Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Champions League


Aanbevolen berichten

  • Reacties 849
  • Created
  • Laatste reactie
  • 2 weeks later...

Het Europese clubvoetbal zit vanaf volgend seizoen in een nieuw jasje. De aftrapuren tijdens de groepsfase van de Champions League waren al aangepast, maar de Europese voetbalbond UEFA heeft nog enkele nieuwigheden bekendgemaakt.

De nieuwe aftrapuren in de Champions League zijn 18.55u en 21u, maar er is nog meer. In de finales van de Champions League en de Europa League en tijdens de UEFA Super Cup mogen 12 in plaats van 7 vervangers plaatsnemen op de bank. Deze nieuwe regel bevordert de keuzemogelijkheden van de coaches "in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen", meldt de UEFA.

In de knockoutfase zal bovendien een vierde wissel toegestaan zijn tijdens de verlengingen. Daar werd al mee geëxperimenteerd op het voorbije WK voor clubs en ook op het komende WK in Rusland is de regel van toepassing.

Tot slot is er ook goed nieuws voor de wintertransfers. Vanaf volgend seizoen mag een club zonder beperkingen 3 nieuwe spelers registreren na de groepsfase, zelfs al speelden ze voor de winterstop al voor een ander team in dezelfde Europese competitie. Dat was tot nu toe slechts mogelijk voor één speler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Dogfacedgremlin zei:

Tot slot is er ook goed nieuws voor de wintertransfers. Vanaf volgend seizoen mag een club zonder beperkingen 3 nieuwe spelers registreren na de groepsfase, zelfs al speelden ze voor de winterstop al voor een ander team in dezelfde Europese competitie. Dat was tot nu toe slechts mogelijk voor één speler.

 

Volgens mij mag dit nu slechts als de speler in kwestie nog niet in dezelfde Europese competitie speelde. Vandaar dat Coutinho niet voor Barca mag uitkomen in de CL, hij speelde hier nl al in voor Liverpool. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, grieksken zei:

 

Dat is gewoon ni normaal....
mijn mond viel er letterlijk van open.... ongelofelijk gewoon.
 

Wel ongelofelijk dat de goal verderkomt na miscommunicatie tussen Chiellini en Buffon, beiden toch ervaren rotten. 

 

Was inderdaad wel een grote flater van de 2 anciens.

Maar Ronaldo doet het toch meer weer, damn wat een speler toch.... zo'n atleet en dat jaar na jaar op zijn leeftijd. Chapeau.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zaterdag nog aan het verkondigen geweest op de cafévoetbal dat Liverpool City zou uitschakelen. Iedereen bekeek mij toen scheef seg, wat ben ik benieuwd naar de voetbal deze week of iemand er iets over zal zeggen nu :D 

 

Maar idd ik zou City ook zeker nog niet afschrijven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...