Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

Uit principe moet je gewoon altijd Lukaku opstellen. Punt. Geen technische speler tot daar aan toe, maar geef die een beetje ruimte en hij ramt er één binnen é. Als je dan toch niet met big rom wil spelen, is de nummer twee gezien de blessure van Benteke altijd Michy. Maar wacht, is die weeral niet opgeroepen? Marcske toch, drinkt nog nen chocomelk!

Depoitre is de blanke versie van Benteke: groot, balvast en technisch goed. Zo kunnen we weer systeem Wilmots op zijn best zien. Mignolet naar de CV, de CV naar Witsel, Witsel naar Mignolet, Mignolet met de verre bal. Dan maar hopen dat Depoitre het duel wint en dat de rest heeft kunnen aansluiten voor de tweede bal. Dan zijn we verbaasd dat we de beste Hazard nog niet hebben zien spelen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Lukaku zal NOOIT naar waarde geschat worden onder Wilmots!

Al van maand 1 brak hij Lukaku af, met "het kan niet dat ik jongens die naar de duivels komen nog basistechtniek moet leren" en dit is episode 107 van Pesten met Lukaku...

Ik vraag me af of dit geen pesten op het werk is? :P

nee ik vind het gewoon verschrikkelijk. Die man heeft absoluut geen besef van kwaliteit en vorm! het is dringend tijd dat we hem afzetten, jammer genoeg... hmjah vrees ik dat we dit EK gaan wegsmijten omdat hij zeker tot na dit EK zal blijven... en zelfs langer wss...

Verder had ik tegen Andorra mss toch voor Kums gekozen in plaats van Witsel, maar die is dan weer onaantastbaar dus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reden waarom we zo hoog staan is omdat we 4 jaar geleden nog 65ste stonden en sindsdien hebben we in de belangrijke matchen enkel maar gewonnen, op een paar uitschuivers na. Maar die uitschuivers gebeurden tegen bv Argentinie waardoor puntenverlies op de ranking beperkt blijft. En nu we in de aankomende WK-poule wederom enkel maar Janneke en Mieke in de groep hebben, zal ook na het EK onze ranking niet te snel gaan dalen want zelfs Wilmots kan met deze spelersgroep winnen van een Griekenland of een Estland.

Dus ja, ontzettende piet bij de afgelopen 3 kwalificatielotingen (WK 2014 / EK 2016 en nu WK 2018) en op het WK (Korea, Algerije, Rusland, VS).

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarom moest Lukaku eigenlijk spelen? Maar goed dat hij zo goed was....

Je kan misschien zeggen dat Lukaku niet tot zijn recht komt in het systeem maar je kan toch wel een bal controleren zeker.

In de zone van de waarheid zou hij sterk moeten zijn maar ook hier liet hij het toch afweten.

Zal net zoals Benteke toch een niveau hoger moeten spelen hoor, want ze kunnen beter.

Lukaku moet je gewoon niet opstellen tegen teams waar de ruimte klein is, dan heb je niets aan hem.

Lukaku kan goals maken en het is een goede spits maar niet in het huidige systeem. Het enige wat hij in dit systeem kan doen is op letterlijk op de defensie wegen.

In de match tegen USA is hier een mooi voorbeeld van. USA moest komen, er was ruimte en Lukaku kon diep gestuurd worden.

Dan is hij op zijn gevaarlijkst maar zo.... nee dank u!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Urgh, gisteren gaan kijken in het stadion en echt, Lukaku...

Staat 3man rond hem, nog de bal vragen, dat eindeloos offside lopen en ja...

Uiteindelijk waarom staat hij er op? Het verschil dat je merkt met Origi is echt groot...

Het zou echt veel logischer zijn als je met Dries, Eden en Origi vooraan speelt met daar achter de solide spelmaker De Bruyne en Nangoilan...

