Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Welke games speel jij?


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 862
  • Created
  • Laatste reactie
Op 10/1/2019 om 19:54, Rhand zei:

Onlangs een nieuwe computer gekocht (https://pcpartpicker.com/list/mcjKQZ) en voor Kerstmis toch een rits aan games gekocht: Company of Heroes 2, Cossacks II, Democracy 3, Far Cry 4, Final Fantasy XII The Zodiac Age, Project CARS 2, Tom Clancy's ghost Recon Future Soldier.

 

Laatste 2 weken vollen bak Far Cry 4 aan't spelen, eerste keer dat ik een FC game speel. Lekker spel man. 30 uur gespeeld in de afgelopen 2 weken :D

 

 

Maandje later, Far Cry 4 uitgespeeld. Geweldige game.

 

Nu ik had gezegd in deze thread dat ik FM 2019 pas zou gaan kopen en spelen als ik al de rest had uitgespeeld, maar... yoloooo

 

gKnMefa.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Bankje zei:

 

Far Cry 3 & 4 zijn de beste! ;)

 

Op 10/1/2019 om 19:54, Rhand zei:

Onlangs een nieuwe computer gekocht (https://pcpartpicker.com/list/mcjKQZ) en voor Kerstmis toch een rits aan games gekocht: Company of Heroes 2, Cossacks II, Democracy 3, Far Cry 4, Final Fantasy XII The Zodiac Age, Project CARS 2, Tom Clancy's ghost Recon Future Soldier.

 

Laatste 2 weken vollen bak Far Cry 4 aan't spelen, eerste keer dat ik een FC game speel. Lekker spel man. 30 uur gespeeld in de afgelopen 2 weken :D

 

 

Far Cry 4 was idd gewéldig, maar mijn favoriet blijft toch Far Cry 2 :D 

COH2 Is ook machtig, heb die onlangs ook gekocht :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 26/1/2019 om 13:45, Superjef zei:

Maar grafisch vind ik het precies toch een achteruitgang tov RCT? Zeker gezien dit spel vele jaren later pas ontwikkeld werd. En vandalen had je in RCT ook, en ook daar wilden gasten niet in attracties als het regende...

 

Grafisch valt dat goed mee.. Het is natuurlijk geen Planet Coaster maar dat hoeft ook niet aangezien ze meer de nostalgische tour opgaan en zich baseren op RCT.

 

17180da6e22f93d5a0d0092ffb332d61.jpg

 

Van iemand die veel beter is in bouwen dan ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...
26 minuten geleden, Iker zei:

Ik ben nog altijd met RDR2 bezig :D  Nog maar op 25%

 

Dat is dan ook een zalig spel, waar je je tijd voor moet nemen :D

 

Ben wel niet zo gek geweest om 100% te proberen te halen. Beetje serieus blijven é :P

 

Onlangs wel keer GTA V opnieuw in de PS4 gestoken, ik wacht toch vol ongeduld op de volgende uit de reeks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Pica zei:

 

Dat is dan ook een zalig spel, waar je je tijd voor moet nemen :D

 

Ben wel niet zo gek geweest om 100% te proberen te halen. Beetje serieus blijven é :P

 

Onlangs wel keer GTA V opnieuw in de PS4 gestoken, ik wacht toch vol ongeduld op de volgende uit de reeks.

 

100% is niet te doen voor ne werkende mens :D 

 

Vooral de soundtrack is zalig.

 

Ik heb nog veel games liggen om in te halen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Brechtovic zei:

Heb nu ook met PS Plus de twee gratis games van oktober afgehaald:

  • The Last of Us
  • MLB The Show 2019

Niet dat ik veel tijd heb om te gamen, maar soit :D


tlou is 1 van de beste games die ik ooit heb gespeeld, zeker het verhaal is top. De dynamiek tussen de 2 hoofdpersonages is top.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
25 minuten geleden, Brechtovic zei:

 

Ik ben ten einde met het verhaal.

Briljant.

 

Kan je in de Epiloog nog de kleine missies doen of zijn die dan weg? :) 

Ja, ik ben ook wel helemaal mee met het spel. Kwam wat traag op gang maar nu... hoho.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Iker zei:

 

Kan je in de Epiloog nog de kleine missies doen of zijn die dan weg? :) 

Ja, ik ben ook wel helemaal mee met het spel. Kwam wat traag op gang maar nu... hoho.

 

Heb ik me in ieder geval nog niet echt mee bezig gehouden, maar er zouden wel nog kleine missies zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...