Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Superjef

Online CL 2017-2018

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, ivago zei:

Ik neem Man C er nog bij en een kutploeg die overblijft als de rest gekozen heeft.

Anderlecht? :smirk:

5 uren geleden, Iker zei:

Een goede organisator had eerst gezorgd dat iedereen eerst een team had en dan begonnen met anderen een tweede team te geven *kuch @Superjef

Een goede organisator maakt op voorhand spelregels en voert die dan ook op die manier uit, nah! :hmmz:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm, ik heb de inschrijvingsregels zelf nog eens herlezen en eigenlijk heb ik dan toch een fout gemaakt. Als je keuze er niet was, had ik moeten verder gaan naar de volgende keuze en niet telkens elke ronde met iedereen moeten starten. Ik heb heel de verdeling opnieuw bekeken en er verandert daardoor slechts 1 ding: Feyenoord verschuift van @Iker naar @AlohaFromHell waardoor deze laatste zijn team kent. Iker moet dan wel nog een extra ploeg kiezen aangezien zijn keuze 4 (Juventus) er bij de eerste teams al uit ging...

Mijn excuses maar een goede organisator is niet te beroerd om een foutje recht te zetten :smirk:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden, Superjef zei:

Hmm, ik heb de inschrijvingsregels zelf nog eens herlezen en eigenlijk heb ik dan toch een fout gemaakt. Als je keuze er niet was, had ik moeten verder gaan naar de volgende keuze en niet telkens elke ronde met iedereen moeten starten. Ik heb heel de verdeling opnieuw bekeken en er verandert daardoor slechts 1 ding: Feyenoord verschuift van @Iker naar @AlohaFromHell waardoor deze laatste zijn team kent. Iker moet dan wel nog een extra ploeg kiezen aangezien zijn keuze 4 (Juventus) er bij de eerste teams al uit ging...

Mijn excuses maar een goede organisator is niet te beroerd om een foutje recht te zetten :smirk:

aaaaaah aaaaaaaaaaaaaah @AlohaFromHell !!!!!!!!!!! 

Chance dat er nog mensen wakker zijn e! Zal u dadelijk wat ploegen sturen.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Duuuuuus ff samenvatten:

• Superjef: Man Utd - Leipzig - X
  • Bastiaan: AS Roma - Sporting - PSG
  • ivago: Juventus - Man City - Kutploeg
  • Bankje: Real Madrid
  • Politico: Bayern
  • Aloha: Feyenoord
  • Rosse: Monaco - Napoli
  • stvv: Atletico - Liverpool
  • Iker: Tottenham - X

Superjef (1), ivago (1) en Iker (1) hebben dus nog een ploeg te kiezen, samen met Pica die ook nog in gang gaat schieten.

Nog beschikbaar (wel zien dat je geen twee of meer teams in 1 poule hebt):

Benfica, CSKA Moskou, Basel, Anderlecht, Celtic, Chelsea, Qarabag, Barcelona, Olympiakos, Maribor, Spartak Moskou, Sevilla, Sjachtar, Porto, Besiktas, Apoel en Dortmund!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dus eigenlijk mag ik nog PSG kiezen -_-

Geef mij dan nog maar Benfica en Porto. Een Portugese finale zie ik wel zitten.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 minuten geleden, Iker zei:

Dus eigenlijk mag ik nog PSG kiezen -_-

Geef mij dan nog maar Benfica en Porto. Een Portugese finale zie ik wel zitten.

Als dat goed is voor @Bastiaan. :smirk: En toch 3 ploegen voor jou dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, Superjef zei:

Als dat goed is voor @Bastiaan. :smirk: En toch 3 ploegen voor jou dan?

Nee nee, anders krijg ik weer tegen mij voeten dat ik een topclub pak.

Porto en Benfica is goed voor mij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
47 minuten geleden, Iker zei:

Nee nee, anders krijg ik weer tegen mij voeten dat ik een topclub pak.

Porto en Benfica is goed voor mij.

Porto Benfica Totenhesp, da's 3 volgens mij

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga er Besiktas nog bij pakken, tenzij iemand anders die wil. Dan pak ik Maribor :P

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, ivago zei:

@Superjef ga jij teams exporteren en uploaden of is het de bedoeling de standaard fm-teams te gebruiken?

Straks komt die nieuwe update uit die hier ook op het forum werd aangekondigd. Ik dacht die te gebruiken maar moest nog eens nakijken hoe dat dan moet gebeuren :mm:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uren geleden, Superjef zei:

Straks komt die nieuwe update uit die hier ook op het forum werd aangekondigd. Ik dacht die te gebruiken maar moest nog eens nakijken hoe dat dan moet gebeuren :mm:

Dat is niet zo moeilijk. Je laadt alle competities in van de clubs die meedoen. Die clubs exporteer je dan, en upload je via dropbox of zo

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heel mijn grafische lay-outs, wedstrijdtabellen, ... kwijt door een usb-stick die plots kuren heeft :ohh:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Superjef zei:

THE GAMES ARE ON!

Reeksindelingen, te downloaden teams en de speelkalender staan in de openingspost. Dat de beste mogen winnen!* :party:

@ivago @Politico @Bastiaan. @Rosse @stvvrules @Iker @AlohaFromHell @Bankje @Pica

*Behalve Iker dan...

Triestig dat gij Anderlecht niet neemt 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, Iker zei:

Triestig dat gij Anderlecht niet neemt 

Heb ze al bij online JPL, dus wordt wat saai dan. En kan het ook niet te makkelijk maken om de CL te winnen he :smile:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Neenee, ik heb Sevilla gekozen zodat in elke poule minstens 2 human spelers zitten en dus (normaal gezien) alle cpu’s er uit zijn in de volgende ronde...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Politico zei:

Wie neemt er al die CPU ploegen voor zijn rekening? :o

Wedstrijden cpu-cpu heb ik allemaal gesimuleerd. In de CL was dat verwaarloosbaar, in de EL een 45-tal :tmi:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, stvvrules zei:

@Superjef laat maar weten wanneer ge tijd hebt voor liverpool sevilla. + Hebt ge ook een export voor Qara Pils euh Qarabag

Vanavond, morgennamiddag/avond, donderdagavond... Opties genoeg :smirk:

Qarabag is toegevoegd bij de te downloaden teams in de openingspost!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden, Superjef zei:

Vanavond, morgennamiddag/avond, donderdagavond... Opties genoeg :smirk:

Qarabag is toegevoegd bij de te downloaden teams in de openingspost!

Morgen dan, vanavond heb ik training

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 minuten geleden, Politico zei:

wie o wie wil er mijn matchen hosten met Celtic Glasgow en Anderlecht?

Komt in orde!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.