Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Rhand zei:

Belgie heeft het geld niet om te oefenen tegen Brazilie/Argentinie/etc.

Werd vorig jaar gezegd door een woordvoerder van de Bond, of de voorzitter, of wie het ook was. Kost effectief een miljoen euro of meer, om tegen zo'n landen te oefenen.

 

Akkoord maar dan zou ik is polsen bij de spelers om hun winstpremies af te staan. Nu geeft een kompany ook alles aan een goed doel. Nu soit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie
3 uren geleden, Pica zei:

 

Het oefenen tegen S-A is voor het geld, denk dat er daar weinig anders uit te halen valt. Ook één match ipv twee vind ik markant.

Op zich niet slecht dat de bondscoach rekening houdt met de vermoeide spelers, maar plan twee matchen en laat de mannen die niet veel spelen aan de bak komen.

 

De verhalen die naar buiten komen, zijn vergelijkbaar met die van na/tijdens het EK. Het is duidelijk dat er een paar karakters in de ploeg zitten en dat de bondscoach deze niet onder controle heeft. Voor mij is dat een gebrek aan respect, niet meer en niet minder. Zoiets is natuurlijk problematisch, want wat deze groep nodig heeft in mijn ogen is een sterke, ferme hand die ze pusht naar de hoogte waar ze denken dat ze al zijn.

 

Ik mis precies een plan om te knallen op het WK. Er wordt veel geschreven over 'het systeem', maar dat is al achterhaald door (met alle respect) Japan. Dus komen we drie maanden later met een verhaal over 'tactische flexibiliteit'. Zo is het altijd wat, als je niet wint. Daar wringt het schoentje beetje en een overwinning tegen een topland zou veel mensen doen geloven in iets meer.

 

Het gebrek daaraan is voor mij een gebrek aan voeling met de 'belgische' supporters, spelers en pers. We kunnen nu wel zeggen dat Lombaerts dit seizoen niet op niveau was, maar er was op zich geen reden om de meest standvastige verdediger plots niet meer te selecteren. Idem met het Naingolan verhaal. De 'buzz' rond overwinning tegen een topland kan je ook van ver zien aankomen, maar hij blijkbaar niet.

 

Op zich voor mij allemaal geen probleem, ik verlang meer naar de PO's dan naar het WK. Verschil in intensiteit van supporteren, maar zelfs al volg je het maar van ver, dan zie je toch een patroon verschijnen. Ik denk dat zijn wens om toch te blijven na het WK ook aantoont dat er niemand zit te wachten op Martinez :D .

 

Als je twee matchen plant om dan met een halve b-ploeg te spelen gaat er ook weer commentaar komen door mensen die het overbodig vinden, geen meerwaarde, ... + je leert er als ploeg/bondscoach ook weinig uit.

 

Je spreekt over een sterke hand, maar als Martinez Radja een keer niet meeneemt omdat die zich niet voorbeeldig gedraagt, is voor sommigen al het kot te klein?

 

Over de keuze van de tegenstanders: ik weet niet in welke mate de bondscoach daar veel inspraak in heeft? Ik veronderstel dat hij ook wel tegen Brazilië zou willen spelen maar dat dit gewoon boven zijn hoofd gebeurt?

 

Die laatste zin snap ik niet helemaal?

 

1 uur geleden, Iker zei:

 

Akkoord maar dan zou ik is polsen bij de spelers om hun winstpremies af te staan. Nu geeft een kompany ook alles aan een goed doel. Nu soit

 

Zou me een rare zet lijken. Voor Kompany gaat zijn winstpremie nu zoals je zelf zegt naar een goed doel. In jouw voorstel zouden de spelers eigenlijk moeten 'betalen' om zelf tegen een fatsoenlijkere ploeg te mogen spelen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Superjef zei:

 

Als je twee matchen plant om dan met een halve b-ploeg te spelen gaat er ook weer commentaar komen door mensen die het overbodig vinden, geen meerwaarde, ... + je leert er als ploeg/bondscoach ook weinig uit.

 

Je spreekt over een sterke hand, maar als Martinez Radja een keer niet meeneemt omdat die zich niet voorbeeldig gedraagt, is voor sommigen al het kot te klein?

