Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Europa League


Aanbevolen berichten

  • Reacties 433
  • Created
  • Laatste reactie
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Just now, Brechtovic zei:

Ik ben eens benieuwd.

Gaan ze verder gaan op hun elan of herpakken ze zich voor de enige prijs die ze nog kunnen pakken.

 

Als ze Europa willen ingaan zullen ze moeten maar..... een uitschakeling kan ook eens bye bye Arsene zijn :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Iker zei:

 

Als ze Europa willen ingaan zullen ze moeten maar..... een uitschakeling kan ook eens bye bye Arsene zijn :D 

 

Er zijn al geruchten dat PSG hem wil.

Dat is wel een wederkerend gerucht, maar deze keer zou ik niet zomaar neen zeggen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Brechtovic zei:

 

Er zijn al geruchten dat PSG hem wil.

Dat is wel een wederkerend gerucht, maar deze keer zou ik niet zomaar neen zeggen.

 

 

Hij koopt toch altijd Fransen, kan hem evengoed in Frankrijk gaan zitten :D 

Een frisse wind zou Arsenal wel is deugd doen. Er zitten daar een paar spelers niet op hun plaats.

Arsenal moet gewoon durven geld uitgeven , doordat Chelsea, City en Utd dit doen kan je bijna niet anders.

 

Probleem is natuurlijk: Wie wil nog naar Arsenal? Een echte topper verkiest altijd CL boven geen Europees voetbal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...