Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Ik vond dat we een zeer goeie match speelden en iedereen speelde goed wat mij betreft. Ook Wistel vond ik een goeie wedstrijd spelen met meer passes vooruit dan we van hem gewoon zijn.
Boyata had niet veel te doen, maar wat hij moest doen deed hij wat mij betreft ook goed, behalve die ene keer dat hij daar naast de bal trapte :tmi:

We moeten natuurlijk ook gewoon durven toegeven dat we 4 centrale verdedigers hebben op een wereldniveau, maar waarvan er 2 blessuregevoelig zijn. Het kan niet zijn dat wat daarachter volgt even sterk is, belangrijk is dat deze jongens nu ervaring kunnen opdoen van de wereldtoppers die er wel zijn en zo zelf dan stappen te kunnen zetten in de toekomst.
Dat City Boyata niet wil verkopen maar enkel wil verhuren wil toch zeggen dat een topclub, die koopt wat ze willen, hem toch ook niet volledig opgeven.

 

Lukaku vond ik de eerste helft minder spelen, veel slechte controles en veel te vaak buitenspel, maar hij scoort 2x en geeft een assist dus kan je niet zeggen dat hij slecht was.. Hij is in de match gegroeid.
Hazard speelde inderdaad weer fenomenaal. Wat een WK moet die man gaan spelen, toch? 

Ook De Bruyne groeide terug naar zijn betere niveau vond ik. Veel goeie dingen te zien, en vooral zeer goed hoekschoppen gezien van hem. Jammer dat er geen enkele binnengekopt werd, wat zowel Vertonghen als Boyata kregen daar mijn inziens toch een goeie kans op.

 

Natuurlijk, tegen mindere ploegen doen we het doorgaans wel heel goed. De vraag is wat we gaan doen als we nu eindelijk eens degelijk tot goeie tegenstanders tegenkrijgen, maar voetbal is nog altijd een goal meer scoren als je tegenstander dus als we er 5 binnenkrijgen van Neymar moet Hazard er maar voor zorgen dat wij er 6 maken zeker? :)

 

Trouwens ook goed dat hij Batshuayi eens naast Lukaku probeerde voor enige tijd. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Pica zei:

Eerste 5 minuten krijgen ze toch twee echte kansen waarvan er één lekker binnengaat :D

 

Het is mijn indruk dat Toby matchritme mist ook.

 

Voor de rest wereldse Hazard :)

 

Op het EK vond ik Hazard ook de beste Belg.

Hazard krijgt veel kritiek maar heeft nog altijd het meeste talent van heel de selectie.

Het is nu of nooit voor hem om te bewijzen wat voor een speler hij echt is, de sleutel ligt in zijn handen om matchen open te breken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Iker zei:

 

Op het EK vond ik Hazard ook de beste Belg.

Hazard krijgt veel kritiek maar heeft nog altijd het meeste talent van heel de selectie.

Het is nu of nooit voor hem om te bewijzen wat voor een speler hij echt is, de sleutel ligt in zijn handen om matchen open te breken.

idd, maar hij heeft een minder, maar vooral ook een frustrerend seizoen gekend bij Chelsea, waar hij ook meer dan dat hem lief was alleen in de spits moest opdraven. 

Hij heeft zich idd eenigzinds gespaard hiervoor, ook omdat die mogelijkheid er bij chelsea was naar het einde van het seizoen toe. 

20 minuten geleden, Pica zei:

Eerste 5 minuten krijgen ze toch twee echte kansen waarvan er één lekker binnengaat :D

 

Het is mijn indruk dat Toby matchritme mist ook.

 

Voor de rest wereldse Hazard :)

idd, dat gevoel had ik hier en daar ook wel, maar als je de 3 eerste wedstrijden speelt zal dat al wel beter zijn lijkt me. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, grieksken zei:

idd, maar hij heeft een minder, maar vooral ook een frustrerend seizoen gekend bij Chelsea, waar hij ook meer dan dat hem lief was alleen in de spits moest opdraven. 

Hij heeft zich idd eenigzinds gespaard hiervoor, ook omdat die mogelijkheid er bij chelsea was naar het einde van het seizoen toe. 

idd, dat gevoel had ik hier en daar ook wel, maar als je de 3 eerste wedstrijden speelt zal dat al wel beter zijn lijkt me. 

 

 

Wie was bij Chelsea niet shit? Dat is en blijft een shitteam :D .

Het is voor Hazard persoonlijk ook goed als hij is kan toveren, zodat hij kan vertrekken en zijn transfer naar Spanje realiseren.

