Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Films & Series


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 976
  • Created
  • Laatste reactie
4 uren geleden, Brechtovic zei:

Ja lap, ik zou dan beter wachten tot de prequel vooraleer ik aan de gewone serie begin :P

 

Niet noodzakelijk !!!

Ik zou zeggen er gewoon aan beginnen,je zult niet teleurgesteld worden.

Ik ben ondertussen begonnen aan "The Wire" ;) .

Seizoen 1 bijna erdoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Update:

 

films:

Hyena Road (begon goed,maar verwaterde heel snel,special fx zeer matig)

Bright (Fairy tale voor volwassenen,niet slecht maar helemaal niet uitmuntend,leuke soundtrack)

Sleight (Degelijk filmpje)

Den Of Thieves (Ben fan van het genre,deze waardeer ik wel,vind hem goed,liet me meeslepen waardoor ik de plot toch over het oog zag)

Shot Caller (Beetje te cliché maar overall toch meevaller)

The Dark Tower (was al gewaarschuwd dat het niet echt de moeite is,ik kan dat alleen maar bevestigen)

Power Rangers (jeugdsentiment,typische over the top blockbuster,ben geen fan van het genre)

Sleepless (meer van verwacht eigenlijk,middelmatige film)

 

series:

The Wire (voorlopig topper,verveelt niet en ontwikkeld zich goed (ben halfweg seizoen 3),gaat mogelijk hoog scoren in top50 van de series)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Series:

 

El Chapo, season 2 (2017) Tweede seizoen van El Chapo uitgekeken in de afgelopen 2 maanden, ook een Netflix serie van hetzelfde principe als Narcos maar dan in Mexico met de drugskartels daar. Toch van een iets lager niveau dan Narcos, net iets minder spannend, net iets minder meeslepend, niet iets minder connection met de acteurs en personages. Niet slecht, maar elk Narcos seizoen keek ik uit op een paar dagen, bij El Chapo heeft het toch 2 maanden geduurd. Wat ook meespeelt, is het feit dat bij El Chapo men echt duidelijk in beeld brengt hoe wreed men is tegenover de lokale bevolking, en dat ligt me toch ook zwaar op de maag. Zeker gezien dat nog steeds gewoon gaande is vandaag de dag.

Frontier, season 1 (2016) Het tweede seizoen staat op mijn lijstje om te kijken, maar kon niet goed meer herinneren waarover het eerste seizoen ging, en daar het maar 6 afleveringen zijn, herbekijk ik het dus even. Vond het vorig jaar maar een matige show in een interessant tijdskader, maar bij de rewatch voel ik me toch closer connected met de personages en ben ik positiever over de kwaliteit. Ben effectief zeer nieuwsgierig naar seizoen 2. Vind Marco Polo wel van een hoger niveau, dus zou het ergens wel spijtig vinden dat die show nooit een 3e seizoen gekregen heeft terwijl men wel veel geld investeert hierin.

 

Films:

 

Men in Black (1997) Had een nostalgisch momentje en zag em op Netflix staan. Matige humor en slechte special effects eigenlijk. Ben er niet blijer van geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Films:

The Shape Of Water

 

Cliche verhaal eigenlijk maar wel mooi geportretteerd.

Visuele fx zijn ok.

Had ergens gelezen dat het aan de kleine zeemeermin doet denken,dat het daar moderne versie van is.

Kan ik ook ergens inkomen.

Ben wel meer fan van Three Bilboards omdat dat genre me meer aanspreekt dat fantasy.

 

Series:

The Wire de 5 seizoenen volledig bekeken,topreeks.

Kan die alleen maar aanraden.

Al vind ik wel dat er duizend en één vragen eigenlijk onbeantwoord blijven.

 

Ondertussen begonnen aan seizoen 6 van Homeland,blijft boeien.

Hoop dat deze terug beter gaat scoren in de series top.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stranger Things S2 afgekeken, heerlijke serie toch

 

On 3-4-2018 at 15:54, hjs666 zei:

 

 

Ondertussen begonnen aan seizoen 6 van Homeland,blijft boeien.

Hoop dat deze terug beter gaat scoren in de series top.

 

Ik ben gestopt nadat Brody (was het zeker? :D) eruit was. Voor mij was de serie toen gedaan.

Toen niet meer verder gekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, ivago zei:

Seizoen 8 van The Walking Dead trekt werkelijk op geen klote!

Tot nu toe altijd fan geweest van de serie, maar heb nu de eerste 4 afleveringen van S8 gezien en het is triestig.

