Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Welke games speel jij?


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 862
  • Created
  • Laatste reactie

Ik ook hoor maar ben te lui om telkens een nieuwe cd in te steken.

Digitalism! 

Ik heb er zo ook een hoop (Civ IV, AoE, ...) en Rollercoaster Tycoon. Maar als de cd kapot zou gaan dan heb ik het spel niet meer, en via Steam speel je op veilig.

 

Daarom dat ik voor de games die ik al heb zo weinig mogelijk geld wil geven, anders kan ik inderdaad beter de CD eens insteken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer ik snap waarom mijn trein in Duitsland altijd zonder enige reden in emergency break gaat. Toch zonder reden die ik snap :P

Haha, ja soms gebeuren er vreemde zaken. Ben ooit gewoon los op een trein gereden zonder dat ik iets van seingeving tegenkwam dat daar op wees.

Jammer genoeg zitten er iets te veel kleine( of hele grote) bugs in hun spel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja soms gebeuren er vreemde zaken. Ben ooit gewoon los op een trein gereden zonder dat ik iets van seingeving tegenkwam dat daar op wees.

Jammer genoeg zitten er iets te veel kleine( of hele grote) bugs in hun spel.

 

b04405a84a7f938da5b3b0dbcff4518d.jpg

 

 Nog eens gespeeld. Deze run ging vrij goed! 2 keer een paar seconden te laat en ene keer drive quality dat niet goed zat door dat ik per ongeluk iets te hard remde :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoe gaat het met je stuur? Dat was een Logitech driving force GT toch, hé? Ik speel al een paar maanden iRacing maar met de muis sturen geeft niet echt het plezier die ik met een stuur zou hebben.. :D Dus aangezien de schappelijke prijs van deze vroeg ik mij af of het een aanrader is, en zijn de pedalen wat stevig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het met je stuur? Dat was een Logitech driving force GT toch, hé? Ik speel al een paar maanden iRacing maar met de muis sturen geeft niet echt het plezier die ik met een stuur zou hebben.. :D Dus aangezien de schappelijke prijs van deze vroeg ik mij af of het een aanrader is, en zijn de pedalen wat stevig?

 

Degelijk stuur hoor. Maakt wel wat lawaai als je doordraait maar goed ook niet alles verwachten van die prijs met 900° rotatie :)

Ik vind die pedalen wel stevig al gebruik ik het natuurlijk niet om te racen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Degelijk stuur hoor. Maakt wel wat lawaai als je doordraait maar goed ook niet alles verwachten van die prijs met 900° rotatie :)

Ik vind die pedalen wel stevig al gebruik ik het natuurlijk niet om te racen :D

T'zal een Thrustmaster T150 worden :D Lijkt mij nog iets steviger, en met Thrustmaster kan je meestal niet missen, pedalen kan ik altijd updaten na een eindje :D

https://www.wheelstandcentre.be/product-thrustmaster-t150-rs-ffb-racing-wheel-ps3-ps4-pc.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...