Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Superjef

Online CL 2017-2018

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Iker zei:

Opgezet spel! Ik doe niet meer mee

De screen met de random.org lijst volgt nog hoor... En als je dat niet gelooft, laat je meteen ook zien hoe jij aan al die online titels gekomen bent :smirk:

2 uren geleden, Bastiaan. zei:

Neem je 3 teams onder je hoede krijg je niet eens je favoriet. Wanbeleid!

De voorwaarden voor toewijzing staan nochtans duidelijk uitgelegd. Wangelees!

1 uur geleden, Iker zei:

Zal wss opgezet spel zijn dat gij Juve hebt; Normaal neemt de organisatie de overschot...  :smirk:

Oei is dat echt zo? Anders pas ik het nog wel aan hoor...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, ivago zei:

Oei serieus had ik Juventus opgegeven? Moet kik die nie hebben :P

d3ba34da6d2134c01c05e4aa2a07aaf9.png

:shutup:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Superjef zei:

De screen met de random.org lijst volgt nog hoor... En als je dat niet gelooft, laat je meteen ook zien hoe jij aan al die online titels gekomen bent :smirk:

Door te winnen e Pipo. Nee jong het maakt niet uit. Met Man Utd had ik toch iedereen afgemaakt...

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De tweede ronde

Een aantal spelers hebben een back-upploeg voor als het bij hun eerste keuze fout afloopt. Voor @AlohaFromHell blijft het echter wachten op zijn eerste ploeg want keuze twee (Juventus) werd in de eerste ronde al gekozen. Waar Superjef zijn eerste keuze kreeg met Man Utd, blijf hij hier met lege handen achter. Monaco was namelijk al weg. Geen twee zwarte ex-Anderlecht parels voor de capeman dus... Ook @ivago voelt normaal gezien de bui al hangen (tenzij hij ook hier weer niet meer herinnert welke ploeg hij als tweede opgaf). Man Utd was zo gegeerd in ronde 1, dat deze uiteraard niet meer beschikbaar was.

Voor de andere deelnemers is er wel goed nieuws: hun ploeg werd nog niet gekozen én ze waren de enigen die ze kozen in ronde twee. @Bastiaan. kreeg met AS Roma dus wel zijn tweede keuze en hetzelfde kan gezegd worden voor @stvvrules met Atletico en @Iker met Tottenham.

Het beste nieuws van de dag kwam er voor @Rosse: naast zijn eerste keuze krijgt hij ook zijn tweede keuze. Gaat hij Dries Mertens ook als spits opstellen bij Napoli of gaat hij misschien strikerless spelen?

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De derde ronde

Waar er in ronde 1 nog met argwaan gekeken werd naar Man Utd dat naar organisator Superjef ging, werd het nu toch stilaan duidelijk dat van wanbeleid of gesjoemel weinig sprake kon zijn. Net als zijn tweede keuze was ook zijn derde keuze (Napoli) niet meer beschikbaar. Hij blijft dus voorlopig op 1 team.

Het geklaag van @Bastiaan. blijkt zijn effect te hebben. Na de tweede keuze krijgt hij ook zijn derde keuze. Enkel Rosse had Sporting ook doorgegeven maar hij wilde slechts twee teams waardoor random.org niet nodig was. Voor @Iker geldt hetzelfde verhaal: keuze 1 gemist, maar dan zowel keuze 2 als 3. De taal zal alleszins al weinig problemen opleveren, dus opgelet dat hij met Feyenoord niet weer een online cup gaat winnen!

Twee spelers gokten bij keuze 3 op Liverpool: @ivago en @stvvrules. Beiden hebben nog maar 1 team en hopen nu dus een tweede slag te slaan. Ivago koos voor nummer 28, stvvrules voor 12. Had stvvrules nu wel het geluk aan zijn zijde bij random.org?

Spoiler

Het werd nr. 11 en het is dus erg duidelijk dat stvvrules er het dichtst bij zat. Kan hij Liverpool naar een Europees succes leiden?

En wat dan gezegd van @AlohaFromHell? Deze immer sympathieke en relativerende forummer miste keuze 1 door random.org, keuze 2 omdat Juve al weg was en nu in ronde 3...