 

Ik heb ze, op de laatste na, allemaal gezien en ik moet zeggen; het betert er niet echt op de volgende afleveringen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Iker zei:

Stranger Things S2 afgekeken, heerlijke serie toch

 

 

Ik ben gestopt nadat Brody (was het zeker? :D) eruit was. Voor mij was de serie toen gedaan.

Toen niet meer verder gekeken.

 

Dacht ook ff van hoe gaat het nu verder,maar toch blijft het aangenaam om te volgen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn periode zonder internet tijdens de verhuis enkele oude dvd's gevonden en nog eens bekeken:

Allemaal niets speciaal, maar 'the football factory' is best wel te pruimen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Iker zei:

 

Ik ben gestopt nadat Brody (was het zeker? :D) eruit was. Voor mij was de serie toen gedaan.

Toen niet meer verder gekeken.

 

Stiekeme crush op Brody? :ph34r:

 

Nee dat was idd ff een mindswitch die je moet maken, maar daarna is de serie wat van insteek veranderd maar blijft hij echt nog wel goed hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Superjef zei:

 

Stiekeme crush op Brody? :ph34r:

 

Nee dat was idd ff een mindswitch die je moet maken, maar daarna is de serie wat van insteek veranderd maar blijft hij echt nog wel goed hoor...

 

Sergeant Winters toch ;) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Series:

 

Frontier, seizoen 2 (2017) Goed vervolg, meer actie, wel een zeer irritante story arc tussen Emberly en Chesterfield.

The Inbetweeners, seizoen 1, 2 en 3 (2008) Geweldige Britse comedy serie over vier tieners en hun zoektocht achter alcohol, liefde en seks. Beetje flauw en kinderachtig met momenten, maar werkelijk hilarisch over alle seizoenen heen. Superzonde dat het maar 3 seizoenen met 6 episodes telt.

Black Sails, seizoen 1 (2014) Stond al een tijdlang op mijn "To See"-lijstje, maar telkens uitgesteld uit vrees dat het zou teleurstellen. Uiteindelijk ben ik er toch teverden mee en zit ik telkens weer aan het scherm gekluisterd.

Vikings, seizoen 5 (2017) Eerste helft van het vijfde seizoen zit erop, en er begint toch wat sleet op de formule te komen. Zonder Ragnar is het toch een stuk minder interessant, Ivar blijft wel een geweldig personage, maar Lagertha is daarentegen weer ongelooflijk saai.

The Walking Dead, seizoen 8 (2017) Al een aantal seizoen compleet afgedwaald van het initiele plot, helaas. Dit seizoen is gewoon vol met nutteloze fillers en dramatische character building dat niemand meer interesseert. Deze week is de finale, hopelijk gaat of Rick of Negan dood zodat we volgend seizoen misschien terug naar de basics kunnen. Nog een seizoen als dit en ik haak af.

 

Films:

 

1922 (2017) Verfilming van een Stephen King novella, op zich niet slecht maar niets speciaals en een beetje vreemd/vies eigenlijk.

The Inbetweeners Movie (2011) Iets waar ik zeer hard naar uitkeek, een 90 minuten durende variant in plaats van de gebruikelijke 20 minuten. Heeft niet echt teleurgesteld, trok de lijn van de serie gewoon door met heerlijke grappen, af en toe wel iets te flauw maar dat kon de pret niet drukken.

The Inbetweeners 2 (2014) Hier uiteindelijk een beetje teleurgesteld achtergebleven omdat ondanks de oudere leeftijd van de personages er echt geen groei is in hun persoonlijkheid of acties. Alles wat ze zeggen of doen, is vrij voorspelbaar en zou evengoed in hun eerste seizoen passen. Jammer toch wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frontier nieuw seizoen staat ook op mijn lijst, idem van The Walking Dead

 

Vikings moet ik nog volledig zien, maar met alle netflix content komt het er niet van precies.

 

Black Sails is dan weer een goeie subtopper. Aangenaam om naar te kijken en zwakt ook niet af, integendeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Pica zei:

Vikings moet ik nog volledig zien, maar met alle netflix content komt het er niet van precies.

 

 

Heeel herkenbaar! :P 

Momenteel volg ik deze series:

 

Designated Survivor (Seizoen 2)

The Walking Dead (Helemaal mee, morgen seizoensfinale kijken :o )

Shooter (Seizoen 2)

Game of Thrones (Seizoen...2, jawel!)

Elementary (Seizoen 5)

Nobel (Vandaag begonnen)

 

En ik heb al begot geen idee meer waar ik zat bij Vikings :P 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...