Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
ivago

Online Champions League

Aanbevolen berichten

In mijn enthousiasme de voorgeschiedenis weggegooid maar we willen jullie en onszelf de halve finales en finale niet onthouden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan probeert ge @ivago iets te gunnen met Kiev en dan zijn de spelers nog te lomp om het zelf af te maken. Wat wilt ge met zo ne trainer....

Ik citeer uit de terugmatch:

Trainer trainer wat moeten we doen?

Ivago: Ik weet het niet :( Schop ze anders in ons eigen goal,misschien helpt dat!?!? *radeloos*

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

On the upside had Bayern veel minder moeite met Real dan met Kiev :)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil graag Iker bedanken voor de spannende en toffe match. Iker is vooral een eerlijke en goeie trainer zei Iker.

Iker zal altijd Iker blijven zei Iker over Iker.

@AlohaFromHell weeral eentje erbij.

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Had toch liever het Real Madrid van Iker zien winnen :s

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

BOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

grapje eh man proficiat

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Amai weer met de slechtste teams gespeeld Iker, wat een durver ben jij!

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
39 minuten geleden, Bankje zei:

Amai weer met de slechtste teams gespeeld Iker, wat een durver ben jij!

En dat ik ook met Club Brugge en Basel heb gespeeld, daar zeggen ze niks van é :( Ik maak tenminste mijn seizoenen af :o

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niemand die inziet hoe moeilijk die opdracht is. 15' rust pauze, 5' in kleedkamer 1 een speech doen, 5' in kleedkamer 2 (de andere 5' is de tijd om van de ene naar de andere kleedkamer te wandelen). Wissels aan beide kanten doorvoeren. Tactisch bijsturen aan beide zijdes tegelijk. Per ongeluk ne speler van bayern voor real laten invallen en omgekeerd. Een prestatie van ongeziene hoogte. Die iker verdiend een standbeeld voor zijn finale wedstrijd

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, stvvrules zei:

Niemand die inziet hoe moeilijk die opdracht is. 15' rust pauze, 5' in kleedkamer 1 een speech doen, 5' in kleedkamer 2 (de andere 5' is de tijd om van de ene naar de andere kleedkamer te wandelen). Wissels aan beide kanten doorvoeren. Tactisch bijsturen aan beide zijdes tegelijk. Per ongeluk ne speler van bayern voor real laten invallen en omgekeerd. Een prestatie van ongeziene hoogte. Die iker verdiend een standbeeld voor zijn finale wedstrijd

Dank u! Maar ik verwacht ook niets anders van de enige andere topcoach hier. De rest zijn allemaal dikke vette losers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 uren geleden, Superjef zei:

Proficiat!

37 minuten geleden, Iker zei:

Dank u! Maar ik verwacht ook niets anders van de enige andere topcoach hier. De rest zijn allemaal dikke vette losers.

:hmmz:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.