Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Champions League


Aanbevolen berichten

 

40 minuten geleden, Brechtovic zei:

 

Die wordt toch ook wel overdreven beschermd in de pers?

 

Het draait niet zozeer om bescherming die hij krijgt in de pers, het draait vooral om het feit dat hij wel duidelijk niet dezelfde ideeën heeft dan Weiler, en vooral wat Weiler wil niet kan uitvoeren. Daarnaast moest hij dan achterin gaan spelen gisteren... Sjah... dan vraag ik me af of je geen spijt hebt....

Ik heb dit seizoen nog niet veel matchen van anderlecht gezien (zeker niet met kums) maar die ene die ik zag was Kums de enige middenvelder, en speelde de rest achterin of voorin.... op die manier is het natuurlijk moeilijk voetballen en komt Kums helemaal niet aan zijn spel.

 

24 minuten geleden, Iker zei:

Tactisch is het gewoon een flater van jewelste om Kums daar te zetten. Uw speler met het meeste spelinzicht zet je daar gewoon niet.

Dat Kums die fout maakt met zijn ervaring is gewoon oerdom, dan zijn de excuses van 'ik sta daar nooit' gewoon zever.

7 miljoen voor iemand die gehaald is om het rendement in de CL omhoog te krijgen en hem dan daar positioneren.... 

 

Sluit ik me gewoon bij aan. Ik snap niet dat je Kums achterin gaat zetten. Ofwel staat hij in het middenveld ofwel staat hij niet op het veld....

maar een excuus zoeken voor zo een domme fout is gewoon te dom.... Kums zijnde kom je nog op die positie in een rol van centrale middenvelder en dan weet je ook dat je dat niet moet doen. 

Ik denk dat Weiler vooral lopend vermogen op het middenveld wou en daarom Dendoncker niet naar achter wou trekken, maar sjah.... Kums daar dan gaan zetten is helemaal dom mijn inziens.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 849
  • Created
  • Laatste reactie
4 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Je bedoelt zeker dat je blij bent dat Bayern met de handrem op heeft gespeeld en dat het daarom vrij lang leek alsof Anderlecht ook effectief meedeed aan de match?

 

Ik had niet de indruk dat ze met de handrem op speelden. Hebben ook voldoende kansen gehad. Het feit dat Anderlecht 2 open kansen kreeg, is toch meer dan 'lijken alsof je meedoet'.

 

2 uren geleden, Iker zei:

3-0 op Bayern met 10 man en dan nog 2 mooie kansen creëren. Is zeker niet slecht maar gelukkig was toch ook Selz in vorm en Bayern nog niet op toerental.

Ik schat PSG toch nog hoger in op dit moment. Maar tegen Celtic heeft Anderlecht wel kansen voor te winnen.

 

Ik denk dat dit voor bijna elke club telt die op Bayern komt spelen: een keeper die een paar mooie saves maakt en hopen dat Bayern geen topavond beleeft. Zie niet veel ploegen die daar potten gaan breken (en al zeker geen Belgische clubs)

 

2 uren geleden, grieksken zei:

Ik vraag me soms of of Kums nu al spijt heeft dat hij naar Anderlecht gegaan is 

 

Of dat Anderlecht spijt heeft dat Kums gekomen is :smirk: Maar nee serieus, we zijn ocharm 13 september en het seizoen is nog oh zo lang...

 

1 uur geleden, Iker zei:

Tactisch is het gewoon een flater van jewelste om Kums daar te zetten. Uw speler met het meeste spelinzicht zet je daar gewoon niet.

Dat Kums die fout maakt met zijn ervaring is gewoon oerdom, dan zijn de excuses van 'ik sta daar nooit' gewoon zever.

7 miljoen voor iemand die gehaald is om het rendement in de CL omhoog te krijgen en hem dan daar positioneren.... 

