dan een berichtje in je inbox.

2 uren geleden, Superjef zei:

 

Nog niet gezien :happy: Krijg je dan een nieuwsbericht ofzo dat een speler bekend maakt dat hij homo is? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...