Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie
Jammer van Michy.

Maar Ciman is er al niet meer bij, ondanks de vele blessures in de verdediging. geweldig nieuws.

Ciman is zelf geblesseerd geloof ik.

Ik denk vooral dat hij geschorst is in de MLS (of was) maar verder weet ik niet.

Ik ben het niet eens met het oproepen van Origi. Ik las dat dekeuzemakkelijk was want michy zat net zoals zijn ploeg niet in vorm, maar Origi speelt zelfs niet...

Daarnaast vind ik het jammer dat Januzaj niet is opgeroepen, die jongen heeft nu hij meer speelt altijd zijn plaats vind ik.

Ook Kums ben ik het niet over eens. Pas op ik denk dat hij het zeer goed doet in België, maar voor de nationale ploeg??? Ik heb mijn bedenkingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Ik neem Batshuayi niet mee omdat hij niet in vorm is"

PSG-OM 0-1 Michy Batshuayi

laatste 4 matchen van OM 3 doelpunten van Michy

nu hebben we toch ontegensprekelijk bewijs dat hij niet weet wat hij doet?

Scout hij eigenlijk in Frankrijk? Of mogen we maar 5 niet Premier League spelers meenemen ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Ik neem Batshuayi niet mee omdat hij niet in vorm is"

PSG-OM 0-1 Michy Batshuayi

laatste 4 matchen van OM 3 doelpunten van Michy

nu hebben we toch ontegensprekelijk bewijs dat hij niet weet wat hij doet?

Scout hij eigenlijk in Frankrijk? Of mogen we maar 5 niet Premier League spelers meenemen ofzo?

Dat bewijst echt totaal niets. Heb je hem al eens zien spelen? Zo denderend vind ik dat niet de laatste weken... Los van die paar goals..

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Ik neem Batshuayi niet mee omdat hij niet in vorm is"

PSG-OM 0-1 Michy Batshuayi

laatste 4 matchen van OM 3 doelpunten van Michy

nu hebben we toch ontegensprekelijk bewijs dat hij niet weet wat hij doet?

Scout hij eigenlijk in Frankrijk? Of mogen we maar 5 niet Premier League spelers meenemen ofzo?

Dat bewijst echt totaal niets. Heb je hem al eens zien spelen? Zo denderend vind ik dat niet de laatste weken... Los van die paar goals..

maar hij scoort ze wel, Origi speelt zelfs niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jordan Lukaku en Thomas Meunier staan dicht bij een basisplaats tegen Andorra. Door een resem geblesseerden krijgen ze bijna zeker hun kans. En dus werd er in België al volop gedroomd: eindelijk gaan we aanvallende backs te zien krijgen. Maar Wilmots tempert de verwachtingen.

Lukaku en Meunier zijn erg belangrijk bij respectievelijk Oostende en Club Brugge, omdat ze ook aanvallend heel wat bijbrengen. De rushes van Lukaku zijn gevreesd, de voorzetten van Meunier vaak succulent.

Zeker tegen Andorra kan zoiets een meerwaarde zijn. De gevreesde flanken (Mertens en Hazard) die naar binnen snijden, Meunier en/of Lukaku die er overheen dansen en zo ons een wervelende zege bezorgen.

Maar niets is minder waar: "Wat ze bij hun ploeg doen, dat interesseert me niet. Hier moeten we ze afremmen: ze moeten in positie blijven staan", aldus Wilmots over zijn backs.

"Ik wil geen oprukkende spelers als ze daardoor ruimte weggeven. Bij de Rode Duivels is hun taak het verdedigen", klinkt het.

:?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Told you....

Misschien ben ik wel zo dom om te denken dat het gewoon een schijnbeweging is om de van Andorra op een verkeerd been te zetten.

Rushes everywhere morgen!

Het ergste van al is dat er met Borkelmans iemand op de bank zit, die dat zo graag deed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat denken jullie van Depoitre in de spits? Ik weet niet hoe de interne communicatie verlopen is, maar ik voel dit aan als een belediging voor Lukaku. Spitsen moeten vertrouwen krijgen en door voortdurend te wisselen tussen Benteke/Origi/Lukaku was er geen van de drie bij wie dat lukte. Nu leek Lukaku mij de logische keuze (zeker omdat hij ook goed bezig is bij Everton) om er tegen Andorra enkele binnen te shotten waardoor hij misschien vertrokken is. Om dan te horen dat "topper' Depoitre als nieuwkomer onmiddellijk een basisplaats krijgt?

Nu gaat die er misschien wel een paar binnen shotten om dan de nieuwe Origi te worden zeker? Die heeft nl. ook chance dat hij op het WK die goal maakt, anders kwam hij volgens mij nog niet aan de enkels van Benteke/Lukaku.

En waarom tegen f*cking Andorra niet met 2 spitsen starten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Depoitre is beter met zijn rug naar de goal, is meer een benteke dan lukaku is. Omdat wilmots vertikt om zijn systeem aan te passen , is het al beter dat depoitre speelt.

Depoitre zou in theorie meer ruimte moeten creëren voor de flanken en kunnen kaatsen met een versie Kums tot de derde. Daar zal Wilmots wel op hopen zeker?

Daarbij is het op kunstgras en laten we eerlijk zijn, lukaku is nu niet de meest technische speler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...