 

Als je de uitleg van Deschacht hoorde, was het toch niet gewoon de bedoeling om kums als 3de cv te zetten maar eerder als een erg diepe VM die steun krijgt van de 2 cv's. Nu dat is altijd praat achteraf natuurlijk. Maar het is gewoon dom van Kums om daar zo een fout te maken. Zelfs al was hij een spits...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Superjef zei:

 

Ik had niet de indruk dat ze met de handrem op speelden. Hebben ook voldoende kansen gehad. Het feit dat Anderlecht 2 open kansen kreeg, is toch meer dan 'lijken alsof je meedoet'.

 

 

Ik denk dat dit voor bijna elke club telt die op Bayern komt spelen: een keeper die een paar mooie saves maakt en hopen dat Bayern geen topavond beleeft. Zie niet veel ploegen die daar potten gaan breken (en al zeker geen Belgische clubs)

 

 

Of dat Anderlecht spijt heeft dat Kums gekomen is :smirk: Maar nee serieus, we zijn ocharm 13 september en het seizoen is nog oh zo lang...

 

 

Als je de uitleg van Deschacht hoorde, was het toch niet gewoon de bedoeling om kums als 3de cv te zetten maar eerder als een erg diepe VM die steun krijgt van de 2 cv's. Nu dat is altijd praat achteraf natuurlijk. Maar het is gewoon dom van Kums om daar zo een fout te maken. Zelfs al was hij een spits...

 

Op Bayern winnen zullen inderdaad weinig teams doen hoor. Maar ik had de indruk dat Bayern nog niet 100% voluit ging of wou gaan. 

 

Tot nu toe is Kums prijs/kwaliteit een flop mede door Weiler uiteraard idem als Stanciu. Dat moet toch pieken bij het bestuur.

 

En Deschacht, wie luistert daar nog naar :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Iker zei:

 

Op Bayern winnen zullen inderdaad weinig teams doen hoor. Maar ik had de indruk dat Bayern nog niet 100% voluit ging of wou gaan. 

 

Tot nu toe is Kums prijs/kwaliteit een flop mede door Weiler uiteraard idem als Stanciu. Dat moet toch pieken bij het bestuur.

 

En Deschacht, wie luistert daar nog naar :D 

 

... of niet kon gaan omdat Anderlecht (vond ik) positioneel en defensief best wel goed speelde?

 

Wat vonden jullie van Stanciu? Volgens mij moet die gewoon meer kansen krijgen en gaat daar wel nog iets van komen :smirk:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Superjef zei:

 

... of niet kon gaan omdat Anderlecht (vond ik) positioneel en defensief best wel goed speelde?

 

Wat vonden jullie van Stanciu? Volgens mij moet die gewoon meer kansen krijgen en gaat daar wel nog iets van komen :smirk:

 

Tgoh Bayern kan beter. Een muur slopen is niet altijd evident maar tegen 10 man mag een Duits team dat fysiek altijd dik in orde is beter doen.

Maar dat is achteraf klap natuurlijk :) 

 

Kansen kansen, hij staat hier al bekan anderhalf seizoen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Iker zei:

 

Tgoh Bayern kan beter. Een muur slopen is niet altijd evident maar tegen 10 man mag een Duits team dat fysiek altijd dik in orde is beter doen.

Maar dat is achteraf klap natuurlijk :) 

 

Kansen kansen, hij staat hier al bekan anderhalf seizoen :P 

 

Hij zit hier al bekan anderderhalf seizoen (op de bank) :smirk:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Superjef zei:

 

... of niet kon gaan omdat Anderlecht (vond ik) positioneel en defensief best wel goed speelde?

 

Wat vonden jullie van Stanciu? Volgens mij moet die gewoon meer kansen krijgen en gaat daar wel nog iets van komen :smirk:

Ik had vooral het idee dat het niet willen was.

