Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Champions League


Aanbevolen berichten

Vanavond beginnen ze er terug aan in de Champions League.

 

Met Barcelona - Juventus en Roma - Atlético krijgen we meteen 2 aantrekkelijke affiches vanavond!
Jammer genoeg zal iedereen die geen Proximus heeft dat moeten missen, want ook Anderlecht speelt vanavond :P

 

Knipsel.jpg

 

De pronostiek invullen kan hier:
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 849
  • Created
  • Laatste reactie

Lijkt me dat vanavond de manier waarop belangrijker is, dan de uitslag zelf.
Een of 3 punten zou een gigantische stunt zijn; verliezen is gewoon normaal.. Maar je moet wel een blamage voorkomen.
Als het klopt wat er allemaal in de kranten staat, dan krijgen we vanavond toch wel een heel rare opstelling te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Brechtovic zei:

Vanavond match 1.

In principe ben je altijd kansloos, zeker gezien het in München is.

 

Ik ben eens benieuwd naar de kranten en andere media morgen.

 

13 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

Lijkt me dat vanavond de manier waarop belangrijker is, dan de uitslag zelf.
Een of 3 punten zou een gigantische stunt zijn; verliezen is gewoon normaal.. Maar je moet wel een blamage voorkomen.
Als het klopt wat er allemaal in de kranten staat, dan krijgen we vanavond toch wel een heel rare opstelling te zien.

 

Hangt er vanaf welke krant zeker?

 

Bayern zal wel scherp staan na hun verlies. Ik durft toch te zeggen dat Anderlecht met 5-0 gaat verliezen. 

Winnen in nog geen 100 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Iker zei:

 

 

Hangt er vanaf welke krant zeker?

 

Bayern zal wel scherp staan na hun verlies. Ik durft toch te zeggen dat Anderlecht met 5-0 gaat verliezen. 

Winnen in nog geen 100 jaar.

 

Zowel HLN als het nieuwsblad hebben het toch over Kums als extra verdediger en Najar en Chipciu als backs ^^
Als dat waar blijkt te zijn, dan weet ik niet of we er met 5 doelpunten vanaf gaan komen <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Zowel HLN als het nieuwsblad hebben het toch over Kums als extra verdediger en Najar en Chipciu als backs ^^
Als dat waar blijkt te zijn, dan weet ik niet of we er met 5 doelpunten vanaf gaan komen <_<

 

Zucht, ocharme Kums.

Najar? Was die niet kapot?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Brechtovic said:

Er zijn wel nog enkele wedstrijden deze speeldag waar de scores zwaar kunnen oplopen.

 

 

Bwa. Chelsea is niet echt de ploeg om met 6-0 te winnen, tenzij Qarabag met aanvallende intenties aan de aftrap zou komen. Enige andere match die in aanmerking komt, is Celtic tegen PSG, maar zeker in eigen huis zal Celtic zwaar vechten om een blamage te voorkomen. Denk niet dat het meer dan 0-3 zal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Rhand said:

 

Bwa. Chelsea is niet echt de ploeg om met 6-0 te winnen, tenzij Qarabag met aanvallende intenties aan de aftrap zou komen. Enige andere match die in aanmerking komt, is Celtic tegen PSG, maar zeker in eigen huis zal Celtic zwaar vechten om een blamage te voorkomen. Denk niet dat het meer dan 0-3 zal worden.

 

Fuck off gast met uw domme comments altijd die u in uw gat komen bijten... :')))

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Rhand zei:

 

Bwa. Chelsea is niet echt de ploeg om met 6-0 te winnen, tenzij Qarabag met aanvallende intenties aan de aftrap zou komen. Enige andere match die in aanmerking komt, is Celtic tegen PSG, maar zeker in eigen huis zal Celtic zwaar vechten om een blamage te voorkomen. Denk niet dat het meer dan 0-3 zal worden.

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Superjef zei:

Awel, ik vind dat Anderlecht dat (gezien de omstandigheden) nog niet zo slecht gedaan heeft :wait:

 

Klopt volledig.

Jammer dat daar geen aandacht zal worden aan geschonken.

 

Nee, laten we tweets en andere sociale mediaposts van Jelle Van Damme, Cris Picavet en anderen gebruiken om op de kap van Weiler te zitten.

O zo voorspelbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3-0 op Bayern met 10 man en dan nog 2 mooie kansen creëren. Is zeker niet slecht maar gelukkig was toch ook Selz in vorm en Bayern nog niet op toerental.

Ik schat PSG toch nog hoger in op dit moment. Maar tegen Celtic heeft Anderlecht wel kansen voor te winnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tactisch is het gewoon een flater van jewelste om Kums daar te zetten. Uw speler met het meeste spelinzicht zet je daar gewoon niet.

Dat Kums die fout maakt met zijn ervaring is gewoon oerdom, dan zijn de excuses van 'ik sta daar nooit' gewoon zever.

7 miljoen voor iemand die gehaald is om het rendement in de CL omhoog te krijgen en hem dan daar positioneren.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...