Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Lagere afdelingen België


Don Gielius

Aanbevolen berichten

De supporters van antwerp baseren zich op een bullshit regel, dat als een club 3 keer forfait geeft dat ze dan uit de competitie gehaald moeten worden.

Zij zien deze 3 matchen als forfait, terwijl dat enkel telt als je als club forfait geeft (en niet verliest door een fout). Ze zouden inderdaad beter in eigen boezem kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste reactie
10 minutes ago, stvvrules said:

De supporters van antwerp baseren zich op een bullshit regel, dat als een club 3 keer forfait geeft dat ze dan uit de competitie gehaald moeten worden.

Zij zien deze 3 matchen als forfait, terwijl dat enkel telt als je als club forfait geeft (en niet verliest door een fout). Ze zouden inderdaad beter in eigen boezem kijken

Er zijn altijd wel supporters dat zo denken, maar geloof mij het grotendeel weet echt wel dat het door de prestaties van de afgelopen weken dat Antwerp nu waarschijnlijk de promotie misloopt.

Promotie of niet, ik lig er alvast niet wakker van. Moest het nu niet lukken, dan misschien volgend seizoen en anders het seizoen erna.... We zien wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Rosse said:

Er zijn altijd wel supporters dat zo denken, maar geloof mij het grotendeel weet echt wel dat het door de prestaties van de afgelopen weken dat Antwerp nu waarschijnlijk de promotie misloopt.

Promotie of niet, ik lig er alvast niet wakker van. Moest het nu niet lukken, dan misschien volgend seizoen en anders het seizoen erna.... We zien wel :)

Die hebben weer veel geld geinvesteerd voor misschien weeral geen resultaat. Gaat 50% vd huidige supporters nog kijken als ze 4 keer tegen lommel en co moeten. Ik betwijfel he en weet dus ook niet of antwerp wel zal overleven als die nu niet opgaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

PDC heeft nu ook ontzettend veel geld geinvesteerd met het gedacht dat terug te recupereren als ze naar 1ste promoveren. Als ze niet zouden promoveren, dan ben ik benieuwd of PDC volgend jaar wederom zoveel geld zal investeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, stvvrules said:

Die hebben weer veel geld geinvesteerd voor misschien weeral geen resultaat. Gaat 50% vd huidige supporters nog kijken als ze 4 keer tegen lommel en co moeten. Ik betwijfel he en weet dus ook niet of antwerp wel zal overleven als die nu niet opgaan

De Antwerp-supporters gaan blijven kijken naar hun ploeg, er zullen er wel afhaken maar 50% echt niet. Ik denk eerder een 10% dat dan vooral successupporters zijn/waren.

Het plan van PDC was zoals hij zelf zei binnen de drie jaar promoveren naar eerste klasse. Het investeren zal volgend jaar wel wat minder zijn maar mss gaat hij dan zo toch enkele echte versterkingen kopen en geen spelers zoals een Faure of Naessens (die gehuurd is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig dat deze slapende reus nu de promotie naar eerste klasse gaat missen.

Iedereen mag beweren wat hij wil maar Antwerp zou een grote aanwinst zijn voor eerste klasse.

13.000 supporters en wie weet in eerste nog wel meer dat zegt genoeg. Er zijn genoeg 1ste klasse ploegen die daar alleen van kunnen dromen.

Nuja, ze hebben het zelf laten liggen! En sportief kan alles nog veel beter. Maar bij een promotie krijg je mss nieuwe zuurstof (investeerders) of spelers die wel willen komen naar een eerste klasse ploeg en niet naar een ploeg in 2de.

En wie weet kan het nog...winnen tegen Eupen, Brussels na veel recttzaken geen licentie en Antwerp toch naar eerste.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het eigenlijk wel al zeker dat Antwerp zelf een licentie krijgt? Ik had ergens gelezen dat PDC eerst moest aantonen waar zijn geld, die hij in de club heeft gestoken, vandaan komt. Of zit ik er weer volledig naast? ;D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Rosse said:

De Antwerp-supporters gaan blijven kijken naar hun ploeg, er zullen er wel afhaken maar 50% echt niet. Ik denk eerder een 10% dat dan vooral successupporters zijn/waren.

Het plan van PDC was zoals hij zelf zei binnen de drie jaar promoveren naar eerste klasse. Het investeren zal volgend jaar wel wat minder zijn maar mss gaat hij dan zo toch enkele echte versterkingen kopen en geen spelers zoals een Faure of Naessens (die gehuurd is).

Kom kom, serieus blijven he. Voor dit seizoen had antwerp gemiddeld 5.000 supporters per seizoen, het is enkel dit seizoen omwille van de flow dat ze op 11.000 gemiddeld zitten. Als ze dit jaar niet promoveren, spelen ze volgend seizoen weer voor 7000 man en het seizoen erna (indien ze weer niet promoveren) zitten er weer maar 5000 man.

 

4 hours ago, AlohaFromHell said:

Maakt mij echt geen zak uit wie er kampioen wordt.

Dus het maakt jou geen zak uit, en je hebt niks nuttigs te zeggen. Bedankt joh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minutes ago, Rhand said:

Kom kom, serieus blijven he. Voor dit seizoen had antwerp gemiddeld 5.000 supporters per seizoen, het is enkel dit seizoen omwille van de flow dat ze op 11.000 gemiddeld zitten. Als ze dit jaar niet promoveren, spelen ze volgend seizoen weer voor 7000 man en het seizoen erna (indien ze weer niet promoveren) zitten er weer maar 5000 man.

Daarom dat ik in mijn reactie ook zei : slapende reus.

Het potentieel van Antwerp is gewoon veel groter dan dat van Eupen en over Brussels wil ik het zelfs nog niet hebben.

Een stad als Antwerpen hoort gewoon een club in eerste klasse te hebben.

Nu ze moeten het wel sportief verdienen natuurlijk en daar wringt het schoentje al langer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minutes ago, Asterix said:

Ondertussen heeft Brussels een stadion gevonden maar zijn ze hun punten (voorlopig) kwijt :D

Lange leve de soap!

Ik vraag me af... Als Brussels wint, gaat dan de winnaar van Antwerp - Eurpen vieren zaterdag of niet ? :blink:

Tijdelijk vieren om 2 weken later te horen, het wordt toch niks. Het kan zomaar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...