Jump to content

Welkom Gast!

Sign In or Create my Account om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Iker

Team of the year FM 2018

Recommended Posts

Team of the year 2018

Ik had nog een leuk jaarlijks idee maar dit heeft natuurlijk wel wat voorbereiding nodig.

Diegenen die FM18 in bezit hebben, zullen ook wel offline hun spelletjes spelen.

Het team waar je zolang aan gewerkt hebt, mag je exporteren naar een online competitie.

Dit team mag gebruikt worden in onze online cup, die de vorm zal krijgen naar een KO-cup (aanpasbaar naargelang de ingeschreven teams).

Voorwaarden

Je mag elk team gebruiken dat je wil. Is het nu Parma of Barcelona, de enige voorwaarde is dat je al 5 jaar coach moet zijn van het team, vanaf dat moment mag je het team vanaf elk moment exporteren naar een versusmode. Hou dus zeker je team goed bij als je denkt : nu is het de moment om te exporteren.

Op het einde van elk FM-jaar zullen we dan 1 cup hier rond organiseren. Het is uiteraard nog ver weg maar heb je een team, mag je dit hier altijd showen (uiteraard mag je je team nog altijd veranderen of wijzigen). Je mag zelfs met meerdere verschillende teams deelnemen.

Ik weet niet of het aantrekkelijk is, we zullen wel zien zeker :) 

• Like 1

Zeer leuk idee! 5 jaar vind ik wel best veel, maar ik zit nu bij Brighton aan lijn vierde jaar dus met dat team kan ik bijna meedoen :)

Just now, Rosse zei:

Zeer leuk idee! 5 jaar vind ik wel best veel, maar ik zit nu bij Brighton aan lijn vierde jaar dus met dat team kan ik bijna meedoen :)

Mja anders neem je gewoon Barcelona en heb je nog alle toppers op hun hoogtepunt :D 

Het was ook maar om de ontwikkeling te krijgen je sterkste team op poten te krijgen.

Ik doe zeker mee, heb ondertussen mijn stvv team dat ik volgend seizoen dan al zou kunnen exporteren. Hopelijk kan ik het nog 1 a 2 seizoenen samen houden zodat ik een sterker team heb om mee te doen :)

b3c4b8a7b0fd157c024f3c1c0af2ee1e.png

Oftewel een jongerenelftal :P

De beste spelers:

401c5199cbe44ae3af5c5090282aa27a.png

2f15498ec723dd9de8f186c6b12a196a.png

fb767a81b07a0a8fb74312c84d382bc6.png

Zeer leuk concept! Wanneer zou je hier mee van start willen gaan? Want ben nog aan het wachten om een nieuwe carrière op te starten tot na de laatste update van darkness. :)

2 minuten geleden, Politico zei:

Zeer leuk concept! Wanneer zou je hier mee van start willen gaan? Want ben nog aan het wachten om een nieuwe carrière op te starten tot na de laatste update van darkness. :)

Juli ofzo dacht ik

Just now, stvvrules zei:

Juli ofzo staat er in de openingspost :D

Ok. Moet wel lukken dan! :D 

2 minuten geleden, Politico zei:

Ok. Moet wel lukken dan! :D 

Ja het stond niet in de openingspost, iker had het mij apart gestuurd voor hij het lanceerde :)

Ela ela er staat op het einde van elk FM-jaar :D dus nog tijd genoeg. Is een project van lange adem om FM mooi af te sluiten en te weten wie het beste team van FM18 had.

Moest dit eerder bestaan, zou ik alles en iedereen naar de knoppen spelen met fucking Nardo FK of Akademik Sofia :))

• Like 2

3 uren geleden, Blup008 zei:

Moest dit eerder bestaan, zou ik alles en iedereen naar de knoppen spelen met fucking Nardo FK of Akademik Sofia :))

Wat houd je tegen? :huh:

6 hours ago, Politico said:

Wat houd je tegen? :huh:

Omdat hij die teams in FM 2010/2011 (dacht ik) tot ongekende hoogte propelleerde, maar dat het in FM 2018 gewoon weer terug absolute kut teams zijn.

Dat en het feit dattie geen FM 2018 heeft.

@Blup008 How close am I?

Het was FM 2014 en 2015 :))

Voor de rest inderdaad geen FM 2017 of 2018 meer, wegens tijdsgebrek en 'goestingsgebrek'.

16 minuten geleden, Blup008 zei:

Het was FM 2014 en 2015 :))

Voor de rest inderdaad geen FM 2017 of 2018 meer, wegens tijdsgebrek en 'goestingsgebrek'.

Goesting is altijd een issue bij FM. Als je het spel al zo lang speelt, dan geraakt dat ooit wel eens op e.

FM17 heb ik misschien maar 100u gespeeld, terwijl ik in deze versie al aan het driedubbel zit ofzo.

Ik amuseer mij terug.

2 uren geleden, Iker zei:

Goesting is altijd een issue bij FM. Als je het spel al zo lang speelt, dan geraakt dat ooit wel eens op e.

FM17 heb ik misschien maar 100u gespeeld, terwijl ik in deze versie al aan het driedubbel zit ofzo.

Ik amuseer mij terug.

1 woord waarom FM17 zo klote was

"SPITSLOOS"

• Like 2

2 uren geleden, Iker zei:

Ik amuseer mij terug.

Als ik mij echt kan focussen op één game, dan komt dat zonder problemen. Ik haal echt enorm veel voldoening uit zo'n klein team opbouwen naar een absolute topploeg. Ook al kost mij dat gemakkelijk minstens 20 seizoenen. Met een Noorse of Bulgaarse ploeg de CL winnen, en daar onder andere Braziliaanse internationals hebben. Wauw!

Het goestingsgebrek is er gewoon in het algemeen voor FM. Ik heb tegenwoordig minder tijd, en gewoon 'betere' dingen te doen dan FM'en in mijn vrije tijd.

Nog eens een flashbackske:

Shit man, dat is in FM 2011 gespeeld, al zo lang geleden :))

@Rhand had dan toch gelijk :P

• Like 1

16 minuten geleden, Blup008 zei:

Als ik mij echt kan focussen op één game, dan komt dat zonder problemen. Ik haal echt enorm veel voldoening uit zo'n klein team opbouwen naar een absolute topploeg. Ook al kost mij dat gemakkelijk minstens 20 seizoenen. Met een Noorse of Bulgaarse ploeg de CL winnen, en daar onder andere Braziliaanse internationals hebben. Wauw!

Het goestingsgebrek is er gewoon in het algemeen voor FM. Ik heb tegenwoordig minder tijd, en gewoon 'betere' dingen te doen dan FM'en in mijn vrije tijd.

Is ook zo. Dan heb je een voeling met de club :D

Ik had dat met de Berwick Rangers waar ik de CL mee heb gewonnen.

Nu met Club was het eigenlijk een testspel maar omdat ik zoveel fun had maar aan het doorgaan tot Anderlecht hun record kwijt is :D 

4 uren geleden, Blup008 zei:

Nog eens een flashbackske:

Shit man, dat is in FM 2011 gespeeld, al zo lang geleden :))

@Rhand had dan toch gelijk :P

En grafisch amper verbeterd op 7j tijd :happy: