Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Superjef

Online WK 2018

Aanbevolen berichten

Enkel de Kroaten en Nigerianen laten nog op zich wachten. Voor de rest is speeldag 1 klaar. Voor speeldag 2 is er wel nog werk aan de winkel: nog 10 matchen die ontbreken. Deadline 24 juni.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden, Superjef zei:

Enkel de Kroaten en Nigerianen laten nog op zich wachten. Voor de rest is speeldag 1 klaar. Voor speeldag 2 is er wel nog werk aan de winkel: nog 10 matchen die ontbreken. Deadline 24 juni.

Ja @ivago reageert niet :( 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Iker laat maar weten wanneer je zover bent voor austalie-denemarken. En misschien kan ik je direct lenen voor mijn match tegen de CPU, korea-mexico :wasntme:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Brechtovic zei:

@Iker en @stvvrules vanavond eventueel tijd voor speeldag 2 en 3? Komende dagen enorm druk hier.

19 minuten geleden, Vince123 zei:

@Iker laat maar weten wanneer je zover bent voor austalie-denemarken. En misschien kan ik je direct lenen voor mijn match tegen de CPU, korea-mexico :wasntme:

Vandaag wordt moeilijk omdat ik Arg-Kroa ga kijken bij iemand.

Morgen onder de middag of avond misschien?? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
29 minuten geleden, Iker zei:

Vandaag wordt moeilijk omdat ik Arg-Kroa ga kijken bij iemand.

Morgen onder de middag of avond misschien?? 

Morgen heb ik verlof, dus ik zou over de middag ofzo tijd kunnen maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uren geleden, Iker zei:

Ja @ivago reageert niet :( 

Al druk gehad.

Bedoeling was gisterenavond maar dan had ik de keus om bij mijn 22-jarig roodharig, hot collegaatje chinees te gaan eten en samen naar een filmpke te kijken ofwel tegen metal baardmans een matchken te fm-en. Ook al zie ik u graag @Iker de keus was rap gemaakt :D

Mag ook gerust tgn CPU of sim hoor, want vanavond kan jij niet lees ik net hierboven

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, ivago zei:

Al druk gehad.

Bedoeling was gisterenavond maar dan had ik de keus om bij mijn 22-jarig roodharig, hot collegaatje chinees te gaan eten en samen naar een filmpke te kijken ofwel tegen metal baardmans een matchken te fm-en. Ook al zie ik u graag @Iker de keus was rap gemaakt :D

Mag ook gerust tgn CPU of sim hoor, want vanavond kan jij niet lees ik net hierboven

Hoe, had gij geen vriendin ondertussen? Ik zou zeggen, het is u vergeven als ge een fotoke van die roodharige post :smirk:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uren geleden, Superjef zei:

Hoe, had gij geen vriendin ondertussen? Ik zou zeggen, het is u vergeven als ge een fotoke van die roodharige post :smirk:

Haha ja dat heeft al en tal een maand een half geduurd. Huisje tuintje boompje is duidelijk niet aan mij besteed :D

0b4c309b60450317ac89a8185722904f.jpg

En snapt ge't nu?

• Like 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 21-6-2018 at 12:57, Brechtovic zei:

Morgen heb ik verlof, dus ik zou over de middag ofzo tijd kunnen maken.

Sorry ook druk gehad gisteren en vandaag, kan nu eventueel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 minuten geleden, stvvrules zei:

Sorry ook druk gehad gisteren en vandaag, kan nu eventueel

Ik ben online :) 

steam = mr_brecht

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 uren geleden, ivago zei:

Al druk gehad.

Ale dan :( 

Ik heb een snelle sim gedaan. Gij misschien ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 22-6-2018 at 07:26, ivago zei:

Haha ja dat heeft al en tal een maand een half geduurd. Huisje tuintje boompje is duidelijk niet aan mij besteed :D

0b4c309b60450317ac89a8185722904f.jpg

En snapt ge't nu?

Eindelijk terug meer tijd voor FM dan :happy:

En ja, ik snap het wel. Ik voel hier precies een nieuwe babewedstrijd opkomen: heetste collega. Iemand? :ph34r:

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Superjef @Breezer10 Ik moet straks nog naar een lentefeest. Ben nu online tot rond 11u30, hopelijk na het feest ook nog maar moeilijk in te schatten wanneer da gaat zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Speeldag 1:

• Kroatië-Nigeria: @Iker @ivago Simulatie is binnen. Vanavond komt de update. Als ik tegen dan geen nieuwe screen heb doorgekregen, blijft het bij de simulatie.

Speeldag 2: deadline vandaag

Speeldag 3: deadline 28 juni

• 8 ontbrekende

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 24-6-2018 at 09:32, Superjef zei:

Eindelijk terug meer tijd voor FM dan :happy:

En ja, ik snap het wel. Ik voel hier precies een nieuwe babewedstrijd opkomen: heetste collega. Iemand? :ph34r:

Eerst die WK babes zien af te werken. Want dat is precies al zwaar genoeg... :P

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.