Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Champions League


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Iker zei:

 

Dat is zoals Club in de eerste 3 matchen van de PO's? :D 

 

Tuurlijk een De Ligt en De Jong gaan nog grote stappen kunnen zetten. 

Benieuwd welke club De Ligt gaat kiezen, hopelijk niet Barcelona :D 

 

Ook die hype niet gesnapt :D

 

De Ligt naar Tottenham als vervanger voor Alderweireld, zou pas een schande zijn :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 849
  • Created
  • Laatste reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
2 uren geleden, Brechtovic zei:

Unieke kans op twee Belgische ploegen in de komende editie van de Champions League!

Eigenlijk geen excuses voor Club.

 

Die Oostenrijkse ploeg is mij totaal onbekend dus heb er geen zicht op. 

Basel schakelt PSV uit en zij schakelen Basel uit dus is het moeilijk in te schatten.

 

Gisteren was Club niet echt sterk, vond ze tam (warmte?) 

2 kutgoals tegen, voor de rest vond ik Kiev ook niet goed.

 

Die scheids was echt wel lachwekkend. Die rode kaart van Tau, Club zeker 2 penalty's onthouden. Schandalig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Iker zei:

 

Die Oostenrijkse ploeg is mij totaal onbekend dus heb er geen zicht op. 

Basel schakelt PSV uit en zij schakelen Basel uit dus is het moeilijk in te schatten.

  

Gisteren was Club niet echt sterk, vond ze tam (warmte?) 

2 kutgoals tegen, voor de rest vond ik Kiev ook niet goed. 

 

Die scheids was echt wel lachwekkend. Die rode kaart van Tau, Club zeker 2 penalty's onthouden. Schandalig.  

 

Die scheids, wat was dat zeg :D . Kunt keer missen, maar dees was te gek voor woorden :P

 

Kiev was gisteren beter, maar kon heel weinig creëren. Mata was duidelijk nog niet hersteld van ziekte enerzijds en anderzijds moeten we opletten met Tau die constant Mikolenko (gene slechte back trouwens) liet lopen waaruit al de 1-0 kwam.

 

Ik onthou dat de mentaliteit goed zit, dat onze bank een meerwaarde is en dat we een kans maken op CL.

 

Niet akkoord met @Brechtovic dat het nu van moeten is. Ik herinner me Basaksehir en Dnipro uit de recente geschiedenis die ook zogezegd haalbaar waren, maar uiteindelijk toch stugger leken dan gedacht. Salzburg was ook nog zo eentje eigenlijk. De tijd dat die ploegen haalbaar zijn, is gedaan. Genoeg ploegen, inclusief het grote ajax dat het ook moeilijk hadden gisteren.

 

Is een unieke kans wel in het hedendaagse voetbal en laat het ons dan ook positief bekijken dat we al zo ver geraakt zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Superjef zei:

'Al zo ver geraakt'? Een ronde overleefd :happy:

 

Oké, 'moeten' is misschien wat overdreven, maar als je Linz niet kan uitschakelen over twee wedstrijden dan heb je in de CL tussen de grote jongens toch helemaal niets te zoeken? 

 

Als je 6de eindigt in Belgie heb je zelfs Europees niks te zoeken...

 

Belgische teams hebben zo al niks te zoeken in de CL of dat nu Linz of Club is, wat boeit dat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Iker zei:

 

Als je 6de eindigt in Belgie heb je zelfs Europees niks te zoeken...

 

Belgische teams hebben zo al niks te zoeken in de CL of dat nu Linz of Club is, wat boeit dat. 

Wat heeft de 6e plaats van Anderlecht vorig seizoen te maken met al dan niet kwalificatie van Club voor de Champions League?

Typische Brugse reactie, altijd verwijzen naar de grote vijand uit Brussel.

 

Doe eens normaal en geef toe dat het logisch is dat kwalificatie tegen Linz verwacht wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Brechtovic zei:

Wat heeft de 6e plaats van Anderlecht vorig seizoen te maken met al dan niet kwalificatie van Club voor de Champions League?

Typische Brugse reactie, altijd verwijzen naar de grote vijand uit Brussel.

 

Doe eens normaal en geef toe dat het logisch is dat kwalificatie tegen Linz verwacht wordt.

