Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Welke games speel jij?


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 862
  • Created
  • Laatste reactie
Iemand die voor PES 2016 gaat gaan? Als ik zo wat gameplay bekijk zie ik wel veel meer verbetering en realisme in PES dan in FIFA dat voor mij nog altijd hetzelfde blijkt te zijn met hier en daar wat tweaks.

Is het zoveel beter?

Nu ik denk dat ik het op FIFA ga houden... PES heeft mij al lang niet meer weten overtuigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die voor PES 2016 gaat gaan? Als ik zo wat gameplay bekijk zie ik wel veel meer verbetering en realisme in PES dan in FIFA dat voor mij nog altijd hetzelfde blijkt te zijn met hier en daar wat tweaks.

Is het zoveel beter?

Nu ik denk dat ik het op FIFA ga houden... PES heeft mij al lang niet meer weten overtuigen.

Zoveel beter zeg ik niet maar het zag er gewoon realistischer uit.

Fifa is voor mij al 3-4 jaar altijd hetzelfde met hier en daar wat kleine aanpassingen. De grote fouten blijven er gewoon inzitten terwijl deze genoeg gekend zijn.

Fifa heeft gewoon de aanhang, de licenties, de hype en de commerce maar echt goed voetbal is dat toch helemaal niet. Online moet je gewoon de bal naar je snelle jongens pompen en dan lukt het wel, mooi voetbal wordt daar niet getolereerd.

Ik zie in deze PES, de goeie PES terugkomen maar hun terugkeer komt gewoon te laat omdat het grote publiek al bij Fifa zit.

Ik laat je wel weten als ik wat games achter de rug heb hoe deze in elkaar zit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren 3 matchen gespeeld van PES. Ik moet zeggen dat ik toch wel verrast ben over de gameplay.

Na 3 matchen is het natuurlijk nog wat vroeg maar de doelpunten die ik kon scoren waren wel compleet anders dan op FIFA.

Zo maakte ik een schitterende countergoal die via verschillende stationnetjes ging omdat je teammaats goed meedenken.

Niet elke pas komt aan, in Fifa kon ik blijven rondpassen zonder maar 1 foutje te maken. Op dit moment tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren 3 matchen gespeeld van PES. Ik moet zeggen dat ik toch wel verrast ben over de gameplay.

Na 3 matchen is het natuurlijk nog wat vroeg maar de doelpunten die ik kon scoren waren wel compleet anders dan op FIFA.

Zo maakte ik een schitterende countergoal die via verschillende stationnetjes ging omdat je teammaats goed meedenken.

Niet elke pas komt aan, in Fifa kon ik blijven rondpassen zonder maar 1 foutje te maken. Op dit moment tevreden!

En die afstandschoten zijn zo ontiegelijk hard :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren 3 matchen gespeeld van PES. Ik moet zeggen dat ik toch wel verrast ben over de gameplay.

Na 3 matchen is het natuurlijk nog wat vroeg maar de doelpunten die ik kon scoren waren wel compleet anders dan op FIFA.

Zo maakte ik een schitterende countergoal die via verschillende stationnetjes ging omdat je teammaats goed meedenken.

Niet elke pas komt aan, in Fifa kon ik blijven rondpassen zonder maar 1 foutje te maken. Op dit moment tevreden!

Zit stvv/belgische competitie op pes 16 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren 3 matchen gespeeld van PES. Ik moet zeggen dat ik toch wel verrast ben over de gameplay.

Na 3 matchen is het natuurlijk nog wat vroeg maar de doelpunten die ik kon scoren waren wel compleet anders dan op FIFA.

Zo maakte ik een schitterende countergoal die via verschillende stationnetjes ging omdat je teammaats goed meedenken.

Niet elke pas komt aan, in Fifa kon ik blijven rondpassen zonder maar 1 foutje te maken. Op dit moment tevreden!

Zit stvv/belgische competitie op pes 16 ?

Dat jammer genoeg niet.

Licenties zijn het grootste probleem bij PES.

Alleen Engeland (1 en 2), Frankrijk (1 en 2), Italie (1 en 2), Nederland, Spanje (1 en 2), Portugal, Brazilie, Chili en Argentinie.

Ze hebben wel de licentie van de CL, EL, Copa Libertadores, Copa Sudamericana en de AFC CL.

Gent zit er wel in maar dat is omdat ze in de CL zitten.

Dat is het enige jammere dat er zoveel bij FIFA blijven zitten vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren 3 matchen gespeeld van PES. Ik moet zeggen dat ik toch wel verrast ben over de gameplay.

Na 3 matchen is het natuurlijk nog wat vroeg maar de doelpunten die ik kon scoren waren wel compleet anders dan op FIFA.

Zo maakte ik een schitterende countergoal die via verschillende stationnetjes ging omdat je teammaats goed meedenken.

Niet elke pas komt aan, in Fifa kon ik blijven rondpassen zonder maar 1 foutje te maken. Op dit moment tevreden!

Zit stvv/belgische competitie op pes 16 ?

Dat jammer genoeg niet.

Licenties zijn het grootste probleem bij PES.

Alleen Engeland (1 en 2), Frankrijk (1 en 2), Italie (1 en 2), Nederland, Spanje (1 en 2), Portugal, Brazilie, Chili en Argentinie.

Ze hebben wel de licentie van de CL, EL, Copa Libertadores, Copa Sudamericana en de AFC CL.

Gent zit er wel in maar dat is omdat ze in de CL zitten.

Dat is het enige jammere dat er zoveel bij FIFA blijven zitten vrees ik.

Hmm dat is inderdaad een groot mankement. Toevallig ook niet downloadbaar ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...