AlohaFromHell

WTA Finals info

8 posts in dit topic

Morgen start het wta finales toernooi Singapore dat wordt aanzien als het officieuze wk tennis bij de vrouwen de beste 8 tennissters bij zowel singel als het dubbel spel mogen daar een meedoen en dat gaan wij hier ook houden op 12deman.

Het zit als volgt in elkaar de dames 8 zijn 2 groepen verdeeld binnen hun groep speelt iedereen 1 keer tegen elkaar en de beste 2 gaan door naar de finale. Bij de groepsfase zullen telkens de zelfde foto's gebruikt worden. Bij de halve finale en de finale zullen er nieuwe foto's gebruikt worden.

Bij winst krijgt de dame 3 punten bij een draw krijgen ze elk 1 punt en bij een nederlaag krijgen ze 0 punten.

Zijn er nog vragen stel ze gerust en wil je getagged worden bij elke nieuwe match laat het dan hier weten.

Superjef en Brechtovic vinden dit leuk

Deel deze post

Link naar post
Deel op andere sites

Ik zou graag iedereen die gestemd heeft op Wta finals babe willen bedanken.

Wanneer en wat het volgende babewedstrijd wordt weet ik op dit moment nog niet. Maar ideeen zijn zeker en vast welkom.

Superjef en Dogfacedgremlin vinden dit leuk

Deel deze post

Link naar post
Deel op andere sites

21 minuten geleden, ivago zei:

Merci Aloha, volgende keer eens iets met knappe grieten? :P

Bij miss 12deman volgende jaar zullen er wel een paar schoon tussen zitte zeker of hump me or dump me waneer dat terug komt. Als ik een sport pak heb ik weinig keuze eh.

ivago vindt dit leuk

Deel deze post

Link naar post
Deel op andere sites

17 minuten geleden, AlohaFromHell zei:

Bij miss 12deman volgende jaar zullen er wel een paar schoon tussen zitte zeker of hump me or dump me waneer dat terug komt. Als ik een sport pak heb ik weinig keuze eh.

Geen sport pakken dan in't vervolg ;)

Deel deze post

Link naar post
Deel op andere sites