 

Over de keuze van de tegenstanders: ik weet niet in welke mate de bondscoach daar veel inspraak in heeft? Ik veronderstel dat hij ook wel tegen Brazilië zou willen spelen maar dat dit gewoon boven zijn hoofd gebeurt?

 

Die laatste zin snap ik niet helemaal?

 

 

Zou me een rare zet lijken. Voor Kompany gaat zijn winstpremie nu zoals je zelf zegt naar een goed doel. In jouw voorstel zouden de spelers eigenlijk moeten 'betalen' om zelf tegen een fatsoenlijkere ploeg te mogen spelen? 

 

 

Ik heb niet willen insinueren dat ze twee matchen met B elftal afwerken. Ideale wereld scenario speel je twee matchen, één tegen een tegenstander van formaat met je 'A' ploeg.

Tweede match is van mijn part tegen Oezbekistan, maar geef je de mannen die minder spelen wedstrijdritme en de mannen die er recent bijgekomen zijn, een match om zich de manier van spelen eigen te maken.

 

Dat de prijs een probleem is, kan ik ergens begrijpen (al is het de eerste keer dat ik hierover lees), maar zou niet onoverkomelijk mogen zijn. Ze hebben maanden gepalaverd over winstpremies, dan verwerk je dat daar in. Punt.

 

"Voorbeeldig" gedrag is dan ook een zeer vaag begrip. Was keer paar minuten te laat en smoort een sigaret op tijd en stond. Ik vind zoiets niet ok, maar hiermee toont hij geen gebrek aan respect ten opzichte van de bondscoach. Ik zie 3-4 spelers in deze groep als absolute topspelers en 2 daarvan gaan doodleuk in de pers gaan zeggen dat je je werk niet goed doet. Dat is een gebrek aan respect.

 

In verband met het Radja verhaal kon je dat (de bondscoach zijnde) ook gewoon gebruikt hebben om respect af te dwingen, maar neen, hij draait in cirkels rond en verandert het verhaal bij iedere nieuwe persconferentie. Toont ook niet direct daadkracht dan.

 

De laatste zin ging trouwens over het feit dat desondanks de vele ontslagen in de PL onze bondscoach precies niet op één van de lijstjes stond (met uitzondering van 1 club dacht ik). Dan is de timing wel heel goed om te laten weten dat je na het WK toch nog zou doorgaan ("omdat je je goed voelt"). Is van niets beter kunnen krijgen peisk :P

 

Als ik mezelf zo nalees kom ik wel heel negatief over rond de bondscoach en dat is niet perse de bedoeling. Ik stel me wel vragen bij sommige dingen, dat sowieso wel, maar er zijn ook kanttekeningen te maken:

 

1) er is een systeem, dat systeem werkt nog niet zo goed tegen betere tegenstanders, maar daar zou deze periode en de stage voor het WK moeten voor dienen. Hence ook de kritiek op het één match die tot niets dient. Een systeem is beter dan geen systeem onder wilmots.


2) het is niet evident om de groep "vrienden" die marcske achtergelaten heeft om te vormen naar een groep met grinta. Ik begrijp dat wel. Ik verwacht wel beter

 

3) de bond is een gedrocht van een organisatie die niet gemakkelijk is om mee te werken. Als bondscoach heb je maar een aantal zaken in de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Pica zei:

 

 

Ik heb niet willen insinueren dat ze twee matchen met B elftal afwerken. Ideale wereld scenario speel je twee matchen, één tegen een tegenstander van formaat met je 'A' ploeg.

Tweede match is van mij tegen Oezbekistan, maar geef je de mannen die minder spelen wedstrijdritme en de mannen die er recent bijgekomen zijn, een match om zich de manier van spelen eigen te maken.

 

Dat de prijs een probleem is, kan ik ergens begrijpen (al is het de eerste keer dat ik hierover lees), maar zou niet onoverkomelijk mogen zijn. Ze hebben maanden gepalaverd over winstpremies, dan verwerk je daar dat in. Punt.

