Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Lagere afdelingen België


Don Gielius

Aanbevolen berichten

47 minutes ago, Superjef said:

Ik heb het dan over het hele gedoe de afgelopen weken: punten er bij, punten terug weg, licenties, ... Waar is de tijd dat er op het einde van het seizoen een winnaar was die promoveerde. Punt. ?

Dat is omdat voetbal nu een business is, en geen sport. Mensen denken enkel nog maar aan het geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste reactie
39 minutes ago, Pica said:

Geruchten zeggen dat hij naar Cercle gaat. Ok dan :P

Al geruchten wie er naar jullie komt?

Ja, Cercle werd al veel naar voren geschoven.
Nog geen geruchten bij ons. Ze willen wel snel een nieuwe trainer aanstellen, dus ik vermoed dat ze al ver gevorderd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Brechtovic said:

Ja, Cercle werd al veel naar voren geschoven.
Nog geen geruchten bij ons. Ze willen wel snel een nieuwe trainer aanstellen, dus ik vermoed dat ze al ver gevorderd zijn.

Iemand die je wil zien komen? Van Wijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Pica said:

Iemand die je wil zien komen? Van Wijk?

Van Wijk liever niet meer.

Vond Franky eigenlijk best wel goed werk leveren, ook al vielen we in principe net buiten de top 8.

Geen idee eigenlijk wie ik zou willen. Hopelijk geen Mathijsen, Brys ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Brechtovic said:

Het is dus Arnauld Mercier geworden.

Ex-trainer van Boussou Dour (11e, 9e en 5e plaats) en Seraing (4e plaats).

Ik ken hem niet, dus weet niet wat ervan te verwachten.

Goeie trainer. Wat die met boussou deed was heel knap. Mag van mij ooit nog trainer van Aalst worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
On 15.06.2016 at 1:29 PM, Don Gielius said:

Zijn de reeksindelingen al ergens te vinden?

Is maar 1 reeks,

De zestien clubs in deze afdeling, die in het bezit zijn van een licentie als nationale amateurclub, zijn(nog onder licht voorbehoud) : 
White Star Brussel, Dessel Sport, FC Seraing, Excelsior Virton, ASV Geel, SK Deinze, Patro Eisden Maasmechelen, KSK Heist, KVV Koksijde, VW Hamme, KSV Oudenaarde, FCO Beerschot-Wilrijk, KFC Oosterzonen, FC Dender, Sprimont-Comblain en Sporting Hasselt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Rhand said:

Is maar 1 reeks,

De zestien clubs in deze afdeling, die in het bezit zijn van een licentie als nationale amateurclub, zijn(nog onder licht voorbehoud) : 
White Star Brussel, Dessel Sport, FC Seraing, Excelsior Virton, ASV Geel, SK Deinze, Patro Eisden Maasmechelen, KSK Heist, KVV Koksijde, VW Hamme, KSV Oudenaarde, FCO Beerschot-Wilrijk, KFC Oosterzonen, FC Dender, Sprimont-Comblain en Sporting Hasselt. 

 

Ik ben op zoek naar hoe de restanten van derde en vierde klasse er nu gaan uitzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
1 hour ago, Rhand said:

Eerste speeldag achter de rug in Eerste amateur.

Beerschot gaan winnen met 0-2 in Sprimont, maar ASV Geel 0-3 thuis verloren van Virton, dat zal hard aankomen. @grieksken @Piussi Had Geel dit seizoen effectieve ambities?

ik denk dat ze bij geel elk jaar overlopen van de ambitie.... 

maar als ze zo blijven spelen komt er na de thuismatch tegen Standard geen kat meer kijken.

Ik denk dat geel op sterven na dood is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...