Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Champions League


Aanbevolen berichten

Het vel  van de beer en geschoten....
Ik blijf in spanning tot volgende week, maar het kon veel erger.
Ik had voor vorige ronde gezegd dat Bayern hem zou winnen, maar nu slaat het voordeel wat over naar onze kant.

 

Anders wel een slechte wedstrijd, maar Zidane had ze goed staan wat mij betreft Het uitvallen van Robben en van Boateng speelt in ons voordeel, hopelijk is Carvajal terug fit volgende week, al was hij gisteren niet goed. Achter hem valt er toch een leemte, ik wil Lucas Vazquez geen hele match tegen robben zien want dan hebben we een probleem denk ik. Anders is het Nacho, maar de vraag is of hij volgende week fit zal zijn. Hakimi is dan weer te onervaren tegen de sluwe Ribery... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 849
  • Created
  • Laatste reactie

Zeer zure nasmaak bij de plaatsing van Liverpool. Hebben in de heenmatch de arbitrage serieus meegehad, en ook gisteren was de arbitrage overduidelijk pro-Liverpool.

 

- duw in de rug van Dzeko waardoor hij de bal niet vooruit kopt maar achteruit en Wijnaldum moederziel alleen voor goal de 1-2 kan maken.

- Liverpool verdediger die zijn hand een halve meter boven zijn hoofd houdt en zo de bal afblokt die op een leeg doel afvliegt. Geen penalty.

 

Zo wordt het wel heel moeilijk natuurlijk.

 

Maar bon, alleszins twee heel vermakelijke wedstrijden, lang geleden dat de CL halve finales zo interessant waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Rhand zei:

Zeer zure nasmaak bij de plaatsing van Liverpool. Hebben in de heenmatch de arbitrage serieus meegehad, en ook gisteren was de arbitrage overduidelijk pro-Liverpool.

 

- duw in de rug van Dzeko waardoor hij de bal niet vooruit kopt maar achteruit en Wijnaldum moederziel alleen voor goal de 1-2 kan maken.

- Liverpool verdediger die zijn hand een halve meter boven zijn hoofd houdt en zo de bal afblokt die op een leeg doel afvliegt. Geen penalty.

 

Zo wordt het wel heel moeilijk natuurlijk.

 

Maar bon, alleszins twee heel vermakelijke wedstrijden, lang geleden dat de CL halve finales zo interessant waren.

 

Daar lees je niets over natuurlijk, want iedereen is te druk bezig met Real dat de scheids weer overduidelijk meehad.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Wss 0/18 of 3/18 maar met zo een ploegen zou het minder schande zijn dan vorige keren. Mss kan een 6/18 nog als ze thuis mogen spelen op speeldag 6 en de andere al geplaatst is.

 

Ik hoop op Juve, Dortmund of Utd en PSV

 

Kom maar is te zitten met Barca en Liverpool :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Overleven = 3e plaats of zie je hen in zo'n groep tweede worden?

 

als ze dit loten zie ik ze 2de worden. met elk ander team uit pot 1 wordt het spelen voor plek 3. Tenzij Inter ook uit 4 erbij komt want dan wordt het zeer moeilijk om europees te overwinteren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Ik zou er met Lokomotiv toch ook maar niet te gerust op zijn :)

 

3 jaar geleden overleefde we de groep met Wolfsburg,CSKA en United

Lokomotiv schat ik niet beter in dan CSKA en alles behalfe Inter uit pot 4 is zeker te doen dus ik denk zeker dat als we Lokomotiv trekken dat we een goede kans hebben om te overleven in de CL 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Pica zei:

Er zit daar geen enkele ploeg in die zelfs nog maar enigzins haalbaar is :D

 

Bon, we kennen onze plaats wel ondertussen, zolang we niet Shakhtar loten en we meer dan 0 punten halen zal iedereen al heel content mogen zijn.

 

Nee maar sommige ploegen zijn op papier toch net iets onhaalbaarder dan anderen..

 

Als de omstandigheden een beetje mee zitten, moeten er thuis toch een paar puntjes te rapen vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Dogfacedgremlin zei:

 

Nee maar sommige ploegen zijn op papier toch net iets onhaalbaarder dan anderen..

 

Als de omstandigheden een beetje mee zitten, moeten er thuis toch een paar puntjes te rapen vallen.

 

Als je ziet hoe standard het deed tegen ajax, dan weet ik dat zo nog niet precies :P .

 

Meer kans tegen lokomotiv dan tegen real natuurlijk, maar nergens een ploeg waar je bijna zeker punten tegen haalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Vince123 zei:

 

3 jaar geleden overleefde we de groep met Wolfsburg,CSKA en United

Lokomotiv schat ik niet beter in dan CSKA en alles behalfe Inter uit pot 4 is zeker te doen dus ik denk zeker dat als we Lokomotiv trekken dat we een goede kans hebben om te overleven in de CL 

 

Tjah Gent plaatste zich een paar jaar geleden in een groep met Lyon, Zenit en Valencia.. Daarom zou ik hen op vandaag geen goeie kans geven om hetzelfde te doen..

 

 

1 minuut geleden, Pica zei:

 

Als je ziet hoe standard het deed tegen ajax, dan weet ik dat zo nog niet precies :P .

 

Meer kans tegen lokomotiv dan tegen real natuurlijk, maar nergens een ploeg waar je bijna zeker punten tegen haalt.

 

Maar Standard speelde thuis wel gelijk.  Als je verliest, is het imo niet zo heel belangrijk met hoeveel.. 

In de bejubelde campagne van Anderlecht in 2000, ging ze ook de boot in met 5-1 en 4-0 in Manchester en Kiev..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...