Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Als je geen (of een slecht) systeem hebt dan kan je niet verwachten dat speler x, y ,z goed gaan spelen. Dan maken namen ook niks meer uit.

Ik was fan van Wilmots tot aan het WK, de euforie van het behalen ervan stond in schril contrast met het niveau, maar als je na al die jaren terug naar een groot toernooi mag, dan doet dat iets met een mens :).

De individuele kwaliteit van deze spelersgroep is voor mij ongezien voor een landje zoals het onze. We hebben een kern die kan meten met die van Engeland, Frankrijk, Italië,... namen die normaal altijd boven ons staan.

Dan wil je uit deze groep alles uithalen wat er valt uit te halen. Meedoen daar bovenaan met die landen voor die titel. Zolang Wilmots aan het roer staat, zal het er niet van komen vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wilmots heeft er gewoon een goed geheel van gemaakt met zijn motivatie en karakter. Dat is zijn verdienste. De laatste tijd stel ik mij de stelling ook in vraag.

Daar stopt het dan ook meteen. Ik ben de WK-kwalificaties gaan zien en dat waren echt draken van wedstrijden. Nu 2-3 jaar later + een WK denk je dat er een stijgende lijn in hun spel zou zitten maar niets in minder waar. Het trekt nog altijd op niets, creëren nauwelijks kansen, geen diepgang, geen snelheid.

Wij hebben de spelers ervoor maar geen coach die weet hoe hij zijn spelers moet gebruiken. Onze matchen worden gewoon gewonnen door individuele kwaliteiten, niet door uitgespeelde kansen. Onaanvaardbaar voor mij als je spelers hebt die speler van het jaar worden in Duitsland en Engeland.

Origi kan wel potentieel hebben maar speelt 0,0 bij Liverpool, heeft geen matchritme. Terwijl je net Michy hebt, die juist het tegenovergestelde doet.

Ik profileer ons niet met Duitsland ofzo maar wij kunnen en moeten beter. Zet tegen ons een team met een organisatie of een beetje defensief vermogen en we komen nergens, omdat wij gewoon geen kansen creëren door Wilmots zijn achterhaalde tactiek. Dat was zo tegen Argentinië, maar ook zo tegen Wales en zelfs Cyprus. Tegen Frankrijk lukt het wel maar die mannen hun organisatie was nog erger dan die van Holland.

Neen, veel respect voor Wilmots als speler maar als coach is hij een dikke 0.

En die zinnetjes dat we toch winnen en naar het EK gaan, dat is BS voor mij. Ik wil voetbal zien, ik wil mooi voetbal zien maar dat heb ik bij deze lichting nog maar zelden gezien terwijl wij daar toch kwaliteit voor hebben. Wij kunnen gewoon beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu vraag ik me ECHT WAAR af waarom ge Origi onder de rust brengt? en dan nog voor benteke....

ik snap er nix van...

Origi is een meer wendbare spits en heeft meer snelheid in de benen dan de stevige mannen als Lukaku en Benteke.

In mijn ogen had hij beter gewoon met Origi begonnen, want elke keer dat hij met Hazard op het veld staat dan vinden die elkaar wel.

Plus Origi ziet echt goed hoe hij moet lopen en waar hij moet staan of toch beter als de twee andere spitsen.

Nu dat is mijn mening hé Grieksken ;-) (en een grote kenner ben ik niet haha)

We hadden eigenlijk niet mogen winnen, langs de andere kant ben ik gewoon blij dat we gewonnen hebben.

De magie van zo een EK, zo dicht bij de deur... Het zou zuur zijn moesten we het compleet missen.

Ik had de voorkeur gegeven aan Michy dan... die is ook wenbaar en al dat... enfin, de kalmte is al wat terug bij mij ondertussen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Dit alles in een potje....

Waar is Michy? Waarom verkies je in hemelsnaam Origi boven hem?

Gillet voor Casteels

Bakkali? 1 match goed spelen en alle zorgen zijn vergeten? Had dan Lestienne of Januzaj in zijn plaats opgeroepen, die is tenminste op niveau de laatste tijd.

Cavanda? Really? De Laet verdient dit meer dan Cavanda.

J. Lukaku laat ik nog in het midden omdat op links niet echt veel materiaal beschikbaar is, De Bock is het ook niet waard :D

De rest was logisch en te verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit alles in een potje....

Waar is Michy? Waarom verkies je in hemelsnaam Origi boven hem?

Gillet voor Casteels

Bakkali? 1 match goed spelen en alle zorgen zijn vergeten? Had dan Lestienne of Januzaj in zijn plaats opgeroepen, die is tenminste op niveau de laatste tijd.

Cavanda? Really? De Laet verdient dit meer dan Cavanda.

J. Lukaku laat ik nog in het midden omdat op links niet echt veel materiaal beschikbaar is, De Bock is het ook niet waard :D

De rest was logisch en te verwachten.

Michy mis ik ook wel; geen idee waarom Origi hierbij zit.

Gillet of Casteels.. Om op de bank te zitten maakt dat weinig uit.

Bakkali speelt toch al meer dan 1 goeie match bij Valencia, Lestienne is ook wel sterk bezig. Januzaj daarentegen verwarmt meer de bank en de tribune dan hij speelt.

Cavanda kan ik niet beoordelen aangezien ik geen Italiaans voetbal volg, maar ik ben al blij dat hij voor een echte flankverdediger kiest ipv een centrale die dan op rechts gedropt wordt.

Op links is idd weinig voorhanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit alles in een potje....

Waar is Michy? Waarom verkies je in hemelsnaam Origi boven hem?

Gillet voor Casteels

Bakkali? 1 match goed spelen en alle zorgen zijn vergeten? Had dan Lestienne of Januzaj in zijn plaats opgeroepen, die is tenminste op niveau de laatste tijd.

Cavanda? Really? De Laet verdient dit meer dan Cavanda.

J. Lukaku laat ik nog in het midden omdat op links niet echt veel materiaal beschikbaar is, De Bock is het ook niet waard :D

De rest was logisch en te verwachten.

Michy mis ik ook wel.

Gillet of Casteels.. Om op de bank te zitten maakt dat weinig uit.

Bakkali speelt toch al meer dan 1 goeie match bij Valencia, Lestienne is ook wel sterk bezig. Januzaj daarentegen verwarmt meer de bank en de tribune dan hij speelt.

Cavanda kan ik niet beoordelen aangezien ik geen Italiaans voetbal volg, maar ik ben al blij dat hij voor een echte flankverdediger kiest ipv een centrale die dan op rechts gedropt wordt.

Op links is idd weinig voorhanden.

Gillet of Casteels maakt voor mij zeker uit. Waarom iemand van die leeftijd op de bank gebruiken. Dan kan je beter Casteels gebruiken zodat hij de beleving en ervaring meekrijgt. Dit voor de toekomst.

Bakkali, 2 matchen dan? ;) Ik vind niet dat je hem had moeten oproepen na heel zijn historie van het afgelopen jaar.

Laat die maar wat werken voor zijn prestaties. Januzaj was gisteren anders sterk voor Dortmund, ik zie in hem meer dan Bakkali.

Cavanda vind ik maar niks, liever De Laet.

Waarschijnlijk zal Toby wel naast Vertonghen post vatten zeker met Meunier op rechts.

Nu, is ook maar supporterspraat en zeveren om te zeveren want spelen zullen die mannen toch niet en Wilmots kan toch niks goed doen voor mij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...