 

"Voorbeeldig" gedrag is dan ook een zeer vaag begrip. Was keer paar minuten te laat en smoort een sigaret op tijd en stond. Ik vind zoiets niet ok, maar hiermee toont hij geen gebrek aan respect ten opzichte van de bondscoach. Ik zie 3-4 spelers in deze groep als absolute topspelers en 2 daarvan gaan doodleuk in de pers gaan zeggen dat je je werk niet goed doet. Dat is een gebrek aan respect.

 

In verband met het Radja verhaal kon je dat (de bondscoach zijnde) ook gewoon gebruikt hebben om respect af te dwingen, maar neen, hij draait in cirkels rond en verandert het verhaal bij iedere nieuwe persconferentie. Toont ook niet direct daadkracht dan.

 

De laatste zin ging trouwens over het feit dat desondanks de vele ontslagen in de PL onze bondscoach precies niet op één van de lijstjes stond (met uitzondering van 1 club dacht ik). Dan is de timing wel heel goed om te laten weten dat je na het WK toch nog zou doorgaan ("omdat je je goed voelt"). Is van niets beter kunnen krijgen peisk :P

 

Als ik mezelf zo nalees kom ik wel heel negatief over rond de bondscoach en dat is niet perse de bedoeling. Ik stel me wel vragen bij sommige dingen, dat sowieso wel, maar er zijn ook kanttekeningen te maken:

 

1) er is een systeem, dat systeem werkt nog niet zo goed tegen betere tegenstanders, maar daar zou deze periode en de stage voor het WK moeten voor dienen. Hence ook de kritiek op het één match die tot niets dient. Een systeem is beter dan geen systeem onder wilmots.


2) het is niet evident om de groep "vrienden" die marcske achtergelaten heeft om te vormen naar een groep met grinta. Ik begrijp dat wel. Ik verwacht wel beter

 

3) de bond is een gedrocht van een organisatie die niet gemakkelijk is om mee te werken. Als bondscoach heb je maar een aantal zaken in de hand.

 

Van die twee matchen snapte ik wel, ik bedoel dan ook dat er op die tweede match al die commentaar gaat komen. En denk je echt dat die mannen uit zo een match veel gaan leren? Heb ik sterk mijn twijfels bij hoor...

 

Tgoh een vaag begrip, hangt er natuurlijk van af hoe de manager dat naar zijn spelers toe duidelijk gemaakt heeft. Er zijn in alle sectoren werkgevers waarbij je precies weet wat kan en wat niet (en wat de sancties zijn) terwijl er andere zijn die veel vager zijn. Welke houding Martinez daarin aanneemt, weet ik uiteraard niet. Te laat komen is rechtstreeks een order van een trainer negeren, terwijl uitlatingen in de pers toch altijd met een (dikke?) korrel zout moeten genomen worden. Je hebt uiteraard wel een punt dat Martinez gewoon had moeten zeggen hoe het zat, zonder dat potdraaien!

 

Ah ok, nu snap ik dat van volgend jaar. Och, ze hebben bij de bond toch al Preudhomme klaar staan, dus daar moeten we niet van wakker liggen :smirk:

 

Je drie kanttekeningen zijn de nagel op de kop :smirk:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Superjef zei:

 

Van die twee matchen snapte ik wel, ik bedoel dan ook dat er op die tweede match al die commentaar gaat komen. En denk je echt dat die mannen uit zo een match veel gaan leren? Heb ik sterk mijn twijfels bij hoor...

 

Tgoh een vaag begrip, hangt er natuurlijk van af hoe de manager dat naar zijn spelers toe duidelijk gemaakt heeft. Er zijn in alle sectoren werkgevers waarbij je precies weet wat kan en wat niet (en wat de sancties zijn) terwijl er andere zijn die veel vager zijn. Welke houding Martinez daarin aanneemt, weet ik uiteraard niet. Te laat komen is rechtstreeks een order van een trainer negeren, terwijl uitlatingen in de pers toch altijd met een (dikke?) korrel zout moeten genomen worden. Je hebt uiteraard wel een punt dat Martinez gewoon had moeten zeggen hoe het zat, zonder dat potdraaien!

