Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Films & Series


Don Gielius

Aanbevolen berichten

We hebben ook netflix en dat is pas een verslaving :)

Eerst heb ik Prison Break gekeken, was waarschijnlijk een van de weinigen die dat nog niet gezien had :) Daarna Orange is the new black (wacht op seizoen 4 nu ... ) en nu ben ik net klaar met het eerste seizoen Sons of Anarchy. Ondertussen nog samen met de vrouw naar Breaking bad aan het kijken, net begonnen aan seizoen 2 :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 976
  • Created
  • Laatste reactie
We hebben ook netflix en dat is pas een verslaving :)

Eerst heb ik Prison Break gekeken, was waarschijnlijk een van de weinigen die dat nog niet gezien had :) Daarna Orange is the new black (wacht op seizoen 4 nu ... ) en nu ben ik net klaar met het eerste seizoen Sons of Anarchy. Ondertussen nog samen met de vrouw naar Breaking bad aan het kijken, net begonnen aan seizoen 2 :)

Zalig toch :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste weken is het hier Harry Potter in huis en neen, we hebben hier nog geen kinderen in huis lopen haha.

Het was echter wel grappig gisteren. Mijn vriendin heeft haar best gedaan bij te zijn met het boek om de film te zien...

Dus zat ze gisteren heel de tijd neen te schudden wanneer er iets niet klopte...

Ze heeft nogal veel neen moeten schudden.... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste weken is het hier Harry Potter in huis en neen, we hebben hier nog geen kinderen in huis lopen haha.

Het was echter wel grappig gisteren. Mijn vriendin heeft haar best gedaan bij te zijn met het boek om de film te zien...

Dus zat ze gisteren heel de tijd neen te schudden wanneer er iets niet klopte...

Ze heeft nogal veel neen moeten schudden.... :D

Niets mis met Harry Potter, eind vorig jaar nog eens alle boeken er door gejaagd. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ook The Imitation Game gekeken, had er na de verhalen wel meer van verwacht, hoewel ik wel gecharmeerd van de acteur(o.a. ook door Sherlock Holmes) ben viel het hier wat tegen mijn inziens. Ik denk dat er meer in het verhaal had gezeten dan dat ik nu gezien heb. Ik geef het een magere 7, leuk om te zien maar geen meesterwerk, of was mijn verwachtingspatroon gewoon te hoog?

Overigens vond ik de Underworld films ook erg goed. Al weet ik niet of dat meer door Kate Beckingsale in strakke leren kleren kwam of door de kwaliteit van de films.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ook The Imitation Game gekeken, had er na de verhalen wel meer van verwacht, hoewel ik wel gecharmeerd van de acteur(o.a. ook door Sherlock Holmes) ben viel het hier wat tegen mijn inziens. Ik denk dat er meer in het verhaal had gezeten dan dat ik nu gezien heb. Ik geef het een magere 7, leuk om te zien maar geen meesterwerk, of was mijn verwachtingspatroon gewoon te hoog?

Overigens vond ik de Underworld films ook erg goed. Al weet ik niet of dat meer door Kate Beckingsale in strakke leren kleren kwam of door de kwaliteit van de films.

Ik ben hem gaan zien en wist ergens het verhaal vd film en ik vond hem toch geweldig hoor :)

Meer verhaal kan je er niet in gaan stoppen hé....

Ze hadden hun opdracht en dat is het enige waar ze mee bezig konden zijn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net Bitwa pod Wiedniem gezien, een Pools-Italiaanse lowbudget film over de slag van 1683 bij Wenen toen de Turken verslagen werden.

Heb het een 3 gegeven op imdb, echt een zware teleurstelling.

Zo lowbudget dat het de helft van de tijd een computerspel leek met zulke slechte CGI en een zwak verhaal dat de geschiedenis half verkracht. Ook zeer katholiek geinspireerd, de Turken worden de hele film door afgedaan als woeste, hersenloze en gevoelloze personen terwijl er een monnik (die in de geschiedenisboeken nergens vermeld wordt) langs katholieke kant links en rechts mirakels verricht, het woord van God verspreidt en op miraculeuze wijze ongeschonden ontsnapt aan een spervuur van enkele tientallen kanonnen op hem gericht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net Bitwa pod Wiedniem gezien, een Pools-Italiaanse lowbudget film over de slag van 1683 bij Wenen toen de Turken verslagen werden.

Heb het een 3 gegeven op imdb, echt een zware teleurstelling.

Zo lowbudget dat het de helft van de tijd een computerspel leek met zulke slechte CGI en een zwak verhaal dat de geschiedenis half verkracht. Ook zeer katholiek geinspireerd, de Turken worden de hele film door afgedaan als woeste, hersenloze en gevoelloze personen terwijl er een monnik (die in de geschiedenisboeken nergens vermeld wordt) langs katholieke kant links en rechts mirakels verricht, het woord van God verspreidt en op miraculeuze wijze ongeschonden ontsnapt aan een spervuur van enkele tientallen kanonnen op hem gericht...

Ah eindelijk nog eens iemand met een echte aanrader :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net Bitwa pod Wiedniem gezien, een Pools-Italiaanse lowbudget film over de slag van 1683 bij Wenen toen de Turken verslagen werden.

Heb het een 3 gegeven op imdb, echt een zware teleurstelling.

Zo lowbudget dat het de helft van de tijd een computerspel leek met zulke slechte CGI en een zwak verhaal dat de geschiedenis half verkracht. Ook zeer katholiek geinspireerd, de Turken worden de hele film door afgedaan als woeste, hersenloze en gevoelloze personen terwijl er een monnik (die in de geschiedenisboeken nergens vermeld wordt) langs katholieke kant links en rechts mirakels verricht, het woord van God verspreidt en op miraculeuze wijze ongeschonden ontsnapt aan een spervuur van enkele tientallen kanonnen op hem gericht...

Ah eindelijk nog eens iemand met een echte aanrader :lol:

Heb jij geen hoofdrol gehad in een film?

maxresdefault.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...