Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

PC-advies


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 319
  • Created
  • Laatste reactie

Een vraagje. Ik heb nu dat al mijn folders van spelletjes in de documenten map op de C schijf komen te staan. Spellen zelf staan op andere schijf. Nu blijkt dat mijn C schijf bijna vol is. Is er dus een manier om uw gegevens van spelletjes ook op die andere schijf te krijgen zonder dat mijn spel daardoor kapot gaat? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vraagje. Ik heb nu dat al mijn folders van spelletjes in de documenten map op de C schijf komen te staan. Spellen zelf staan op andere schijf. Nu blijkt dat mijn C schijf bijna vol is. Is er dus een manier om uw gegevens van spelletjes ook op die andere schijf te krijgen zonder dat mijn spel daardoor kapot gaat? :)

 

Kan je die niet perfect op een andere schijf zetten? 

Het enige "probleem" dat je dan kan hebben is dat je dan opnieuw de folder moet zoeken waarin je save game staat? Op schijf D bijvoorbeeld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je die niet perfect op een andere schijf zetten? 

Het enige "probleem" dat je dan kan hebben is dat je dan opnieuw de folder moet zoeken waarin je save game staat? Op schijf D bijvoorbeeld...

 

bij ETS2 staan daar ook mijn mods in. Ik heb bang dat die allemaal niet meer gevonden gaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijvoorbeeld voor FM 2016 moet je via eigenschappen(rechterklik op het spel in de librarylijst) de startopties aanpassen als volgt: --user_data_location="E:\Football Manager 2016", tussen "" plaats je natuurlijk jouw locatie naar keuze.

Geen idee waarom eigenlijk, tot voor deze editie kon je dit gewoon in het spel zelf aanpassen.

 

 

Maar een beter optie is misschien om je "Mijn Documenten" folder van locatie te veranderen.

Rechtermuisklik op (de door Windows gedefinieerde) Mijn Documenten of Documenten folder => Eigenschappen => Locaties tab => Verplaatsen

Bij mij staat alles in het Engels dus is het Documents => Properties => Location => Move..., maar normaal gezien moet de hierboven gegeven vertaling toch ongeveer kloppen :D

 

Ik ben dit laatste nu zelf aan het doen, ik zal laten weten of ETS2 nog werkt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles werkt nog.

Na het verplaatsen, wat dus eigenlijk meer kopiëren is, moet je wel nog naar C:/Users/Piussi(of wat past)/... gaan en de documenten folder verwijderen.

Je kan dit met iedere windows map doen zoals downloads/muziek/etc...

 

Als je die zaken nog niet elders bewaart kan dit ook wel een pak geheugen opleveren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Het is nu al de 4de keer op 2 dagen dat fm afsluit door een foutmelding... Zeer vervelend als je online aant spelen bent... Wat kan ik hier aandoen?

 

Kan je een screenshot plaatsen van de foutmelding ? hoe draait je computer veder merk je daar problemen aan ? omschrijf je probleem wat specifieker zodat wij jou kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 10 heeft net een update gedaan. Nu kan ik mijn resolutie niet meer op 1920 bij 1080 op 60 hertz zetten. Voor die windowsupdate ging dat dus wel. Iemand die een oplossing weet?

 

3c0ceace3bdb6e925035dc0537dcb98b.png

 

Oke ik heb het al opgelost via het programma van de grafische kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Je kan een Windows 10 installatie media maken via https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

Waardoor je dus een iso hebt van Windows 10.

Dan installeer je na het formateren via deze iso (branden op dvd of via bootable usb).

en het activeren van je Windows 10 doe je door je Windows 10 key in te vullen, aangezien je je geupgraded hebt ken je deze key niet en kan je dus je geldige Windows 7, 8 of 8.1 key invullen.

 

Bron: http://www.howtogeek.com/224342/how-to-clean-install-windows-10/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
8 minutes ago, Piussi said:

Voor de kenners.. Als ik mij een betere grafische kaart aanschaf is dit alleen genoeg om hogere FPS te halen in games of moeten er nog dingen verbeterd worden?

 

Hangt ervanaf voor welke games. Over het algemeen zorgt een betere graka voor een betere FPS, maar ook een betere processor of meer geheugen kunnen dat tewerkstelligen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...