En hoevaak ze de lange bal speelde... Over de grond was veel en veel beter. Want bij de hoge bal is de balcontrole echt onvoldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon het gevoel dat Lukaku zijn goeie vorm en zijn vertrouwen van bij Everton niet kan meebrengen naar de Duivels. Ik heb Lukaku bij Everton al wel veel goeie matchen zien spelen, ook waar er weinig ruimte is. die ene kans 1 op 1 met de doelman trapt hij bij Everton altijd binnen, alleen met een Wilmots lukt dat niet, hij kan Lukaku geen vertrouwen geven, en daar ligt denk ik het probleem...

verder was het een aardige match. Ik had ook wel graag Batshuayi zien spelen maar het is nu zo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon het gevoel dat Lukaku zijn goeie vorm en zijn vertrouwen van bij Everton niet kan meebrengen naar de Duivels. Ik heb Lukaku bij Everton al wel veel goeie matchen zien spelen, ook waar er weinig ruimte is. die ene kans 1 op 1 met de doelman trapt hij bij Everton altijd binnen, alleen met een Wilmots lukt dat niet, hij kan Lukaku geen vertrouwen geven, en daar ligt denk ik het probleem...

verder was het een aardige match. Ik had ook wel graag Batshuayi zien spelen maar het is nu zo...

Ik weet niet hoor. Lukaku heeft wel zijn statistieken mee voor een club als Everton maar daar vind ik zijn spel toch ook niet echt hoogstaand.

Hij heeft wel eens wat uitschieters maar ik verwacht toch meer van hem gezien zijn talent en al ervaring op zijn 22ste. Een echte topspits op je 22ste, het zijn er echter weinigen gegeven.

In dit systeem past Lukaku gewoon niet en dat valt telkens op.

Zijn controles zijn dramatisch, zijn positiespel is niet goed en het samenspel vind ik ook niet top.

In dit systeem moet je iemand hebben waar de snelle flanken en je nummer 10 een aanspeelpunt hebben om de bal bij te houden/te kaatsen.

Of optie 2 een spits zoals Origi of Michy die een betere techniek heeft om zelf een actie te maken en snel te spelen.

Speel je tegen teams die moeten komen en je lekker kan counteren, dan is Lukaku bruikbaar maar anders...

Ook al is Benteke niet beter en kon die mens domme dingen doen, toch zie ik in hem een beter profiel dan Lukaku.

Een Depoitre zie ik gewoon graag spelen, alleen jammer dat die al 26 is. Een beetje Luca Toni van België, hopelijk kan hij snel weg uit Gent en kan hij toch nog een paar stappen zetten. Origi en Michy hebben veel talent maar die eerste moet gewoon spelen en Michy heeft laten zien dat hij het kan bij Marseille.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stoor mij enorm aan het gebrek aan diepgang bij de Rode Duivels.

Everton wil ook dominant voetbal spelen, maar indien de mogelijkheid er is sturen ze Lukaku of iemand anders ook wel eens diep.

Dat gebeurt bij ons zelden of nooit.

Ik vond hem goed spelen eerlijk gezegd. Enkel de afwerking was niet goed, maar dat kon je ook zeggen van De Bruyne en Mertens die voor open doel naast shotte.

Trouwens, ik zag Depoitre tegen Andorra nauwelijks een bal goed controleren, maar nadien hoor je dan dat het aan de kwaliteit van de passes lag. Als Lukaku één keer de bal laat wegspringen, dan wordt daar snel van gemaakt dat hij nooit een bal kan controleren.

Lukaku zal gewoon nooit goed kunnen doen voor een groot deel van de publieke opinie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukaku zat wel al in de eerste ploeg van Anderlecht te voetballen een jaar of 5-6 geleden op zijn 16-17e, en had een toptransfer naar Chelsea afgedwongen. Depoitre speelde 3 jaar geleden nog in derde klasse. Dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat er van Lukaku meer verwacht wordt dan van Depoitre.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarmee past Lukaku dus niet in het systeem van de Rode Duivels...

Depoitre zit dan ook niet aan het niveau van Lukaku. Niemand zegt dat Depoitre beter is dan Lukaku maar is wel beter met zijn rug naar de goal.

Was die man zijn eerste cap en speelt maar bij Gent.

Lukaku zit al al zijn 40ste cap en heeft al meer ervaring in een betere competitie. Is het dan in godsnaam niet normaal dat we hem strenger beoordelen?

