Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Lagere afdelingen België


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste reactie
13 minutes ago, Bankje said:

amai sinds wanneer wordt een in brand gestoken combi als een "relletje" afgeschilderd? Bepamper die marginale pummels nog wat meer. Ik woon hier goed zo op "de parking"

Die brandstichters zouden ook vooraan de rij staan om te eisen dat Marokkaanse jongeren "terug naar hun eigen land gestuurd worden" of "maandenlange gevangenisstraf toebedeeld krijgen", als ze zoiets soortgelijks zouden uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, Rhand said:

Die brandstichters zouden ook vooraan de rij staan om te eisen dat Marokkaanse jongeren "terug naar hun eigen land gestuurd worden" of "maandenlange gevangenisstraf toebedeeld krijgen", als ze zoiets soortgelijks zouden uitvoeren.

Dan wordt er van een terreurdaad gesproken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk verdienen de Antwerp fans het om naar eerste klasse te gaan. Net zoals alle anders clubs met een grote supportersachterban.

Wat is dat hier weer een veralgemening ?

Het is niet omdat er een aantal zijn die slechte bedoelingen hebben dat elke Antwerpfan zo is.

De vraag is ook hoeveel van die mannen er echt Antwerpsupporters waren... Er zaten een heel aantal buitenlandse "supporters" tussen.

Het is een kleine groep die het verpest voor alle andere fans.

Omdat het woord terreur hier al gevallen is... jullie vinden dus ook dat alle Moslims terroristen zijn want er zitten een aantal tussen met slechte bedoelingen ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Het zijn er maar een aantal", " het waren meer buitenlandse supporters die voor problemen zorgden".

We zijn precies over twee verschillende onderwerpen bezig, dus heeft het geen zin om verder te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het werkelijk een paar eenzaten zijn, waarom treed de club dan nooit op in al die jaren? Zijn het altijd diezelfden die voor problemen zorgen? Als Standard wordt aangepakt kom ik hier ook niet de zieligaard uithangen dat de meeste mensen iets minder radicaal zijn in de tribunes. Standard is Standard, take it or leave it. In Antwerp uit het zich anders, maar ga nu niet ontkennen dat er daar problemen zijn. Geweld gaat daar al zo lang als ik leef hand in hand met de club... Niet het soort animo waar ik op zit te wachten.

Kom seg, voetbal is voetbal. Omdat je dan geen sympathie hebt voor Antwerp vind je dan maar alle moslims terroristen. Wat een debiele redenering is dat nu weer? Je klaagt generalisering aan door een zelf een enorme te maken? Ik bekijk mensen als persoon en niet in een hokje. Een groot deel van de Antwerpfans zullen best wel fatsoenlijke mensen zijn, niemand beweerde hier iets anders, maar dat wil toch niet zeggen dat ik hier moet komen supporteren dat ze gaan promoveren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, Rhand said:

"Het zijn er maar een aantal", " het waren meer buitenlandse supporters die voor problemen zorgden".

We zijn precies over twee verschillende onderwerpen bezig, dus heeft het geen zin om verder te gaan.

Je leest zaken in mijn reactie die er niet staan...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minutes ago, Don Gielius said:

Als het werkelijk een paar eenzaten zijn, waarom treed de club dan nooit op in al die jaren? Zijn het altijd diezelfden die voor problemen zorgen? Als Standard wordt aangepakt kom ik hier ook niet de zieligaard uithangen dat de meeste mensen iets minder radicaal zijn in de tribunes. Standard is Standard, take it or leave it. In Antwerp uit het zich anders, maar ga nu niet ontkennen dat er daar problemen zijn. Geweld gaat daar al zo lang als ik leef hand in hand met de club... Niet het soort animo waar ik op zit te wachten.

Kom seg, voetbal is voetbal. Omdat je dan geen sympathie hebt voor Antwerp vind je dan maar alle moslims terroristen. Wat een debiele redenering is dat nu weer? Je klaagt generalisering aan door een zelf een enorme te maken? Ik bekijk mensen als persoon en niet in een hokje. Een groot deel van de Antwerpfans zullen best wel fatsoenlijke mensen zijn, niemand beweerde hier iets anders, maar dat wil toch niet zeggen dat ik hier moet komen supporteren dat ze gaan promoveren...

Tussen de relschoppers zouden er al veel zitten die al een stadionverbod hebben.

Het probleem is blijkbaar dat alleen de politie je identiteitskaart mag vragen dus als die mannen met een stadionverbod een geldig ticket hebben dan kunnen ze toch gewoon naar de match gaan kijken. Bij deze match en bij vele matchen is er dus een gebrekkige controle.

Ik heb ook nergens gezegd dat er geen probleem is en dat die relschoppers niet gestraft moeten worden.

Er vraagt ook niemand dat je moet komen supporteren voor een promotie van Antwerp. Voor mij maakt het trouwens niet uit wie er promoveert.

Maar als je zegt dat de Antwerpfans het niet verdienen om te promoveren omdat er  200-300 van de 13.000 relschoppers zijn, dat vind ik dat niet correct en een veralgemening.

Als we alle clubs met hooligans moesten schrappen dan zouden er niet veel meer overblijven. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat we niets aan die hooligans moeten doen.

Je begrijpt mijn voorbeeld (terroristen) van de veralgemening totaal verkeerd ;) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb te doen met Asterix, ik denk dat hij het goed bedoeld :)

Ik veroordeel ook enkel de honderden relschoppers, maar ik weet dat er goeie supporters zijn. En ze mogen de kosten van de relschoppers van mij aan den Antwerp bezorgen, dat ze dan misschien betere maatregelen treffen volgende keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Playoffs voor 3e Klasse:

 

Londerzeel - Dender

Aalst - La Lou

Bocholt - Sprimont

Luik - Hasselt

 

Vrij jammer, ik had graag Aalst en La Lou erbij gehad, het zal er maar maximum eentje worden en misschien zelfs geentje :(

Wel ironisch voor Aalst dat eigenlijk dit seizoen in 2e wou spelen, met wat pech zitten ze plots volgend jaar in 4e.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7-5-2016 at 10:39 AM, Piussi said:

Een klucht vind ik dit niet. Brussels had geen licentie gekregen en zijn in beroep gegaan en BAS geeft de bond gelijk. Dus met andere woorden heeft de bond het hier wel goed gedaan.

Ik heb het dan over het hele gedoe de afgelopen weken: punten er bij, punten terug weg, licenties, ... Waar is de tijd dat er op het einde van het seizoen een winnaar was die promoveerde. Punt. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...