Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Films & Series


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 976
  • Created
  • Laatste reactie
  • 2 weeks later...

update:

 

films:

Split (Typische M. Night Shyamalan film,donker sfeertje,vind hem best wel ok.)

Mute (weinig over te zeggen en daarmee is alles eigenlijk gezegd) :P

Teenage Mutant Ninja Turtles:Out Of The Shadows (den eerste was beter,typische over the top blockbuster)

Death Note (tja,had er meer van verwacht,maar had ook al negatieve kritieken gelezen,vond hem ook maar flauwtjes)

Donnie Darko (stond al lang op mijn watchlist,eindelijk eens gezien,een must watch en dus toppertje)

 

series:

Bloodline sz 1 (helemaal mijn ding al zitten er wel voorspelbare clichés in,kan ook hoog scoren in mijn series top al de volgende seizoenen evengoed of beter zijn)

The Walking Dead sz8:Blijft op zich wel interessant maar begint idd van zijn pluimen te verliezen,het personage van Negan houdt de serie momenteel recht.

 

Op gebied van series heeft netflix echt wel toppers in huis (wat mij betreft toch)

De films zijn eerder tegenvallend al is Beast Of No Nation wel topper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

update:

 

films:

John Wick (cliché revenge movie,niks bijzonder)

Beverly Hills Cop (een van die klassiekers die ik nog niet had gezien of toch alleen maar fragmenten,wel entertainend)

Annihilation (ondanks goede kritieken vond ik deze toch ook maar matig)

The Ritual (boring,dan nog veel liever The Blair Witch project)

 

series:

Bloodline (sz2 en sz3 gezien,moet zeggen dat het einde tegenvalt,eerste seizoen was top,2de seizoen ook nog maar sz3 is pover;over het algemeen wel leuke serie dus)

Seven Seconds (vind deze wel top,zal bij 1 seizoen blijven,er zit pottentieel in om meerdere seizoenen van te maken maar kan het wel begrijpen dat het nu eindigt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Brechtovic zei:

Gedaan met Breaking Bad sinds gisteren. 

Fantastische serie, maar ik plaats het niet tussen mijn all time favorieten.

 

Wel kuddos voor het einde. 

 

en nu Sons Of Anarchy :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

update:

 

Kill The Messenger (leuke film,niets dat u omver blaast maar toch interessant genoeg)

A Bigger Splash (bwah,moeilijk in te schatten,te weinig actie en als er actie is is die zo snel afgelopen)

The Guest (matige film die volgepropt wordt met clichés maar daarom niet slecht is)

Along Came A Spider (rewatch eigenlijk,leuke thriller en goede plot)

Flatliners (viel best nog mee,had hem slechter verwacht,leuk dat Kiefer Sutherland ook bijrolletje speelt,kan wel niet tippen aan de originele maar dat is geen verrassing)

The Infiltrator (meer van vewacht,matig)

Rememory (leuke film,net zoals along came a spider mooie plot)

Panic Room (aanrader)

Dragon Blade (niks om over naar huis te schrijven)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...