 

Niks, gewoon wat plagen zoals superjef ook bij mij doet. Was meer naar hem dan naar Anderlecht zelf. Dat mag hier toch nog hoop ik of mogen we af en toe geen steekjes meer geven. Juist of het andersom nooit gebeurde a la 0 punten in de CL of x jaar geen kampioen. Uitdelen en incasseren.

Soit. :D 

 

Als ik hier dat teveel doe mag je dat zeggen. Mss lees je teveel zaken op sociale media want daar is dat constant :D 

 

Uiteraard is dit een unieke kans maar je wint niet zomaar 1-2 en 3-1 van Basel of is dat ook een prulleploeg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Superjef zei:

'Al zo ver geraakt'? Een ronde overleefd :happy:

 

Oké, 'moeten' is misschien wat overdreven, maar als je Linz niet kan uitschakelen over twee wedstrijden dan heb je in de CL tussen de grote jongens toch helemaal niets te zoeken?  

 

Ware het niet van de rechtstreekse kwalificatie heeft er geen enkele Belgische ploeg daar iets te zoeken.

Als je dan al een moeilijke tegenstander zoals Kiev kan verslaan, dan is dat al een kleine prestatie.

 

Zie het nut ook niet in van nu van de daken te roepen dat Linz een batje zou worden. Die mannen laten ook hun B ploeg opdraven dit weekend omdat ook zij eigenlijk niets in de CL te zoeken hebben en ze dus EXACT hetzelfde gevoel hebben over ons.

 

Dus gevaarlijke matchen, tegen een goeie tegenstander, hopelijk doen we het beter dan vrijdag :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Iker zei:

Als ik hier dat teveel doe mag je dat zeggen. Mss lees je teveel zaken op sociale media want daar is dat constant :D 

 

Vooral dat laatste en dan nog hoofdzakelijk aan het feit dat ze sportjournalisten en analisten er gewoon in meegaan, zonder enige vorm van nuance.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/8/2019 om 08:15, Iker zei:

 

Als je 6de eindigt in Belgie heb je zelfs Europees niks te zoeken...

 

Belgische teams hebben zo al niks te zoeken in de CL of dat nu Linz of Club is, wat boeit dat. 

 

Dat eerste is gewoon 100% waar. Het Anderlecht van nu heeft in Europa ook niks te zoeken :mm:

 

Ben ik het niet mee eens. Er is een verschil tussen "iets te zoeken hebben" en doorstoten naar de halve finales. Een Belgische ploeg die in goede vorm is moet echt wel in staat zijn om toch te strijden voor een derde plaats om te hopen op Europese overwintering. Uiteraard als de loting wat meevalt. Van zodra we zeggen dat we sowieso niks te zoeken hebben daar, kunnen we beter thuisblijven toch?

 

15 uren geleden, Iker zei:

Als ik hier dat teveel doe mag je dat zeggen. Mss lees je teveel zaken op sociale media want daar is dat constant :D 

 

Doe maar, ik kan daar tegen :smile:

 

15 uren geleden, Pica zei:

 

Ware het niet van de rechtstreekse kwalificatie heeft er geen enkele Belgische ploeg daar iets te zoeken.

 

Zie het nut ook niet in van nu van de daken te roepen dat Linz een batje zou worden. Die mannen laten ook hun B ploeg opdraven dit weekend omdat ook zij eigenlijk niets in de CL te zoeken hebben en ze dus EXACT hetzelfde gevoel hebben over ons.

 

Dus gevaarlijke matchen, tegen een goeie tegenstander, hopelijk doen we het beter dan vrijdag :D

 

 

1. Zie hierboven :mm:

2. Ik zeg ook niet dat Brugge ze los met 7-0 naar huis gaat spelen. Maar we moeten toch ook niet de underdog gaan uithangen eh. Deze ploeg is een van de gunstigste ploegen die je kan denken om in de laatste ronde naar de CL tegen te komen. Dan moet je gewoon durven zeggen dat je favoriet bent (wat niet wil zeggen dat het easy wordt). Nu lijken jullie zowat Martinez te worden die zelfs over San Marino en co zegt dat "er geen simpele wedstrijden meer bestaan"...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk gewoon dat het een geval van perceptie en misschien een verkeerde opvatting is op een forum, ale bij mij toch.

