Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Eigen sportactiviteiten


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 353
  • Created
  • Laatste reactie

Weekcompetitie van Haaltert/denderhoutem

Ok. K dacht dat je misschien in de weekcompetitie in Lede speelde ;)

Daar heb ik gespeeld (althans poging tot)

Als vriendendienst speel ik nu al 3 jaar in Denderhoutem.

Sommige matchen zijn op donderdag in Ninove. Wel kak als ge om 11 uur gedaan hebt en dan terug naar Meldert moet :D

Maar achja we blijven sportief zo :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weekcompetitie van Haaltert/denderhoutem

Ok. K dacht dat je misschien in de weekcompetitie in Lede speelde ;)

Daar heb ik gespeeld (althans poging tot)

Als vriendendienst speel ik nu al 3 jaar in Denderhoutem.

Sommige matchen zijn op donderdag in Ninove. Wel kak als ge om 11 uur gedaan hebt en dan terug naar Meldert moet :D

Maar achja we blijven sportief zo :P

Bij ons is dat ook altijd van 22 tot 23u. En dan nog iets drinken. Rap 2u tegen als je thuis bent.

Maar ik ben er dus mee gestopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een triatlon (geen ganse) zo ik ook wel eens willen doen :) maar eerst andere doelen :D

Enorm aan te raden.

1/8e is trouwens ideaal om mee te beginnen.

Ik vertrouwde op mijn basisconditie en deed mijn wissels enorm rustig, zodat ik wat kon recupereren.

Ik had 1h30 vooropgesteld en ben daarin geslaagd.

115 op 170 deelnemers is niet slecht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een triatlon (geen ganse) zo ik ook wel eens willen doen :) maar eerst andere doelen :D

Enorm aan te raden.

1/8e is trouwens ideaal om mee te beginnen.

Ik vertrouwde op mijn basisconditie en deed mijn wissels enorm rustig, zodat ik wat kon recupereren.

Ik had 1h30 vooropgesteld en ben daarin geslaagd.

115 op 170 deelnemers is niet slecht :)

Zeker niet slecht :D

Nuja, zo'n 1/8 is nu ook niet veel natuurlijk, dus in principe doenbaar voor iedereen met een normale basis.

Tenzij je puur op prestaties wilt gaan, zal je iets harder moeten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila se, geslaagd voor fysieke en theoretische testen.

Sprints waren een lachertje. Limiettijd 4x 7,0 sec. Ik had 4x ongeveer 5,70sec

Interval was wel zwaarder, zeker met de brandende zon, maar ik zat met een paar stevige lopers in een groepje en we kwamen eigenlijk bijna telkens 5sec te vroeg in onze zone. Niet moeilijk dat het zwaarder was :)

Theorie was geen enkel probleem.

Nu namiddag match bij +30 C, wordt tof met de toch wel wat stramme spieren van gisteren :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug van reis en daar in het middengebergte toch een aantal keer gaan sporten:

- paar uur gaan raften (viel best wel mee qua intensiteit

- een halve dag canyoning (vrij zwaar)

- een keer vanaf de villa de rest van de 'berg' opgelopen (2-3km constant bergop): lastig, maar rewarding.

- een keer van het stadje onderaan naar de villa gelopen (5km, waarvan 3-4 constant bergop): immens lastig in de brandende middagzon, zonder water mee. Veeeerrrryyyy rewarding.

De andere dagen ook altijd bezig geweest, veel gaan bezoeken en zo. Deze week begint het gewone lopen opnieuw :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is al niet slecht e. Ik ben vorige week maar 1x gaan lopen. Woensdag was het CL en vrijdag en zaterdag had ik match, dat was ook vermoeiend genoeg.

Heeft iemand ervaring met loopbanden?

Heb jaren voor 80% getraind op loopbanden :). Zeer goed om gecontroleerd vooruitgang te boeken. Ook goed tegen blessures. Nadeel is wel dat je altijd in dezelfde omgeving moet lopen. Is niet voor iedereen weggelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is al niet slecht e. Ik ben vorige week maar 1x gaan lopen. Woensdag was het CL en vrijdag en zaterdag had ik match, dat was ook vermoeiend genoeg.

Heeft iemand ervaring met loopbanden?

Heb jaren voor 80% getraind op loopbanden :). Zeer goed om gecontroleerd vooruitgang te boeken. Ook goed tegen blessures. Nadeel is wel dat je altijd in dezelfde omgeving moet lopen. Is niet voor iedereen weggelegd.

Is vooral met het oog op de winters, de donkere periodes en de baby.

Mijn vrouw loopt ook graag en ik heb niet zo graag dat ze alleen loopt in die periodes.

Heb er een paar gezien die toch wel de moeite zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is al niet slecht e. Ik ben vorige week maar 1x gaan lopen. Woensdag was het CL en vrijdag en zaterdag had ik match, dat was ook vermoeiend genoeg.

Heeft iemand ervaring met loopbanden?

Heb jaren voor 80% getraind op loopbanden :). Zeer goed om gecontroleerd vooruitgang te boeken. Ook goed tegen blessures. Nadeel is wel dat je altijd in dezelfde omgeving moet lopen. Is niet voor iedereen weggelegd.

Is vooral met het oog op de winters, de donkere periodes en de baby.

Mijn vrouw loopt ook graag en ik heb niet zo graag dat ze alleen loopt in die periodes.

Heb er een paar gezien die toch wel de moeite zijn.

Je moet vooral 'iets' te doen hebben. In de fitness had ik altijd mijn persoonlijke programma's om te volgen en mijn muziek/series mee om te luisteren/kijken ondertussen. Maakt het een stuk aangenamer. Buiten lopen is en blijft het leukste natuurlijk :). Ik heb ook nog geen oplossing voor deze winter. Ben eens benieuwd :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriendin heeft gisteren de Oxfam Trailwalker tot een goede einde gebracht.

100KM in 28u30 minuten. Zaterdag begonnen om 7u, zondag binnen om 11u30.

Ze wandellen in een groep van 4, na 30km heeft één van hen al moeten opgeven wat het volgens ons echt een pak moeilijker kon maken.

De drie anderen hebben er zich echter niets van aangetrokken en zijn vastberaden door blijven stappen.

Zelf was ik de volgwagen, die van checkpoint naar checkpoint ging en de laatste 10km konden we mee met de wandelaars wandellen.

26u wakker geweest om alles in orde te brengen of zelfs langer nu ik er over nadenk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...