Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Champions League


Aanbevolen berichten

  • Reacties 849
  • Created
  • Laatste reactie
1 uur geleden, ivago zei:

PSG haalt ook stevig uit, dat belooft voor spd 3 :D

Maar het wordt hier nog maar eens bevestigd dat het Belgisch voetbal op Europees vlak niks te betekenen heeft. Al sinds de jaren 80 niet meer.

 

In de Europeese hoofdklasse alvast niet, in de Euro League deden we het voorgaande jaren niet slecht... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Gaat die nog wel willen? Ik zou het persoonlijk niet zien zitten ^^
Wat een dramatische match was dat zeg :(

 

Net wel, het kan alleen maar beter gaan :happy:

 

22 uren geleden, Iker zei:

@Superjef Toch jammer dat de kenners gelijk krijgen over Lukaku e, zo weinig scoren seg :'( 

 

Inderdaad. Echt materiaal om de bank te verwarmen (en dat al 5 seizoenen)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Tsja na Celtic mag je toch verwachten dat het iets beter werd, zat toen op teamspeak met 2 Engelsen heb me doodgeschaamd .. 

 

Ziet er wel naar uit dat Anderlecht gaat meedoen voor de titel moet ook wel met die kern, surreeel hoe ze er maar niet in slagen om die 2 roemenen aan de praat de krijgen nogthans geen sukkels.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Hurr1cane78 zei:

Tsja na Celtic mag je toch verwachten dat het iets beter werd, zat toen op teamspeak met 2 Engelsen heb me doodgeschaamd .. 

 

Ziet er wel naar uit dat Anderlecht gaat meedoen voor de titel moet ook wel met die kern, surreeel hoe ze er maar niet in slagen om die 2 roemenen aan de praat de krijgen nogthans geen sukkels.. 

Die worden gewoon simpel kampioen hoor niemand komt ook meer in de buurt van de kwaliteit dat zij hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Superjef zei:

 

Liever zo 0-4 verliezen dan die 0-3 tegen Celtic!

 

Maja zo'n matchen geven altijd een vertekend beeld. Die 0-3 tegen Celtic was beschamend en daar verliezen ze wss de overwintering. PSG wint met 3-0 van Bayern en tegen Anderlecht winnen ze met 0-4. Anderlecht deed mee en probeerde te voetballen maar had dan weer pech dat ze niet efficiënt genoeg zijn maar dat zijn typisch de Belgische CL-matchen , die kleine kansen moet je afmaken, zeker tegen PSG.

 

Toch had ik altijd het gevoel dat het voor PSG een training was en dat Neymar daar stond met veel nonchalance. Het had evengoed 2-7 ofzo kunnen zijn. Ik denk dat PSG - Anderlecht veel zwaarder gaat worden voor Anderlecht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het idee alleen al dat er iets anders verwacht werd :D . Het is PSG. Het is Neymar. Voetbal moet altijd gespeeld worden, maar als de tegenstander van een andere planeet lijkt te komen, jah :D . Zoals Iker zei, voor die mannen was het een training, iets wat ze de dag voor de match niet gedaan hebben, dan maar gisteren ingehaald. Het is hautain, maar ze komen er wel mee weg.

 

Op zich tof dat onze wapperende trots der belgische trainers zijn filosofie trouw is gebleven, maar geeft meer aan hoe hij het zelf niet zag goed komen op geen enkele manier. Wat helemaal normaal is trouwens en geen verwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Pica zei:

Het idee alleen al dat er iets anders verwacht werd :D . Het is PSG. Het is Neymar. Voetbal moet altijd gespeeld worden, maar als de tegenstander van een andere planeet lijkt te komen, jah :D . Zoals Iker zei, voor die mannen was het een training, iets wat ze de dag voor de match niet gedaan hebben, dan maar gisteren ingehaald. Het is hautain, maar ze komen er wel mee weg.

 

Op zich tof dat onze wapperende trots der belgische trainers zijn filosofie trouw is gebleven, maar geeft meer aan hoe hij het zelf niet zag goed komen op geen enkele manier. Wat helemaal normaal is trouwens en geen verwijt.

 

En die vroege goal heeft hen ook wel geholpen e. Het was al binnen voordat het goed begonnen was.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Pica zei:

Op zich tof dat onze wapperende trots der belgische trainers zijn filosofie trouw is gebleven, maar geeft meer aan hoe hij het zelf niet zag goed komen op geen enkele manier. Wat helemaal normaal is trouwens en geen verwijt.

 

Vind ik ook. Iedere realist weet dat je tegen PSG 0/6 haalt, zeker wanneer ze met hun A-ploeg spelen. Dan kan je kiezen: met 7 man verdedigen en na een non-match 0-4 verliezen of toch wat laten zien en dan met 0-4 verliezen. Enkel jammer dat er geen goaltje gemaakt werd, want dat verdienden ze echt wel. 

 

13 uren geleden, Iker zei:

 

En die vroege goal heeft hen ook wel geholpen e. Het was al binnen voordat het goed begonnen was.

 

 

Ja, echt zonde. Je begint de match gewoon al met een achterstand. Al was ik wel erg onder de indruk van de veerkracht van rsca om vrijwel onmiddellijk op zoek te gaan naar de gelijkmaker. Eerste kwartier beter voetbal gezien dan in het hele seizoen tot nu toe :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...