 

Club is in mijn ogen wel favoriet maar dan in een verhouding van 60/40. Ze mogen eerst naar Oostenrijk en we schatten onze Belgische topteams hopelijk nog altijd hoger in dan de Oostenrijkse. Maar nogmaals , je schakelt niet zomaar Basel uit, die hebben ook wel wat van hun pluimen verloren maar toch, die ploeg kan wel iets. 

 

Moeten ze doorgaan van mij? Uiteraard moet dat maar niemand kent Linz dus je kan toch geen uitspraken doen over een sterkte van een team? Als Club er alles aan doet en er toch uitgaat dan leg je jezelf daarmee neer. Als ze eruit gaan met zwak voetbal dan is het aan hun eigen. 

 

Als ik jullie woorden interpreteer dan moet Club doorgaan want anders zou dat al een 'blamage' zijn. 

 

38 minuten geleden, Superjef zei:

 

 

Ben ik het niet mee eens. Er is een verschil tussen "iets te zoeken hebben" en doorstoten naar de halve finales. Een Belgische ploeg die in goede vorm is moet echt wel in staat zijn om toch te strijden voor een derde plaats om te hopen op Europese overwintering. Uiteraard als de loting wat meevalt. Van zodra we zeggen dat we sowieso niks te zoeken hebben daar, kunnen we beter thuisblijven toch?

 

 

 

 

Een 0/18 is toch anders 'niet te zoeken' hebben :)

Ik denk dat Pica en ik het anders bedoelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is de tijd dat Anderlecht Porto uitschakelde op weg naar de CL, tss :think:

 

En gewoon al het feit dat niemand Linz kent, zegt toch eigenlijk al genoeg? Nogmaals, betekent niet dat ze niets kunnen maar dit mag toch geen tegenstander zijn die je afschrikt. Ik spreek nergens van een blamage, maar zeg wel dat als je Linz niet aankan (zeker over twee wedstrijden en uit beginnend) dat de kans op een 0/18 in de CL wel erg groot wordt :mm:

 

Trouwens, Kortrijk verslaat RSCA met 4-2, Eupen haalt een punt in Brugge... Zijn dat nu plots ook ploegen waar ze in het buitenland schrik van moeten hebben? Om maar te zeggen dat de referentie naar Basel misschien ook in een bepaalde context moet gezien worden. Maar daarvoor ken ik de huidige situatie van Basel niet goed genoeg om daarover iets te zeggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Superjef zei:

Waar is de tijd dat Anderlecht Porto uitschakelde op weg naar de CL, tss :think:

 

En gewoon al het feit dat niemand Linz kent, zegt toch eigenlijk al genoeg? Nogmaals, betekent niet dat ze niets kunnen maar dit mag toch geen tegenstander zijn die je afschrikt. Ik spreek nergens van een blamage, maar zeg wel dat als je Linz niet aankan (zeker over twee wedstrijden en uit beginnend) dat de kans op een 0/18 in de CL wel erg groot wordt :mm:

 

Trouwens, Kortrijk verslaat RSCA met 4-2, Eupen haalt een punt in Brugge... Zijn dat nu plots ook ploegen waar ze in het buitenland schrik van moeten hebben? Om maar te zeggen dat de referentie naar Basel misschien ook in een bepaalde context moet gezien worden. Maar daarvoor ken ik de huidige situatie van Basel niet goed genoeg om daarover iets te zeggen...

 

Waar is de tijd dan Club 0-1 ging winnen van AC Milan of Dortmund uitschakelde voor zich te kwalificeren? 

Zo heb je altijd wel iets e :D 

 

Je zegt dat je de status van Basel niet kent om het in te schatten maar die van Linz ken je ook niet dus je kan toch geen juiste uitspraak doen over de haalbaarheid van Club :D (zoals ik Linz ook niet kan inschatten, die mannen hebben wel iemand die Tetteh heet e!)  Basel heeft PSV uitgeschakeld op weg naar de CL, misschien dat dit iets meer zegt? 

 

Wat is aankunnen? 1-1 en 2-2 en eruit op uitgoals? :D 

 

Europese matchen met nationale matchen is niet relevant. Dat is een andere intensiteit :D en je speelt voor 12 miljoen of meer :D 

Ik heb nooit gezegd dat Club geen favoriet is e.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...