 

Ah ok, nu snap ik dat van volgend jaar. Och, ze hebben bij de bond toch al Preudhomme klaar staan, dus daar moeten we niet van wakker liggen :smirk:

 

Je drie kanttekeningen zijn de nagel op de kop :smirk:

 

Als je over die tweede match goed communiceert, dan denk ik dat de kritiek ook wel zou meevallen. Communicatie is wel iets die vaker terugkomt als werkpunt voor de bondscoach. Het is niet dat hij niet met de pers spreekt, hij zegt gewoon altijd niets van waarde :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Superjef zei:

 

Zou me een rare zet lijken. Voor Kompany gaat zijn winstpremie nu zoals je zelf zegt naar een goed doel. In jouw voorstel zouden de spelers eigenlijk moeten 'betalen' om zelf tegen een fatsoenlijkere ploeg te mogen spelen? 

 

Wat is daar raar aan? 

Als ik op zo'n hoog niveau voetbal, wil ik het beste uit mijn carrière halen, je wordt alleen maar beter als je jezelf kan meten tegen de beste ter wereld.

Tegen Al Alli of Mehmet al boetskebas gaan we niet beter worden e. Als je tegen Duitsland mag spelen ga je 10x meer leren uit je systeem, spelers dan tegen SA of Egypte. 

Want de kans is groter dat je zo'n team gaat treffen op het WK.

 

De Kompany, Debruynes , Hazards verdienen op 1 week tijd een bedrag waar ik 50 levens voor nodig heb om dat bij elkaar te krijgen bij wijze van spreke.

Ik stel mij dan ook de vraag hoe erg het is om allemaal hun winstpremieke af te staan en dat zelf bij te storten voor een goed doel e.....

Maar ik zal zelf wel te simplistisch of te goedwillig zijn zeker....

 

Uiteraard mag dit Pro rata, ik doel niet op een Limbombe en consoorten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Iker zei:

 

Wat is daar raar aan? 

Als ik op zo'n hoog niveau voetbal, wil ik het beste uit mijn carrière halen, je wordt alleen maar beter als je jezelf kan meten tegen de beste ter wereld.

Tegen Al Alli of Mehmet al boetskebas gaan we niet beter worden e. Als je tegen Duitsland mag spelen ga je 10x meer leren uit je systeem, spelers dan tegen SA of Egypte. 

Want de kans is groter dat je zo'n team gaat treffen op het WK.

 

De Kompany, Debruynes , Hazards verdienen op 1 week tijd een bedrag waar ik 50 levens voor nodig heb om dat bij elkaar te krijgen bij wijze van spreke.

Ik stel mij dan ook de vraag hoe erg het is om allemaal hun winstpremieke af te staan en dat zelf bij te storten voor een goed doel e.....

Maar ik zal zelf wel te simplistisch of te goedwillig zijn zeker....

 

Uiteraard mag dit Pro rata, ik doel niet op een Limbombe en consoorten.

 

De meeste van hen spelen wekelijks tegen wereldtoppers, zowel in competitie als Europese cups. Die gaan dan toch echt niet gaan betalen om bijv. tegen Brazilië een oefenmatch te mogen spelen? Ik zeg niet dat het niet beter zou zijn, maar ik zie dat gewoon niet gebeuren.

 

Geld afstaan voor een goed doel is natuurlijk voor ieder zijn eigen rekening, los van hoeveel je verdient. De kwestie is eerder of je in dit geval van een goed doel kan spreken :smirk: 

Hoe zit het bovendien met de winstpremies bij de RD? Zijn die voor iedereen evenveel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Superjef zei:

 

De meeste van hen spelen wekelijks tegen wereldtoppers, zowel in competitie als Europese cups. Die gaan dan toch echt niet gaan betalen om bijv. tegen Brazilië een oefenmatch te mogen spelen? Ik zeg niet dat het niet beter zou zijn, maar ik zie dat gewoon niet gebeuren.

 

Geld afstaan voor een goed doel is natuurlijk voor ieder zijn eigen rekening, los van hoeveel je verdient. De kwestie is eerder of je in dit geval van een goed doel kan spreken :smirk: 

Hoe zit het bovendien met de winstpremies bij de RD? Zijn die voor iedereen evenveel?