Spoiler

was AS Roma ook al niet meer beschikbaar... Voorlopig dus nog geen team voor onze wrestlingliefhebber :ohh:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De vierde ronde

Voor Iker, stvvrules, Rosse en Politico is de buit al verdeeld. Andere deelnemers hoopten nog op een extra ploeg naar hun keuze: Superjef, Bastiaan, ivago en AlohaFromHell.

@Bastiaan. weet echter al - als hij goed heeft opgelet - dat het voorlopig bij 2 teams zal blijven, want keuze 4 Juventus is er al uit na ronde 1.

@ivago en Superjef gingen met elkaar in de clinch om RB Leipzig binnen te halen. Er moest dus opnieuw gekeken worden naar random.org waarbij ivago gokte op nr. 2, Superjef richtte zijn pijlen op nr. 28.

Spoiler

RB Leipzig kreeg door random.org nr. 19 toegewezen. Ivago zat er dus 17 nummers naast. Concurrent Superjef slechts 9. Hij mag dus alvast blikjes van de rode stier gaan inslaan!

Over naar @AlohaFromHell, die kwijlend en kwispelend zit te wachten om eindelijk een team toegewezen te krijgen. Lukte het deze keer? We kunnen alvast zeggen dat random.org niet nodig was...

Spoiler

Helaas koos Aloha als vierde optie voor Feyenoord. Voor de derde keer op rij ziet hij zijn keuze dus ontsnappen in de ronde ervoor. Voorlopig nog steeds geen enkel team dat vertrouwt in de trainerscapaciteiten van Aloha :sweat:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Extra ronde:

Afbeeldingsresultaat voor bank

Voor @Bankje was er nog een ploeg nodig. Ik heb de overgebleven ploegen uit pot 1 voor hem in random.org gezet: Real Madrid, Benfica, Chelsea, Shakhtar en Spartak Moskou. Omdat hij als vierde inschreef in de CL, zou nummer 4 naar hem gaan. Dit was het resultaat:

Spoiler

d191291e2309cc05220c9cd0b4c3d710.png

Succes met Real Madrid!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

En nu?

De volgende forummers mogen nog een (of meerdere) ploeg(en) kiezen die nog beschikbaar zijn:

• @AlohaFromHell: 1, 2 of 3 (weet niet hoeveel je er wou?)
  • @Bastiaan.: 1
  • @ivago: 2
  • @Bankje: moet ik er 0, 1 of 2 nog voor je kiezen? Hoeveel wil je er in totaal?
  • @Ikzelf: nog 1 ploeg maar nu zal ik wel kiezen wat overblijft :smirk:

De enige voorwaarde is nu nog dat je uiteraard geen ploeg kiest uit dezelfde poule als je andere ploeg(en)...

Spoiler

Voor de volledigheid:

930baf4a2ba245a783be27f70ea5337e.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik neem Man C er nog bij en een kutploeg die overblijft als de rest gekozen heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden, AlohaFromHell zei:

rigged

Je mag van mij Feyenoord hebben hoor. Ik had al een team en jij niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, AlohaFromHell zei:

Het lot heeft bepaald dat jij recht hebt op dat team. Dus zou gewoon niet fair zijn.

Een goede organisator had eerst gezorgd dat iedereen eerst een team had en dan begonnen met anderen een tweede team te geven *kuch @Superjef

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
29 minuten geleden, Iker zei:

Een goede organisator had eerst gezorgd dat iedereen eerst een team had en dan begonnen met anderen een tweede team te geven *kuch @Superjef

Is zijn goed recht om dit zo te doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Iker zei:

Seg manne lach is een beetje e. Zelfs @ivago geeft betere feestjes dan dit.

Als ge dat maar weet!!!

opening-zaal-polonaise-met-marco-den-hol

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, stvvrules zei:

Ik wil liverpool ook aan @ivago geven hoor. Aangezien ik al een team had

Neent jong kan mij da schelen met wie ik speel. Zolang het maar den Anderlecht nie is

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.