Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Eigen sportactiviteiten


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • Reacties 353
  • Created
  • Laatste reactie

Net het voorbereidingsschema gekregen van de trainer. Augustus wordt druk :P

Training op: 8, 10, 12, 13, 15, 17, 19, 21, 23, 25, 26, 27, 28, 30

Oefenmatch op: 10, 13, 17, 21, 23, 26

Na elke oefenmatch is er dus nog extra training voorzien.

Weekend 26-27-28 is een stage in Tongerlo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Brechtovic said:

Net het voorbereidingsschema gekregen van de trainer. Augustus wordt druk :P

Training op: 8, 10, 12, 13, 15, 17, 19, 21, 23, 25, 26, 27, 28, 30

Oefenmatch op: 10, 13, 17, 21, 23, 26

Na elke oefenmatch is er dus nog extra training voorzien.

Weekend 26-27-28 is een stage in Tongerlo.

Straffe boel, ge zult u niet vervelen :mm:

Ik ga vanavond voor het eerst dit seizoen terug de wei in om de vriendenmatch KWS Alken - Sporting Hasselt te leiden. Ik hoop dat Hasselt hun B- (of C-?) ploeg meeneemt want anders ga ik de wedstrijd lijden zonder lijnrechters :ohh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

On ‎29‎/‎07‎/‎2016 at 3:32 PM, Superjef said:

Straffe boel, ge zult u niet vervelen :mm:

Ik ga vanavond voor het eerst dit seizoen terug de wei in om de vriendenmatch KWS Alken - Sporting Hasselt te leiden. Ik hoop dat Hasselt hun B- (of C-?) ploeg meeneemt want anders ga ik de wedstrijd lijden zonder lijnrechters :ohh:

Heb je het overleefd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Brechtovic said:

Heb je het overleefd?

Gelukkig was het de B-kern met 1 A-speler :mm: Die mannen hebben trouwens nog werk aan de winkel want werden toch vrij makkelijk met 5-2 opzij gezet... Broertje Stijnen was trouwens T2 en qua air kan ik zeggen dat de appel... :chuckle:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Just now, Pica said:

Hoeveel moet je dan doen van elk onderdeel? Succes alvast!

750 m zwemmen, 20 km fietsen en 5 km lopen.

Op zich allemaal wel te doen en heb elk jaar al eens zo'n wedstrijd gedaan met volgende tijden 1u30m20s en 1u32m25s.

Ik zou graag onder 1u30 duiken, ook al is het wel 150m langer zwemmen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, Brechtovic said:

750 m zwemmen, 20 km fietsen en 5 km lopen.

Op zich allemaal wel te doen en heb elk jaar al eens zo'n wedstrijd gedaan met volgende tijden 1u30m20s en 1u32m25s.

Ik zou graag onder 1u30 duiken, ook al is het wel 150m langer zwemmen.

Op zich is elk onderdeel wel te doen, maar de combinatie lijkt me vrij zwaar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week met glans geslaagd voor de theoretische en fysieke proeven.

Gisteren U19 van OHL gefloten in de blakende zon (was 34 graden in de schaduw) op kunstgras. Weinig talenten bij OHL gezien, behalve hun AMR.

Volgende week match fluiten op Stayen :party: Niet STVV maar VKM Sint-Truiden die in 4de provinciale spelen :mm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste weken telkens 150-350 km per week gefietst. Bezig met een challenge van het werk, 3 maanden lang zoveel mogelijk fietsen. Op 22 september is het afgelopen, voorlopig aan de 1.700 km.

Helaas niet altijd zo vanzelfsprekend om een paar uur te gaan fietsen met een baby in huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen in het donker op het veld blijven staan. Ik liep naar de neutrale zone, want daar zag ik licht branden in de spelerstunnel. De afgevaardigde wist toen al wat het probleem was: die van het hotel had een groep mensen zien buiten gaan en dacht dus dat de wedstrijd al gedaan was :shake: Gelukkig zijn het ledlampen dus na een minuutje sprongen ze weer aan en konden we verder doen :mm: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...