 

Land is niet hetzelfde als club. Andere automatismen, systeem ,....

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Iker zei:

 

Land is niet hetzelfde als club. Andere automatismen, systeem ,....

 

I know, maar in dat opzicht is goed trainen denk ik veel belangrijker dan die ene match tegen een grootmacht? Vooral stilstaande fases, omschakeling en... weten wie waar mag spelen. Allemaal dingen die onder Wilmots ontbraken, waar bij Martinez al meer duidelijkheid is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Superjef zei:

 

I know, maar in dat opzicht is goed trainen denk ik veel belangrijker dan die ene match tegen een grootmacht? Vooral stilstaande fases, omschakeling en... weten wie waar mag spelen. Allemaal dingen die onder Wilmots ontbraken, waar bij Martinez al meer duidelijkheid is.

 

Hoe kun je leren uit fouten als de fouten niet tot uiting komen? Je kan pas iets oplossen of bijsturen als je de fouten ontdekt.

 

Waarom hebben we het moeilijk gehad tegen Argentinië en Italië? Juist ja

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Iker zei:

 

Hoe kun je leren uit fouten als de fouten niet tot uiting komen? Je kan pas iets oplossen of bijsturen als je de fouten ontdekt.

 

Waarom hebben we het moeilijk gehad tegen Argentinië en Italië? Juist ja

 

Oké, maar als nu kijkt naar de wedstrijden tegen Japan en Mexico, dan zie je toch ook al genoeg fouten om te weten waaraan gewerkt moet worden? Ik stel me gewoon de vraag of die ene (want meer gaan we zeker niet kunnen betalen :smirk:) topwedstrijd echt zoveel meer aan het licht zal brengen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Superjef zei:

 

Oké, maar als nu kijkt naar de wedstrijden tegen Japan en Mexico, dan zie je toch ook al genoeg fouten om te weten waaraan gewerkt moet worden? Ik stel me gewoon de vraag of die ene (want meer gaan we zeker niet kunnen betalen :smirk:) topwedstrijd echt zoveel meer aan het licht zal brengen?

 

Kijken hoe ver we staan is al 1 ding. Ik kan me voorstellen dat een match tegen Japan of Brazilië een andere motivatie, benadering geeft. Toplanden hebben meer mogelijkheden tot wissels , betere coaches = weer aanpassing van coach en spelers. Want zij zullen ingrepen doen die anderen niet doen op een hoger niveau.

 

Die Nations League is al een goede start voor betere matchen. 

 

Op clubniveau is het vergelijkbaar met bvb Barca VS Benfica. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Iker zei:

 

Kijken hoe ver we staan is al 1 ding. Ik kan me voorstellen dat een match tegen Japan of Brazilië een andere motivatie, benadering geeft. Toplanden hebben meer mogelijkheden tot wissels , betere coaches = weer aanpassing van coach en spelers. Want zij zullen ingrepen doen die anderen niet doen op een hoger niveau.

 

Die Nations League is al een goede start voor betere matchen. 

 

Op clubniveau is het vergelijkbaar met bvb Barca VS Benfica. 

 

Bwa, kdenk dat we toch hoger in te schatten zijn dan Benfica hoor :smirk: En die Nations League is in ons geval ook niet echt een stap vooruit met onze loting :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Superjef zei:

 

Bwa, kdenk dat we toch hoger in te schatten zijn dan Benfica hoor :smirk: En die Nations League is in ons geval ook niet echt een stap vooruit met onze loting :happy:

 

Ik vergelijk ons niet met Benfica e, ik zeg dat wij tegen Benfica spelen :D Waarom spelen al die toplanden altijd tegen elkaar ? Dat is ook niet voor het plezier e :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Iker zei:

 

Ik vergelijk ons niet met Benfica e, ik zeg dat wij tegen Benfica spelen :D Waarom spelen al die toplanden altijd tegen elkaar ? Dat is ook niet voor het plezier e :) 

 

 

