Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Iker

WOSL: Speeldag 10

Aanbevolen berichten

Limburgse Dabbers vs Wanting United: Superjef vs Rosse

b49ccf9f-f37b-4874-acf5-df53f09402a8S1Ixk07.pngCPvyKGW.png

Hesselse Sjotters vs Toogratten: Pica vs Katzenze

be53a6d2-f744-4537-a405-550b7d4b66c6be53a6d2-f744-4537-a405-550b7d4b66c6be53a6d2-f744-4537-a405-550b7d4b66c6yob8UCZ.jpg

OIxsYWb.jpg

Proficiat aan Pica en Stvvrules. Vooral Pica legde een indrukwekkend parcours af en worden afgetekend eerste. Aloha en Ivago eindigen 2de doordat Aloha nog de Toogratten afmaakte en zo uitkwam op een beter doelsaldo dan de Limburgse Dabbers van Superjef en Iker. Zij hebben wel de topschutter in hun rangen nl. Suarez. Smetje en Rosse eindigen 4de op 1 punt van nummer 2 en 3! De Toogratten van Politico en Katzenze konden maar 3x winnen en eindigen troosteloos laatste met 12 punten.

Golden Boot

Image result for luis suarez

Ronaldo MVP

Image result for ronaldo mvp

85s0jxR.png

ivago @AlohaFromHell @Superjef @smetje @Rosse @Politico @Katzenze @stvvrules @Pica

Iker: 14/24

Ivago: 9/24

Stvvrules: 8/24

Politico: 4/24

Smetje: 16/24

Katzenze: 8/24

Superjef: 10/24

AlohaFromHell: 15/24

Pica: 21/24

Rosse: 7/24

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pff, dan maakt Suarez in de heenmatch brandhout van Wanting Utd en staan we in de terugmatch na 4' ook al weer voor en dan toch nog zwaar verliezen. Zeker aangezien uitgelezen kansen 4-3 was :hmmz: Om dan pas derde te eindigen door slechter doelsaldo is toch nog zuur. Had beter gemoeten...

Proficiat aan de Hesselse Sjotters en ook een beetje aan onze Suarez natuurlijk met zijn topschutterstitel :smirk: Toch wel straf dat de kampioen ook maar een doelsaldo +5 heeft...

Klein foutje in de stand wel bij het aantal verloren matchen van Tomb IV :smirk:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Just now, Superjef zei:

Pff, dan maakt Suarez in de heenmatch brandhout van Wanting Utd en staan we in de terugmatch na 4' ook al weer voor en dan toch nog zwaar verliezen. Zeker aangezien uitgelezen kansen 4-3 was :hmmz: Om dan pas derde te eindigen door slechter doelsaldo is toch nog zuur. Had beter gemoeten...

Proficiat aan de Hesselse Sjotters en ook een beetje aan onze Suarez natuurlijk met zijn topschutterstitel :smirk: Toch wel straf dat de kampioen ook maar een doelsaldo +5 heeft...

Klein foutje in de stand wel bij het aantal verloren matchen van Tomb IV :smirk:

Ja, had het al gezien maar was te lui om het aan te passen :D 

Ook Pica heeft 22/24, die heeft niet verloren in de WOSL.

Wij hebben ons best gedaan maar er moet iemand winnen e :D 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uren geleden, stvvrules zei:

Sterke prestatie @Pica, alleen had ge de klus ook geklaard lijkt me. Ah nee wacht, ge hebt het al alleen gedaan. :D

Ge overdrijft :D . Was een team effort! Wat een team hadden we eigenlijk ook :o . Prettige samenwerking estee, voor herhaling vatbaar!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
47 minuten geleden, Pica zei:

Ge overdrijft :D . Was een team effort! Wat een team hadden we eigenlijk ook :o . Prettige samenwerking estee, voor herhaling vatbaar!

Ge moet u niet wegcijferen , als ge 22/24 haalt zijt de man van de WOSL :P 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Just now, Iker zei:

Ge moet u niet wegcijferen , als ge 22/24 haalt zijt de man van de WOSL :P 

Toch keer één online cup waar ik niet ben afgegaan :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Just now, Pica zei:

Toch keer één online cup waar ik niet ben afgegaan :D

Omdat ge nu wel goeie spelers hebt (spitsen) ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Just now, Iker zei:

Omdat ge nu wel goeie spelers hebt (spitsen) ;) 

Goh, ik heb altijd al een goeie kern gehad denk ik, maar nu had ik een geweldige kern :D . Al stonden er bij mij althans toch een man of 6-7 van de sjotters in de ploeg

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Pica zei:

Zeker en vast, zo heb ik de WOSL al 2 keer op mijn palmares staan, de juiste partner heet dat dan :ph34r:

Good job picachu !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.