Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Premier League


Aanbevolen berichten

  • Reacties 732
  • Created
  • Laatste reactie
22 minuten geleden, Brechtovic zei:

Pogba wou Mourinho duidelijk buiten :P

Is mijn kapitein trouwens in FPL :D

 

Mijne ook!

 

Ik denk dat nu wel iedereen ziet wie het probleem was bij Utd. Het zal nog niet 100% zijn maar ze hebben al meer goals gemaakt op 3 matchen dan bijna op een heel seizoen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/1/2019 om 01:36, Darkness-SI- zei:

Mourinho not the special one het succes is over. Is het nou echt grote coach nog ik vind van niet. 

 

Het is een goede coach als de spelers willen... vorig jaar lukte hem dat nog maar City was buiten proportie en het jaar daarvoor ook met de EL te winnen. Zijn voetbal trekt op niks maar hij haalt wel resultaat. Helaas is hij in het 3de seizoen opgebrand... Haha helaas...

 

Ochja Man U terug 12/12 , was al lang geleden. Benieuwd wat ze in Tottenham kunnen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Iker zei:

 

Het is een goede coach als de spelers willen... vorig jaar lukte hem dat nog maar City was buiten proportie en het jaar daarvoor ook met de EL te winnen. Zijn voetbal trekt op niks maar hij haalt wel resultaat. Helaas is hij in het 3de seizoen opgebrand... Haha helaas...

 

Ochja Man U terug 12/12 , was al lang geleden. Benieuwd wat ze in Tottenham kunnen.

 

 

Spurs is in gevaarlijke vorm gaat een taaie tegenstander worden het is spannend boven in daar heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Iker zei:

 

Of met Rashford en Lukaku want die eerste doet het ook wel uitstekend. 

 

Absoluut! Al moet Rashford dan mss wel eerder vanop de flank komen. 
Tenzij hij een van zijn cm opofferd. Maar dat zie ik niet meteen gebeuren nu er net een klepper als Tottenham aankomt.
En dan zijn er nog Lingard en Alexis ook.. Het kan niet op ineens :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Absoluut! Al moet Rashford dan mss wel eerder vanop de flank komen. 
Tenzij hij een van zijn cm opofferd. Maar dat zie ik niet meteen gebeuren nu er net een klepper als Tottenham aankomt.
En dan zijn er nog Lingard en Alexis ook.. Het kan niet op ineens :lol:

 

Ploeg is gewoon evenwichtiger in deze formatie.

 

Ale Arsenal terug EL dan @Brechtovic ;)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...