Ah ik dacht dat ge bedoelde dat wij eens tegen Brazilië moesten spelen om de waardeverhoudingen te merken, en daarbij Barca-Benfica aanhaalde :happy: Mja, die andere landen zullen bekwamere mensen aan de top hebben zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net op de radio weer een mooi voorbeeld gehoord van de wereldvreemdheid van onze voetbalbond. Het stadion is vanavond maar voor de helft gevuld. De bond wijt dit aan... het slechte weer en dat het een weekdag is :punch: 

 

De meeste wedstrijden van de RD werden op weekdagen gespeeld, nooit een probleem geweest. Bovendien hebben de jongeren gedaan met de examens en kunnen dus zonder probleem ook naar Brussel vanavond. En het weer? Oh ja, die 20cm sneeuw is natuurlijk wel een stoorzender...

 

Niemand die daar beseft dat Saudi-Arabië gewoon een kaktegenstander is die je best gewoon op TV bekijkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Superjef zei:

Net op de radio weer een mooi voorbeeld gehoord van de wereldvreemdheid van onze voetbalbond. Het stadion is vanavond maar voor de helft gevuld. De bond wijt dit aan... het slechte weer en dat het een weekdag is :punch: 

 

De meeste wedstrijden van de RD werden op weekdagen gespeeld, nooit een probleem geweest. Bovendien hebben de jongeren gedaan met de examens en kunnen dus zonder probleem ook naar Brussel vanavond. En het weer? Oh ja, die 20cm sneeuw is natuurlijk wel een stoorzender...

 

Niemand die daar beseft dat Saudi-Arabië gewoon een kaktegenstander is die je best gewoon op TV bekijkt?

 

Sjah en kaarte moet je (of kan je) tijdig bestellen dus het weer is op dat gebied ook zeker geen stoorzender

Het is vooral de prijs en de tegenstander die inderdaad alles dood doen.....

Het is vooral poen scheppen dat ze daar willen doen, want oké tegen Brazilië oefenen zal veel geld kosten, maar wij staan toch hoog in de klassering, dus de meeste ploegen zouden toch aan ons moeten betalen om tegen ons te mogen oefenen dan? 

Het zal eerder zijn wie geeft het meeste....

Als je weet dat je Spanje, Italie, Engeland, Frankrijk achter je laat.... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, grieksken zei:

 

Sjah en kaarte moet je (of kan je) tijdig bestellen dus het weer is op dat gebied ook zeker geen stoorzender

Het is vooral de prijs en de tegenstander die inderdaad alles dood doen.....

Het is vooral poen scheppen dat ze daar willen doen, want oké tegen Brazilië oefenen zal veel geld kosten, maar wij staan toch hoog in de klassering, dus de meeste ploegen zouden toch aan ons moeten betalen om tegen ons te mogen oefenen dan? 

Het zal eerder zijn wie geeft het meeste....

Als je weet dat je Spanje, Italie, Engeland, Frankrijk achter je laat.... 

 

 

Blijkbaar is België niet zo'n interessante ploeg voor de grotere landen om tegen te spelen omdat we zo'n klein land zijn en er nogal weinig tv-geld vanuit te verdienen valt met ons :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Blijkbaar is België niet zo'n interessante ploeg voor de grotere landen om tegen te spelen omdat we zo'n klein land zijn en er nogal weinig tv-geld vanuit te verdienen valt met ons :)

 

 

Maja Nederland krijgt die affiches wel te pakken. Het is niet dat zij in tegenstelling tot Frankrijk, Duitsland,.... met zoveel meer zijn e.

Ik kan ook niet begrijpen dat de Nederlandse bond zoveel centen meer heeft de laatste jaren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Iker zei:

 

Maja Nederland krijgt die affiches wel te pakken. Het is niet dat zij in tegenstelling tot Frankrijk, Duitsland,.... met zoveel meer zijn e.

Ik kan ook niet begrijpen dat de Nederlandse bond zoveel centen meer heeft de laatste jaren. 

 

Het zal wel ergens meespelen denk ik; maar uiteraard zal het zeker niet de enige verklaring zijn.

 

En zelfs als je niet tegen de absolute toplanden kan spelen; zouden er toch nog betere opties moeten zijn dan Saudi-Arabië..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...