Naar Chelsea gaan is gewoon een foute sportieve keuze geweest imo.

 

Zet Hazard bij een voetballend team en die speelt alles kapot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht wel meer van De Bruyne persoonlijk op het WK ivm het EK. Hazard is dan misschien werelds, De Bruyne kan dat zeker ook. 

 

Alleen stopt het voor mij daar. Onze flanken zijn niet top, onze verdedigers wisselvallig, Witsel no comment. Das ons defensief blok dat voor mij te pakken is door heel veel ploegen é

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Brechtovic zei:

We hebben ook een wereldtopper in doel.

Gaan we soms nogal lichtjes over imo.

Idd, lijkt me ook.
Ook Alderweirld, gewild door heel wat grote ploegen is een echte topper en als kompany fit is blijft hij toch ook topper. Vertonghen vind ik idd wel wisselvallig. 
Meunier daarentegen vind ik dan weer wel goed gegroeid en laat zien dat hij toch zijn mannetje afkan. Wat als dat mannetje Neymar is, dat is weer een andere vraag.
Carrasco vind ik wel tekort komen, zeker in defensief opzicht (positiespel bij balverlies,...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, grieksken zei:

Idd, lijkt me ook.
Ook Alderweirld, gewild door heel wat grote ploegen is een echte topper en als kompany fit is blijft hij toch ook topper. Vertonghen vind ik idd wel wisselvallig. 
Meunier daarentegen vind ik dan weer wel goed gegroeid en laat zien dat hij toch zijn mannetje afkan. Wat als dat mannetje Neymar is, dat is weer een andere vraag.
Carrasco vind ik wel tekort komen, zeker in defensief opzicht (positiespel bij balverlies,...)

 

Carrasco is wat te ijverig in aanvallend opzicht, maar dat lijkt me logisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Pica zei:

Ik verwacht wel meer van De Bruyne persoonlijk op het WK ivm het EK. Hazard is dan misschien werelds, De Bruyne kan dat zeker ook. 

 

Als je ziet met welk gemak hij die pre-assist naar Carrasco geeft... Laat hem er zo een paar geven op het WK en je hebt al enkele doelkansen op maat :smirk:

 

1 uur geleden, grieksken zei:

Wat als dat mannetje Neymar is, dat is weer een andere vraag.

 

Dat kan je van bijna elk land gaan zeggen. Neymar is een wereldspits, die is bijna door niemand af te stoppen. We moeten ons daar dus niet te snel tekort doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
On 5-10-2018 at 14:42, Pica zei:

Vind ik ook eigenlijk, al vind ik 4 doelmannen wel  nog altijd veel :P

 

Gaat ge u daar iedere keer aan blijven storen :happy: Is standaard zo bij Martinez. Liever een 8ste verdediger? Een 10de middenvelder? Een 7de aanvaller? Is sowieso in elk compartiment overkill bij zo een ruime selectie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Superjef zei:

 

Gaat ge u daar iedere keer aan blijven storen :happy: Is standaard zo bij Martinez. Liever een 8ste verdediger? Een 10de middenvelder? Een 7de aanvaller? Is sowieso in elk compartiment overkill bij zo een ruime selectie...

 

Ik had gedacht dat nu Sels niet meer bij de mauve zat, dat het me niet meer ging storen, maar blijkbaar was het dat toch niet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Superjef zei:

 

Gaat ge u daar iedere keer aan blijven storen :happy: Is standaard zo bij Martinez. Liever een 8ste verdediger? Een 10de middenvelder? Een 7de aanvaller? Is sowieso in elk compartiment overkill bij zo een ruime selectie...

 

Ja... ik heb liever dat hij een ruwe diamant meeneemt om te leren van deze groep nu het nog kan. Wat is de kans dat Courtois als Simon als Casteels uitvallen....

 

Nu kan je nog leren van Kompany en co... ik zou het schitterend vinden mocht bvb een Openda of iet in die aard mee mag, gewoon voor de ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Iker zei:

 

Ja... ik heb liever dat hij een ruwe diamant meeneemt om te leren van deze groep nu het nog kan. Wat is de kans dat Courtois als Simon als Casteels uitvallen....

 

Nu kan je nog leren van Kompany en co... ik zou het schitterend vinden mocht bvb een Openda of iet in die aard mee mag, gewoon voor de ervaring.

 

Dat die ruwe diamanten zich eerst maar bewijzen bij hun club en bij de beloften. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...