Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie
13 uren geleden, stvvrules zei:

Het was ideaal geweest om eens 4 matchen tegen toplanden te spelen. Met alle respect voor Zwitserland en Ijsland, maar die zitten op ons niveau of net eronder.

 

Idd, nu konden ze kosteloos spelen tegen toplanden.. het zijn maar veredelde oefenmatchen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Rhand zei:

En in Maart ne vrienschappelijke wedstrijd tegen Saoudi Arabie. We need dollars, dollars, dollars...

 

Wie van jullie heeft geapplied voor tickets van de Rode Duivels in Rusland btw?

 

SA is toch een mooie tegenstander in de aanloop naar het WK? Al het geld dat daardoor extra binnen gehaald wordt is mooi meegenomen :smirk:

 

Naar Rusland? Thx but no thx... Ik zal wel vanuit hier kijken hoe de boel daar kort en klein geslagen wordt :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Superjef zei:

 

SA is toch een mooie tegenstander in de aanloop naar het WK? Al het geld dat daardoor extra binnen gehaald wordt is mooi meegenomen :smirk:

 

Naar Rusland? Thx but no thx... Ik zal wel vanuit hier kijken hoe de boel daar kort en klein geslagen wordt :ph34r:

 

SA mooi? :D 

 

Rusland is mij ook niet aantrekkelijk genoeg om te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Rhand zei:

 

Cannot-Wear-Niqab-at-Work.jpg

 

:wub::wub:

 

Schoon ogen! Raaaauw

 

9 minuten geleden, Superjef zei:

 

Je moet toch soewieso oefenen tegen een ploeg uit die kanten? Welke zou dan beter zijn?

 

Welk Afrikaans land of midden oosten bereikt iets deftigs op een tornooi. Zuid Amerikaanse landen zijn veel beter om tegen de oefenen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Superjef zei:

 

Voor een oefenmatch? Als ge tegen zo een ploegen ook kunt uitkomen op het WK? Kweetnie...

 

Dan is het te laat e.... als ik tegen ne 10 jarige moet vechten als voorbereiding voor tegen ne 20 jarige :D 

 

Je leert meer tegen Neymar dan tegen Al-Shabab van SA

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
2 hours ago, Superjef said:

Wat vinden jullie van de hele Damso-hetze? Ik snap wel het probleem maar niet waarom de sponsors daar deze week één na één mee afkomen. Het is toch al weken (maanden?) geleden bekend gemaakt dat hij het WK-lied zou gaan maken?

 

Een of andere Vrouwenraad heeft enkele dagen terug een open brief geschreven aan alle sponsors. Daarmee dat die er nu mee afkomen.

 

Ik steun het overigens, ik vind het werkelijk wansmakelijk dat zo iemand gepromoot wordt door de Voetbalbond. Ik hoop dat hij geschrapt wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Rhand zei:

 

Een of andere Vrouwenraad heeft enkele dagen terug een open brief geschreven aan alle sponsors. Daarmee dat die er nu mee afkomen.

 

Ik steun het overigens, ik vind het werkelijk wansmakelijk dat zo iemand gepromoot wordt door de Voetbalbond. Ik hoop dat hij geschrapt wordt.

 

Ik ook, maar ik vind het precies wat goedkoop dat die er nu allemaal zo opspringen met hun "bedrijfswaarden". Hadden ze bij de aankondiging al meteen kunnen zeggen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Superjef said:

 

Ik ook, maar ik vind het precies wat goedkoop dat die er nu allemaal zo opspringen met hun "bedrijfswaarden". Hadden ze bij de aankondiging al meteen kunnen zeggen toch?

 

Jij denkt dat de CEO van Proximus of BMW Belgie een idee had wie Damso is en wat voor liedjes die maakt? Ik had ook nog nooit van Damso gehoord, en voelde me evenmin geneigd om zijn liedjes te gaan beluisteren na dit nieuws.

Tegenwoordig stelt het Rode Duivels lied niet veel meer voor he, kijk naar Dimitri Vegas en Like Mike laatste keer. Maar als je dan zo'n vrouwonvriendelijk persoon gaat promoten dan zal er achteraf commentaar op komen nadat het bekend is gemaakt geweest wat voor persoon het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...