Bayern was of is beter dan wat ze gisteren lieten zien. 
Traag tempo, ze hebben alles om Anderlecht, zeker met 10, makkelijker uit verband te spelen, maar dat is toch ook het gevaar van een man meer situatie altijd... de - het zal wel loslopen mentaliteit - wat nu bij bayern ook lukte. 

 

Of bayern is gewoon uit vorm want ze deden het tegen Hoffenheim ook niet geweldig natuurlijk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Superjef zei:

 

... of niet kon gaan omdat Anderlecht (vond ik) positioneel en defensief best wel goed speelde?

 

Wat vonden jullie van Stanciu? Volgens mij moet die gewoon meer kansen krijgen en gaat daar wel nog iets van komen :smirk:

 

Zolang Weiler trainer is op Anderlecht zullen spelers als Stanciu en Kums geen hoog rendement halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allez, Anderlecht speelt - ondanks 80 minuten met 10 man - een redelijke wedstrijd en de algemene teneur is dat Bayern niet wou doorduwen.

Typisch natuurlijk, gezien de gehoopte vernedering er niet is gekomen.

 

Er zijn zelfs enkele analisten/journalisten die schrijven alsof er in Bayern iets te rapen viel.

Die reporter van Q2 stelde trouwens de meest idiote vragen aan Dendoncker en co:

  • "En wat nu met de rest van de Champions League?"

Alsof een verlies in München niet was ingecalculeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Brechtovic zei:

Allez, Anderlecht speelt - ondanks 80 minuten met 10 man - een redelijke wedstrijd en de algemene teneur is dat Bayern niet wou doorduwen.

Typisch natuurlijk, gezien de gehoopte vernedering er niet is gekomen.

 

Er zijn zelfs enkele analisten/journalisten die schrijven alsof er in Bayern iets te rapen viel.

Die reporter van Q2 stelde trouwens de meest idiote vragen aan Dendoncker en co:

  • "En wat nu met de rest van de Champions League?"

Alsof een verlies in München niet was ingecalculeerd.

 

Ja journalistiek hier soms ver te zoeken of de logica ervan.

Anderlecht hun ambitie moet plek 3 zijn. Tegen Bayern of PSG winnen (als ze nog moeten spelen voor de punten) is gewoon 'onmogelijk'.

Leven en laten leven zeker? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Iker zei:

 

Ja journalistiek hier soms ver te zoeken of de logica ervan.

Anderlecht hun ambitie moet plek 3 zijn. Tegen Bayern of PSG winnen (als ze nog moeten spelen voor de punten) is gewoon 'onmogelijk'.

Leven en laten leven zeker? 

 

Tegen dergelijke ploegen is enkel thuis iets te rapen, op voorwaarde dat zij er weinig zin in hebben (bv. als ze in het weekend erna een topper spelen) en dat je zelf een absolute topdag hebt.

Voor de rest moet je als voetballer/supporter/... gewoon genieten van die wedstrijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Brechtovic zei:

 

Tegen dergelijke ploegen is enkel thuis iets te rapen, op voorwaarde dat zij er weinig zin in hebben (bv. als ze in het weekend erna een topper spelen) en dat je zelf een absolute topdag hebt.

Voor de rest moet je als voetballer/supporter/... gewoon genieten van die wedstrijden.

 

:rock:

 

Zoals enkele jaren terug: thuis voetballes krijgen van PSG maar Ibra wel een applauswissel geven. Zo mooi kan voor mij voetbal ook zijn. Maar inderdaad, vanochtend op de radio ook: "Anderlecht verliest zwaar in Bayern". 't Is maar hoe je het wil bekijken natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, grieksken zei:

nu ben ik mss niet de grootste voetbalkenner, maar die keeper van dortmunt 2x in zen korte hoek.... sjah

Het was wel vrij hard en van redelijk dichtbij... Maar onhoudbaar zag dat er inderdaad niet uit..

Lekkere goal van Yarmolenko wel :D

 

Die verdediger van Feyenoord aan de paal bij de 0-1 stond precies ook lekker te slapen ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...