Ik zeg niet dat Lukaku een slechte spits is maar bij de Rode Duivels heeft hij nog niet veel laten zien hoor.

Lukaku was toch echt niet goed tegen Israel... Ik kan een paar fases aanhalen waar hij toch beter moest doen.

Mertens en De Bruyne misten een grote kans maar die compenseren dat wel met andere kwaliteiten en speelden wel een dijk van een match...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scoort Lukaku één van die kansen, die hij normaal wel scoort, dan is hij de held van de natie. Relatief dat voetbal :).

Ik was eerst geen fan van Lukaku, waarschijnlijk het paars die niet goed bij het kleur van zijn ogen past, maar ik vind hem een echte goeie spits geworden bij Everton. Een beer van een vent met een duidelijke missie: scoren. Als dat niet lukt dan mag je streng zijn. Is het enigste waarvoor hij op het veld staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scoort Lukaku één van die kansen, die hij normaal wel scoort, dan is hij de held van de natie. Relatief dat voetbal :).

Ik was eerst geen fan van Lukaku, waarschijnlijk het paars die niet goed bij het kleur van zijn ogen past, maar ik vind hem een echte goeie spits geworden bij Everton. Een beer van een vent met een duidelijke missie: scoren. Als dat niet lukt dan mag je streng zijn. Is het enigste waarvoor hij op het veld staat.

Waarom zou hij een held zijn als hij tegen Israel scoort begot :)? Dat hij zijn kans had afgemaakt tegen Argentinië ja! :D

Tegen Kroatië werd hij op zijn kwaliteiten uitgespeeld en diep gestuurd, tegen USA vantzelfde en dan zie je dat hij het kan.

Maar nogmaals.... België speelt zo niet en hun tegenstanders weten hoe ze België moeten opvangen.

Een spits is soms meer dan alleen goals maken hoor. Het afhaken op het juiste moment, je looplijnen, torinstinct, ...

Je zegt het zelf 'bij Everton'. Bij Everton scoort hij, dus denken de mensen, hij zal wel goed zijn! Maar ik heb al veel matchen gezien die dramatisch waren voor hem.

Everton is geen internationaal voetbal, is geen EK, is geen WK, is geen CL.... Zo ken ik nog wel spitsen die vaak scoren.

Soit, mijn mening is gewoon dat Lukaku op dit moment te weinig brengt voor de RD en zolang dit systeem er staat zal dat ook zo blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scoort Lukaku één van die kansen, die hij normaal wel scoort, dan is hij de held van de natie. Relatief dat voetbal :).

Ik was eerst geen fan van Lukaku, waarschijnlijk het paars die niet goed bij het kleur van zijn ogen past, maar ik vind hem een echte goeie spits geworden bij Everton. Een beer van een vent met een duidelijke missie: scoren. Als dat niet lukt dan mag je streng zijn. Is het enigste waarvoor hij op het veld staat.

Waarom zou hij een held zijn als hij tegen Israel scoort begot :)? Dat hij zijn kans had afgemaakt tegen Argentinië ja! :D

Tegen Kroatië werd hij op zijn kwaliteiten uitgespeeld en diep gestuurd, tegen USA vantzelfde en dan zie je dat hij het kan.

Maar nogmaals.... België speelt zo niet en hun tegenstanders weten hoe ze België moeten opvangen.

Een spits is soms meer dan alleen goals maken hoor. Het afhaken op het juiste moment, je looplijnen, torinstinct, ...

Je zegt het zelf 'bij Everton'. Bij Everton scoort hij, dus denken de mensen, hij zal wel goed zijn! Maar ik heb al veel matchen gezien die dramatisch waren voor hem.

Everton is geen internationaal voetbal, is geen EK, is geen WK, is geen CL.... Zo ken ik nog wel spitsen die vaak scoren.

Soit, mijn mening is gewoon dat Lukaku op dit moment te weinig brengt voor de RD en zolang dit systeem er staat zal dat ook zo blijven.

Ik ben deels akkoord dat Lukaku te weinig brengt, deels moet hij beter kunnen, maar deels is het zoals je zegt gelinkt aan het systeem en vooral de aanvoer . #WilmotsBuiten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...