Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Eigen sportactiviteiten


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 353
  • Created
  • Laatste reactie

Beste Übermenschen!

 

Zou iemand mij kunnen helpen, ik zou mezelf graag een sporttracker aanschaffen, maar weet hier dus de ballen van af :D. Zou eigenlijk ideaal zijn als ik hem heel den dag zou kunnen dragen dus ook buiten het sporten. Iemand ervaring hiermee? Shoot!

 

Hartelijk dank

uw Führer

Bankolf

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Bankje zei:

Beste Übermenschen!

 

Zou iemand mij kunnen helpen, ik zou mezelf graag een sporttracker aanschaffen, maar weet hier dus de ballen van af :D. Zou eigenlijk ideaal zijn als ik hem heel den dag zou kunnen dragen dus ook buiten het sporten. Iemand ervaring hiermee? Shoot!

 

Hartelijk dank

uw Führer

Bankolf

 

Ik heb een fitbit Charge 2. Waarom? Zit een hartslagmeter in aan de pols en ik voel niet dat ik een horloge aan heb.

Ik heb ook al een Polar gehad maar die zijn dan weer een stuk groter en draag ik niet zo graag.

 

De Fitbit meet ook je slaap, wat altijd handig is. Ik weet natuurlijk niet exact wat je zoekt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Bankje zei:

Beste Übermenschen!

 

Zou iemand mij kunnen helpen, ik zou mezelf graag een sporttracker aanschaffen, maar weet hier dus de ballen van af :D. Zou eigenlijk ideaal zijn als ik hem heel den dag zou kunnen dragen dus ook buiten het sporten. Iemand ervaring hiermee? Shoot!

 

Hartelijk dank

uw Führer

Bankolf

 

Ik heb sinds kort een tomtom sporthorloge.

Hartslagmeter aan de pols en lijkt ook gewoon op een horloge, waardoor het niet enorm opvalt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Iker zei:

 

Ik heb een fitbit Charge 2. Waarom? Zit een hartslagmeter in aan de pols en ik voel niet dat ik een horloge aan heb.

Ik heb ook al een Polar gehad maar die zijn dan weer een stuk groter en draag ik niet zo graag.

 

De Fitbit meet ook je slaap, wat altijd handig is. Ik weet natuurlijk niet exact wat je zoekt? 

 

Ik ben ok tevreden van de fitbit charge 2, soms sync issues die zeker in het begin vervelend zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat ik zaterdag tijdens een oefenmatch voor het handbal een knieblessure heb opgelopen, gisteren toch meegedaan in Gent aan de 1/8e triatlon.

  • Zwemmen (750 meter): 17m48
  • Fietsen (20km): 35m45
  • Lopen (5km): 29m51

Met de wissels erbij een totaal van 1u28m37, bijna 6 minuten sneller dan vorig jaar.

Jammer van de knie, waardoor het lopen verkloot werd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
21 minuten geleden, Brechtovic zei:

19-18 gewonnen in de beker tegen Uilenspiegel Wilrijk, dat een reeks hoger speelt.

Volgende week Sint-Truiden!

 

Leuk weetje: zaterdagavond eerste competitiematch, zondagavond bekermatch.

2 matchen in 2 dagen #topsport

 

Mooie prestatie! Veel succes volgende week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...