Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Superjef

Online WK 2018

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden, Politico zei:

Wanneer zijn de teams klaar? Want de eerste match is al achter de rug e :P

Vandaag of morgen. Paar onverwachte problemen tegengekomen...

Spoiler

Sorry, I'm a n00b :think:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de tweede/derde/vierde keuzes toegevoegd. Er was enkel concurrentie tussen Iker en ivago voor Nigeria waarbij ivago er het kortst bij zat (nr. 3 terwijl hij 11 had gegokt en Iker 15). Als er nog iemand iets wil, nu is het gewoon wie eerst komt, eerst maalt!

62509f77819310341c023d0b614a7394.png

@Rosse @Politico @Iker @stvvrules @ivago @Katzenze @Brechtovic @Breezer10 @Vince123 @AlohaFromHell

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Update qua teams

• Groep A-D zijn klaar dankzij ivago. Enkel bij Egypte en Nigeria is er een speler die niet wil uitkomen voor zijn land. Deze werd vervangen. De namen van deze spelers en hun vervangers weet ik niet.

0502e165ef90f30caca1169a7cd02265.png

• Groep E-H ben ik mee bezig. Aangezien ik vandaag tot de aankoop van de ingame editor ben overgegaan heb ik al een aantal problemen kunnen oplossen. Toch heb ik morgen nog een aantal dingen to do:
    • Costa Rica: 6 spelers ontbreken > Ga ik opnieuw moeten maken met een grotere database
    • Duitsland: ontbreekt nog volledig > Eerst fix installeren zodat ik het team kan managen
    • Zuid-Korea: klopt amper iets van > Ga ik opnieuw moeten maken met een grotere database
    • Tunesië: 7 spelers ontbreken > Ga ik opnieuw moeten maken met een grotere database
    • Panama: 9 spelers ontbreken > Ga ik opnieuw moeten maken met een grotere database
    • Japan: ontbreekt nog volledig > Eerst fix installeren zodat ik het team kan managen

cd75ed4e0c2f53d803defc346ae2cbc8.png

• Hopelijk lukt me dat morgen zonder al te veel geklooi. Aangezien het voornamelijk om CPU-ploegen gaat, ga ik daar geen uren voor uittrekken. Als het niet vlot genoeg verloopt, laat ik die ploegen zoals ze zijn aangezien die normaal gezien de eerste ronde toch niet gaan overleven... Als iemand zin heeft om zich al met één of enkele ploegen bezig te houden: be my guest...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier kunnen de ploegen A-D alvast gedownload worden (link is nog 2 dagen beschikbaar): https://wetransfer.com/downloads/f1531d00245e2f9511df9458df54729820180610100525/41faf6

Hier kunnen de ploegen E-H gedownload worden (behalve degene die ik nog moet doen): https://wetransfer.com/downloads/98f21cf9164453ccdca2858a9f35d4c920180614231019/d96e5e

Ploegen die te downloaden zijn, kunnen dus al aan hun poulematchen beginnen! Screens sturen naar mij (en ivago tot die op vakantie vertrekt)...

Veel succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nigeria had Ivago wel gekregen , de zwartjes lover

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voila, de rest kan ook gedownload worden: Costa Rica, Duitsland, Tunesië, Panama en Japan

Zuid-Korea bleef een ramp om de juiste spelers te vinden, zelfs met grootste database. Daar pak je dan maar gewoon de ploeg zoals ze in FM zit...

Ook Japan mist nog steeds 8 juiste spelers, die heb ik wel vervangen.

Spoiler

7f1e03cbd8a948692d34878d5ea4f1f7.png

GAME ON!! O0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
31 minuten geleden, Vince123 zei:

Wow wat is dit lang geleden.:blink: Ik kan niet eens de versus mode vinden in FM 18

Fm touch downloaden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Superjef nu heb ik maar 2 teams, ik wil gerust nog wel iets overpakken als het nodig is.

Als ik per pot een ploeg pak dan kan ik bv peru en servie pakken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
50 minuten geleden, stvvrules zei:

@Superjef nu heb ik maar 2 teams, ik wil gerust nog wel iets overpakken als het nodig is.

Als ik per pot een ploeg pak dan kan ik bv peru en servie pakken

Bij deze bevestigd: Servië en Peru naar stvvrules. Teams en speelschema aangepast!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Breezer10 zei:

@Superjef Ik neem Portugal en Ijsland wel erbij om het aan te vullen.

Oké, ik pas het morgen aan in de screens...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uren geleden, Superjef zei:

Oké, ik pas het morgen aan in de screens...

Ik heb al tegen CPU Ijsland en Portugal gespeeld, die mogen dan de vuilbak in :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, ivago zei:

Ik heb al tegen CPU Ijsland en Portugal gespeeld, die mogen dan de vuilbak in :)

Ik ga het voor alle wedstrijden zo doen: voorlopig bewaar ik de uitslagen tegen CPU. Als ik tegen de deadline geen nieuwe uitslagen binnen krijg, dan blijven deze gelden...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden, AlohaFromHell zei:

volgens mij moeten wij ook nog tegen elkaar.

op Sp3 toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, stvvrules zei:

@Superjef ik vind precies niet hoe ik zuid korea als land kan pakken in versus :D

Enig idee hoe dat gaat ? :)

Kan je die niet gewoon bij de standaardteams nemen? Anders maak ik daar ook nog een export van...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.