Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Moed der wanhoop


SgtPepper

Aanbevolen berichten

Het goede nieuws eerst:

 

Ik ben nog steeds bezig met mijn eerste game dat ik gestart ben zodra de release van FM17 was! 

Hoera! 

 

Het slechte nieuws:

Naast het feit dat ik nog niet veel heb kunnen spelen zit ik echt met een bijzonder belabberd parcours. 

Zoals jullie weten ben ik begonnen met mijn "King of the seven Kingdom's" challenge. 

 

  1. 2016/2018 Cardiff Metropolitan University (Wales): 12de geworden in het eerste seizoen. Het tweede seizoen volgde mijn ontslag.
  2. 2017 - 2019 Grebbestad (Zweden): 11de in de zweedse tweede divisie in het eerste seizoen. Kampioen geworden in 2018 en de promotie afgedwongen naar de Zweedse eerste divisie noord waar we hopeloos 13de werden. Ontslagen... 
  3. 2019-2020 tot 2021/22 Skive (Denemarken): 9de in het eerste seizoen in de Deense Eerste Divisie, 7de in het tweede seizoen en in het derde seizoen lig ik buiten wegens een slechte sfeer in de kleedkamer en tegenvallende prestaties. 
  4. 2021/22 - ... Rathcole (Noord Ierse Premier Intermediate League) Mijn eerste seizoen is aan de gang na 10 wedstrijden heb ik 8 punten verzameld waarvan slechts 1 door een overwinning. 

 

Het mag duidelijk zijn dat ik een heel diepe val heb gedaan in de reputatie van reeks, wat ook wat demotiverend werkt maar uiteindelijk was het de eerste ploeg die me kwam vragen.

Het niveau is echt om van te huilen maar ik wil met Rathcoole toch succes behalen, alleen... Het loopt wederom voor geen meter. Ik ben echt hongerig naar een tactiek die eens zou aanslaan en ik moet eerlijk toegeven dat ik absoluut geen kennis heb van tactiek. 

 

Zijn er mensen die mij tactieken kunnen aanraden? LLM of gewoon eender wat waarmee ik verder kan? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is op zulk laag niveau het belangrijkste credo: Less Is More

Geen te specifieke spelersrollen, teaminstructies eenvoudig en basis houden, individuele spelersinstructies vermijden.

Ik zou het denk ik in de richting zoeken van een flat 442 met voorin een tall man/small man combinatie, dus een grote, sterke die goed is in de lucht gecombineerd met een snelle, vinnige dribbelaar. Rollen: TM/A of DS/HS misschien, of in een 4411 met een SS en HS of DS

Op de flanken twee BM's of vleugelspitsen, centraal 2CM's, ene defensief ingesteld, ene die de aanval ondersteunt

Achterin een VR, VL en twee centrale of sobere verdedigers, en een standaard doelman.

Aanval focussen via de flanken, DM de instructie geven bam af te spelen aan de backs

 

Zoietske...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...